جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

خودزنی به سبک سعودی‌های مستقر در مرز یمن

يکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۲
کد مطلب: 627121
نیروهای سعودی به دلیل اختلاف با یکدیگر بر سر «ترک پست» در مرز یمن به سوی هم تیراندازی کردند که در پی آن سه نفر از آنها کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.
خودزنی به سبک سعودی‌های مستقر در مرز یمن
به گزارش جهان نيوز، نظامیان سعودی مستقر در مرز یمن که صدها نفر از آنها در جنگ یمن به دست نیروهای موشکی و توپخانه‌ای و تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله کشته شده‌اند، این بار خودشان به جان همدیگر افتادند و خودزنی کردند.

نیروهای سعودی دیشب(شنبه) در مرز یمن با یکدیگر درگیر شدند و در این درگیری فرد مهاجم که نظامی بود و در اداره گذرنامه فعالیت می‌کرد، یکی از همکاران خود را به دلیل ترک پست و همچنین یک نیروی امنیتی سعودی را به قتل رسانده و سرانجام خودش به دست نیروهای پلیس عربستان کشته شد.

پایگاه خبری رای‌الیوم در این باره گزارش داد که فرد مهاجم ۳۴ سال سن داشت و نظامی بود که به دلیل ترک پست همرزمانش در منطقه «الودیعه» عربستان در مرز با یمن اقدام به تیراندازی کرد و یک نفر از آنها را به قتل رساند و یک نفر دیگر را زخمی کرده است.

بر اساس این گزارش، ضارب پس از کشتن یک نظامی سعودی و زخمی کردن یک نفر دیگر متواری شد و نیروهای پلیس او را تحت تعقیب قرار دادند، اما قبل از دستگیری اقدام به تیراندازی به سوی نیرو‌های پلیس کرد و یک نفر از آنها را به قتل رساند و دو نفر دیگر را زخمی کرد و در همین حین، فرد مهاجم به ضرب گلوله پلیس کشته شد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *