جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

هنیه: معامله قرن مُرده به دنیا آمده است

يکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۶
کد مطلب: 627109
رئیس دفتر سیاسی حماس با اشاره به اینکه مقاومت فلسطین معادلات خود را بر دشمن صهیونیست تحمیل می کند، افزود: معامله قرن مُرده به دنیا آمده است.
هنیه: معامله قرن مُرده به دنیا آمده است
به گزارش جهان نيوز به نقل از النشره، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد: مقاومت فلسطین در کمین دشمن رژیم صهیونیستی است و معادلات  خود را بر دشمن تحمیل می کند و زیر بار معادلات اشغالگران نمی رود.

وی افزود: به دشمن اجازه داده نمی شود که قواعد درگیری را تحمیل کند. غزه که در سه جنگ استوار مانده است می تواند که با وجود همه قربانیان، پیروزی پس از پیروزی به دست آورد.

هنیه گفت: تظاهرات بازگشت غزه را در کانون توجه جهانی قرار داد. تظاهرات بازگشت تا تحقق همه اهدافش ادامه خواهد یافت که در راس این اهداف رفع محاصره غزه است.

وی درباره هر گونه طرح درباره پایمال کردن حق بازگشت هشدار داد و از رژیم صهیونیستی خواست که محاصره غزه را رفع کند.

هنیه با اشاره به اینکه ملت فلسطین به وعده های باطل وقعی نمی نهد خطاب به فلسطینی ها گفت: معامله قرن در برابر تظاهرات شما راه به جایی نمی برد و معامله قرن مرده به دنیا آمده است.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *