چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

جزییات وام ۵ میلیونی بازنشستگان اعلام شد

دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب: 627156
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه وام بازنشستگان از چهار به پنج میلیون تومان افزایش یافت، گفت: امسال ۴۰۰ هزار نفر از بازنشستگان دولت، وام پنج میلیون تومانی با سود چهار درصد دریافت می‌کنند‌.
جزییات وام ۵ میلیونی بازنشستگان اعلام شد
به گزارش جهان نيوز، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه وام بازنشستگان از چهار به پنج میلیون تومان افزایش یافت، گفت: امسال ۴۰۰ هزار نفر از بازنشستگان دولت، وام پنج میلیون تومانی با سود چهار درصد دریافت می‌کنند‌.

جمشید تقی‌زاده گفت: سال گذشته حدود ۳۰۰ هزار نفر از بازنشستگان وام چهار میلیون تومانی دریافت کردند که این تعداد برای سال‌جاری به ۴۰۰ هزار نفر افزایش یافت. همزمان مبلغ یک میلیون تومان نیز به سقف وام بازنشستگان افزوده شد‌.

به گفته وی، صندوق بازنشستگی کشوری از طریق بانک عامل مبلغ دو هزار میلیارد تومان برای این طرح در نظر گرفته است‌‌. این وام سودی چهار درصدی خواهد داشت و دوره بازپرداخت آن ۳۶ ماهه خواهد بود‌.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه همه بازنشستگان دولت می‌توانند برای دریافت این وام ثبت‌نام کنند، اظهار کرد: ثبت نام برای دریافت وام پنج میلیون تومانی بازنشستگان از مردادماه آغاز می‌شود‌.

منبع: صنعت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *