پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

صدای بلند صنعتگران مقابل وزیر

يکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۵
کد مطلب: 627127
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: جان صنعتگران به لب رسیده و از حق خود کوتاه نمی آئیم زیرا اگر امروز ساکت بنشینیم به معنای تسلیم شدن در جنگ است.
صدای بلند صنعتگران مقابل وزیر
به گزارش جهان نيوز، عبدالوهاب سهل آبادی ظهر یکشنبه در مراسم نکوداشت روز ملی صنعت در اصفهان، اظهار داشت: امروز زمان جنگ اقتصادی است، ما ایستاده‌ایم و مطمئن باشید، تمام توان خود را به کار می گیریم که از این جنگ سربلند بیرون بیائیم.

وی با اشاره به اینکه صنعتگران دل پر دردی دارند و اگر وزیر صنعت امروز در این جلسه بود به طور قطع باید پای صدای بلند صنعتگران می نشست، بیان داشت: هیچ گاه تسلیم نخواهیم شد و توقع داریم درخواست های کوچکی که داریم برآورده شود.

معادن طلا و سنگ های تزئینی اصفهان نیاز به نوسازی دارد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان نیز در این مراسم بیان داشت: سرمایه گذاری ۲۲۶ هزار میلیارد تومانی در صنعت سبب اشتغالزایی برای ۲۶۵ هزار نفر شد.

وی بیان داشت: در سال گذشته پنج هزار جواز تأسیس به واحدهای جدید داده شده که به ۳۵۶ هزار میلیارد اعتبار نیاز دارد و تسهیلات ۱۸ درصدی بانک‌ها در این شرایط به درد صنعت نمی‌خورد.

اسرافیل احمدیه با بیان اینکه طلا، سنگ‌های تزئینی، سنگ‌بری و غیره از جمله مهم‌ترین معادن اصفهان هستند که بیشتر آنها نیاز به نوسازی دارد، گفت: تمامی معادن اصفهان خصوصی است و هم اکنون ۸۲۱ معدن فعال با میزان استخراج تقریبی ۴۷.۳ میلیون تن در حال استخراج است و نزدیک به ۱۰ هزار نفر در آن مشغول به کار هستند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *