پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

گزارش کامل از بهترین‌های جام بیست و یکم

يکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۲
کد مطلب: 627133
مراسم اهدای جام قهرمانی فرانسه در بیست و یکمین دوره این مسابقات در شرایطی زیر بارش شدید باران برگزار شد که بهترین های این مسابقات در حضور دو رئیس جمهور معرفی شدند.
گزارش کامل از بهترین‌های جام بیست و یکم
به گزارش جهان نيوز، دیدار فینال بیست و یکمین دوره رقابت های فوتبال جام جهانی از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز یکشنبه بین تیم های فرانسه و کرواسی در ورزشگاه لوژنیکی شهر مسکو برگزار شد که در پایان فرانسه به برتری ۴ بر ۲ دست یافت. 

ماریو مانژوکیچ (۱۹- گل به خودی)، گریزمان ( ۳۸- پنالتی)، پل پوگبا(۵۹) و امباپه(۶۵) برای فرانسه و ایوان پرشیچ (۲۸) و مانژوکیچ(۶۸)  برای کرواسی گلزنی کردند.

در پایان این مسابقه بهترین های جام بیست و یکم معرفی شدند:
توپ طلایی: لوکا مودریچ 
دستکش طلایی: تیبو کورتوا
کفش طلایی: هری کین
بازیکن جوان: کیلیان امباپه
بازی جوانمردانه: تیم ملی اسپانیا

مراسم اهدا جام بیست و یکم در حالی برگزار شد که همزمان بارش شدید باران مراسم را تحت تاثیر قرار داد. با این حال اینفانتینو رئیس فیفا به همراه رئیس جمهور کرواسی و فرانسه زیر چترهایی که برای آنها باز شده بود جام و مدال ها را توزیع کردند.

گرابار کیتاروویچ رئیس جمهور کرواسی که قبل از این نیز کلیپی از حضورش در رختکن کرواسی و تبریک به بازیکنان پخش شده بود، در مراسم اهدا جام هم خبرساز شد و با آغوشی باز به بازیکنان تیم ملی کشورش به خاطر کسب عنوان نایب قهرمانی جام جهانی تبریک گفت. تلویزیون ایران هم برخلاف همیشه بدون سانسور تصاویر خوش و بش او با بازیکنان تیم ملی کرواسی را به طور زنده پخش کرد.

زمانی که اینفانتینو قصد داشت جام را از روی سکو به سمت بازیکنان فرانسه ببرد تا آن را به کاپیتان تحویل دهد، رئیس جمهور کرواسی از او خواست اجازه بدهد جام را ببوسد. او در نهایت موفق به لمس جام قهرمانی شد.

رئیس جمهور کرواسی و فرانسه که تا پایان مراسم اهدا جام حضور داشتند، با بالا بردن دست یکدیگر به نشانه دوستی صحنه را ترک کردند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *