سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
۱۱

آیا حذف حقوق تابستان معلمان صحت دارد؟ +عکس

دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب: 627174
چندی پیش در فضای مجازی و کانال‌های مختلف، عکسی از صفحه شخصی وزیر آموزش و پرورش در توئیتر منتشر شد مبنی بر اینکه حقوق تابستان معلمان حذف خواهد شد.
آیا حذف حقوق تابستان معلمان صحت دارد؟ +عکس
به گزارش جهان نيوز، چندی پیش در فضای مجازی و کانال‌های مختلف، عکسی از صفحه شخصی وزیر آموزش و پرورش در توئیتر منتشر شد.در این متن این تصویر آمده است: «به قولم عمل کردم و با حذف سختی کار مدیران و معاونان و کاهش سختی‌کار معلمان و نیز حذف فوق‌العاده شغل در پاداش بازنشستگی، صرفه‌جویی خوبی در بودجه انجام گرفت.

گام بعدی حذف حقوق تابستان است که معلمان بی هیچ انجام کاری، آن را می‌گیرند. در این راه البته مقاومت‌هایی خواهد شد و ما در این تحول به یاری همه همکاران نیازمندیم!».

مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در این خصوص توضیح داد: «چنین خبری از اساس کذب بوده و در توئیتر سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، درج نشده است.

در شرایطی که مشکلات اقتصادی باعث ایجاد تنگناهای معیشتی برای معلمان عزیز شده است، جعل خبر و ادعای قطع حقوق تابستان نه تنها کمکی به فرهنگیان نیست، بلکه باعث ایجاد تشویش و نگرانی بیشتر می شود. ضمن تشکر از همراهی و توجه فعالان رسانه، شایسته است فعالان فضای مجازی، قبل از حصول اطمینان از صحت اخبار، نسبت به انتشار آن اقدام نکنند».

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فرهنگی بیست و هشت سال سابقه خدمت
از بابت قطع سختی کار فرهنگیان سنگ به سرت بخوره وزیر اموزش و پرورش لطفا از وزیر بهداشت یه چیزایی ابتدایی یاد بگیر
همکار
Iran, Islamic Republic of
سلام از شما بدبخت تر ما وزارت بهداشتی ها هستیم البته قسمت بهداشت نه درمان
اشتباهی منفی دادم.
ناشناس
اشتباهی منفی دادم
با بی حقوقی چه بخورند؟
بجای آن حقوق مفت خوران را حذف کنید.
ولی ((حذف سختی کار مدیران و معاونان و کاهش سختی‌کار معلمان و نیز حذف فوق‌العاده شغل در پاداش بازنشستگی )) صحت دارد . تورم ، گرانی را بالا می بریم از آن طرف حقوق را کم می کنیم دستمان درد نکند .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چراحقیقت رونمیپذیریم ؟ شکی نیست که حقوق دوران مدرسه هم برای معلمان زیاده مگروضعیت سواد جوانان رونمیبینید ؟ کدام معلم ؟
ارشاد
آمار بودجه سنواتی نشان می دهد هر سال سهم بودجه آموزش وپرورش از تولید ناخالص داخلی کشور کاهش پیدا کرده است ودر عوض این سهم به وزارت خانه ها ونهاد های دیگر افزوده شده است .در نتیجه کاملا طبیعی است که بچه های ما کم سواد بار بیایند.در طول یک سال به ازای هر دانش آموز فقط 2000تومان سرانه به مدارس اختصاص پیدا کرده است .تجسم کنید یک مدرسه ای که 100نفر دانش آموز دارد با 200هزار تومان در طول یک سال اداره شود!پول برق آب وگاز وتعمیرات وجایزه وبرگزاری انواع مسابقات ومراسم و...با این 200هزار تومان باید تأمین شود !به نظر شما این کار معجزه نیست؟
بی سوادی و وضعیت سواد علل مختلفی دارد . انگیزه تحصیل و خروجی دانشگاههای پولی و نمره مفتی دادن و سرگرم کردن جوانان با تحصیل و .........