پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
رپرتاژ/

سفر به سرزمین‌های متفاوت را تجربه کنید

يکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب: 627074
اگر همیشه علاقه به سفر و تجربه زندگی در کشوری با تمدن و مردمانی متفاوت داشتید امسال تابستان بهترین زمان است که این رویای خود را واقعی کنید و به سفری هیجان انگیز بروید. به شما چند مقصد گردشگری جالب را پیشنهاد می‌کنیم که می‌توانید با تور‌های منظم آژانس مقتدر سیر تابان به آنها سفر کنید.

 
سفر به سرزمین شگفتی‌های هزار آيین؛ تور هند
 
تور هند سفر به کشوری‌ست که یکی از کهن‌ترین تمدن‌های بشر را در آنجا می‌توان یافت. اولین اتخاب، دیدن مثلث طلایی هند است. این تور، شما را به دیدن دهلی، آگرا و جیپور می‌برد.

در تمامی تور‌های آژانس، یک راهنمای فارسی زبان همراه شماست. که در دهلی، به دیدن دروازه هند، منار قطب و معبد هندو می‌روید و از دیدن معماری این بناها لذت می‌برید. بعد از سه شب اقامت در دهلی و گشتن در بازار‌ها و خیابان‌هایش به آگرا می‌روید، تاج محل معروف، این ساختمان زیبا که نماد عشق است را می‌بینید و بعد از آن، به دیدن قلعه آگرا می‌روید. دو شب را در آگرا می‌مانید و از غذاهای خوش طعم هندی لذت می‌برید، پس از آن به جیپور زیبا وارد می‌شوید، اینجا بزرگترین شهر و پایتخت ایالت راجستان است که معمولا آن را به شهر صورتی می‌شناسند و به همراه گشت شهری آژانس مقتدر سیر، به دیدن قلعه آمبر و کاخ شهر می‌روید.

بهترین انتخاب در مورد هتل‌های هند، انتخاب از میان گزینه‌های پیشنهادی آژانس مقتدر سیر و هتل های چهار ستاره به بالای آن است.

شما با پرواز ماهان به دهلی می‌رسید و به همراه ترنسفر‌های رایگان آژانس، به هتل مورد نظرتان می‌رسید. البته این تور‌ها شامل ترنسفر‌های رایگان بین شهری نیز هستند.

برای ورود به هند، نیاز به ویزا دارید، کارشناسان آژانس مقتدر سیر تابان برای تمامی گردشگران، اقدام به اخذ ویزای‌ هند می‌کنند، تمامی مدارک مورد نیاز برای ویزا، بر روی وب‌سایت آ‌ژانس، دقیق نوشته شده است. آنها را مطالعه کنید و پس از آماده کردن مدارک، منتظر ویزای ورود به هند باشید.

لباس‌های خنک بردارید و به هند بروید و با کوله‌باری از تجربه‌های جذاب و سوغاتی‌های رنگارنگ، برگردید. در این روز‌ها، تور‌های هند، در شرایط ارزانی هستند و در پایین‌ترین نرخ، رزرو می‌شوند. با کارشناسان آژانس مقتدرسیر تماس بگیرید و برای خرید تور خود اقدام کنید.
 

تجربه قدم زدن بر روی بزرگترین دیوار دنیا در تور چین
در تور چین، شگفتی‌های زیادی در انتظار شماست. به دیدن مکان‌های هیجان‌انگیزی می‌روید که برای یک بار هم که شده، باید آنها را ببینید. در پکن، به دیدن دیوار مشهور چین بروید و از شهر ممنوعه دیدن کنید. وقتی در شهر ممنوعه قدم می‌زنید، به این فکر کنید که چگونه حدود ۵۰۰ سال، زندگی متفاوتی برای امپراطور‌ها و خدمه در این شهر در جریان بوده و هیچ ارتباطی با مردم عامی، نداشته‌اند.

خرید کردن در این شهر هم جاذبه دارد و هم ممکن است تعجب کنید، اینجا شهری‌ست که همه چیز ارزان و تقلبی است و برای خرید هر چیزی، روی نصف قیمت اعلام شده از طرف فروشنده، باید چانه بزنید. دراینجا مروارید و ابریشم، دو سوغاتی و نماد این شهر هستند و محصولات جالب و زیبایی از این دو چیز عرضه می‌کنند.

در چین، هتل‌ها، کیفیت خوبی دارند و با خیال راحت، یک هتل سه ستاره ارزان می توانید رزرو کنید، اکثر هتل‌هایی که در وب سایت آژانس مقتدر سیر، پیشنهاد شده‌اند. دارای صبحانه رایگان هستند و قبلا مسافران زیادی در آنها اقامت داشته‌اند، پس با خیال راحت انتخاب کنید.

در شانگهای، غذاهای خیابانی چینی را امتحان کنید و به منطقه پودونگ بروید، اگر می‌خواهید شانگهای را از بالا ببینید، به سکوی رصد این برج جین مائو بروید و چشم‌انداز زیبای شهر را تماشا کنید. بلوار باند یا وایتان، نماد معماری شانگهای است، در کنار رود هوانگ‌پو قدم بزنید و به تماشای غروب زیبایش بنشینید.

تمامی تور‌های چین، با پرواز مستقیم ماهان اجرا می‌شود. تور‌ها از حدود ۷ تا ۹ شب برنامه‌ریزی شده‌اند. برای انتخاب هتل و تور مسافرتی خود، با کارشناسان مسافرتی آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید تا هم برای ویزای چین اقدام کنید و هم اقدام به رزرو پکیج مسافرتی خود بنمایید.


سفر به زیبایی‌های تور روسیه در تابستان
قطعا یکی از بهترین سفر‌ها، دیدن روسیه در تابستان است. با توجه به اینکه اینجا کشوری دیدنی است و چیز‌های زیادی برای تجربه کردن دارد، بهتر است با یک آژانس که مجری اصلی تور روسیه است سفر کنید؛ آژانس مقتدر سیر، چارتر کننده‌ی اصلی خط هواپیمایی نوردویند بوده و تور‌های منظمی را به همراه گشت شهری و ترنسفر‌های فرودگاهی و بین شهری منظم و رایگان برای گردشگران ترتیب داده است. در تمامی گشت‌های شهری این تور‌ها، یک راهنمای فارسی زبان هم شما را همراهی می‌کند. در این گشت‌های شهری، در مسکو به دیدن میدان سرخ می‌روید که کلیسای زیبا و رنگارنگ سنت باسیل در آن خودنمایی می‌کند. به موزه این شهر می‌روید و همینطور مرکز خرید گوم را می‌بینید. البته برنامه‌ریزی تورها، بسیار دقیق و جامع‌تر بوده، که باید از خود وب‌سایت آژانس، برنامه‌ریزی دقیق و به‌روز شده آن‌را دنبال کنید.

در سنت پترزبورگ به قلعه پیتر پل و همینطور برای دیدن جزیره خرگوش‌ها می‌روید و کاخ زمستانی زیبا را می‌بینید. یادتان بماند با خیال آسوده و برای معاشرت و دیدن زندگی این مردم، در کوچه پس کوچه‌های سنت پترزبورگ قدم بزنید و دیدن موزه هرمیتاژ را از دست ندهید.

هتل‌های روسیه کیفیت بالایی دارند، می‌توانید با خیال راحت یک هتل چهار ستاره و یا سه ستاره خوب انتخاب کنید، هر روز صبح با میل‌ کردن صبحانه‌های مفصل و خوشمزه روسی روزتان را شروع کنید.

البته در برنامه‌ریزی تابستانه روسیه، اگر به دنبال خوشگذرانی در شهری ساحلی هستید، تور سوچی انتخاب خوبی است، یک هتل چهار و پنج ستاره خوب انتخاب کنید و یک هفته در سوچی استراحت کنید و تنی به آب بزنید. 

با خانواده و دوستان مشورت کنید، سفر به این سرزمین بسیار راحت است با کارشناسان آژانس تماس بگیرید و برای رزرو تور روسیه اقدام کنید.
 
منبع : ویرل
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *