پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۴
کواکبیان:

احساس نمی‌کنم دولت قصد تغییر در کابینه را داشته باشد

يکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۶
کد مطلب: 627125
نماینده تهران در مجلس گفت: احساس نمی‌کنم که دولت قصد ایجاد تغییر در کابینه را داشته باشد و اگر چنین باشد، شاید ما در مجلس دست به‌کار شویم.
احساس نمی‌کنم دولت قصد تغییر در کابینه را داشته باشد
به گزارش جهان نيوز، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم سومین روز درگذشت محمّد بسته‌نگار، عضو نهضت منحله آزادی که عصر امروز (یکشنبه 24 تیر) در مسجد جامع شهرک غرب تهران برگزار شد، اظهار داشت: من احساس نمی‌کنم که دولت قصد ایجاد تغییر در کابینه را داشته باشد و اگر چنین باشد، شاید ما دست به کار شویم.

وی با اشاره به سخنان امروز رهبر معظم انقلاب در دیدار هیأت دولت گفت: همانطور که ایشان فرمودند، علاج واقعه را قبل از وقوع، باید کرد. بسیاری از تخلفاتی که مشاهده می‌شود، از جمله آن‌چه در ماجرای خودروها شاهد هستیم، می‌شد از قبل پیشگیری کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به تعطیلات مجلس گفت: اگر دولت، اقدامی برای ترمیم کابینه نکند مطمئناً مجلس بعد از تعطیلات، کارهایی را انجام خواهد داد، چون مردم از ما توقع دارند.

و دبیرکل حزب مردم‌سالاری با تأکید بر لزوم تغییر در تیم اقتصادی دولت، تصریح کرد: لازم است افراد جوان‌تر وارد دولت شوند؛ کسانی که نشاط و طراوت لازم را برای کار دارند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
یادتون رفته چقدر سینه چاک روحانی بودید با اعضای کابینه ش
...
Iran, Islamic Republic of
شما احساس ميكني من مطمينم حتي يكنفر از تركيب فعلي تغيير نمي كند
سرور
Iran, Islamic Republic of
آقای کواکبیان شما در مجلس هیچکاره هستید.هیچکاره متوجه هستید؟
هر وزیری هم که تا حالا برای استیضاح به مجلس رفت از دفعه قبل از آن بیشتر رای آورد.نمونه اش آخوندی.
تا رییس مجلس عوض نشود همین آش و همین کاسه است.
یک روز کوچک زاده فریاد می زند یک روز کواکبیان ولی امان از اینکه رییس مجلس به جای نظارت مجلس بر دولت دنبال رفاقت است.
آقایان چپی و راستی مجلس شما همه هیچکاره هستید.تا اصل موضوع درست نشود نظارت مجلس بر دولت بی معنی است.مجلس محترم الان در راس امور نیست مجلس امام (ره) نیست.مجلس در راس باید نظارت کند.استیضاح به معنی توضیح خواستن از وزرا و ریاست جمهور است اما ظاهرا برای مجلس فعلی این کار تابو است و باعث بی کلاسی آقایان و خانم ها و هیات رییسه می شود.
جهان نیوز بنده به هیچکس توهین نکردم.مگر اینکه هیچکاره توهین باشد.این حرف دل همه ملت است.متمایل به چپ و راست هم فرقی ندارد.
عبدو سمنانی
Iran, Islamic Republic of
بچه محل باز صحبت کردی، می دونی هر وقت صحبت می کنی تن ما سمنانیــها حتی تو گور هم میلزره. آن جا هم از دستت در امان نیستیم بچه محل.