چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

مشتریان جدید مدافع استقلال

يکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب: 627102
در حالی که ترابوزان اسپور اصلی‌ترین متقاضی به خدمت گرفتن سید مجید حسینی معرفی شده بود، حالا از دو تیم اسپانیایی و انگلستانی هم بعنوان آفرهای جدید وی یاد می‌شود.
مشتریان جدید مدافع استقلال
به گزارش جهان نيوز، یکی از دغدغه‌های بزرگ باشگاه استقلال در ایام نقل و انتقالات سید مجید حسینی و حفظ او برای فصل آینده در این تیم است. این موضوع آنقدر برای این باشگاه اهمیت دارد که حاضر شدند با گرو گرفتن پاسپورت این بازیکن چالش بزرگی را به جان خریده اما او را حفظ کنند. در همه روزهای گذشته باشگاه ترابوزان اسپور اصلی ترین گزینه انتقال سید مجید حسینی معرفی می‌شد و حتی رسانه‌های نزدیک به این باشگاه نیز این موضوع را تایید کرده‌اند.

ترابوزان تنها باشگاه خارجی نیست که خواهان به خدمت گرفتن مدافع جوان و ملی پوش آبی پوشان است که در جام جهانی نیز بازیهای درخشانی از خود به نمایش گذاشت.

پیگیری‌ها در این خصوص نشان می‌دهد حسینی پیشنهاداتی جدی از دو باشگاه از کشورهای انگلستان و اسپانیا دارد که بیشتر از ترابوزان به این دو پیشنهاد بعنوان آفرهای اصلی ترانسفرش نگاه می‌کند. شاید اگر امکان انتقال حسینی به انگلستان و اسپانیا فراهم نشود او ترجیح دهد به جای انتقال به ترابوزان اسپور کارش را برای فصل بعد در استقلال ادامه دهد. 

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *