جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ترزا می: شاید اصلا هیچ برگزیتی وجود نداشته باشد

يکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب: 627013
نخست وزیر بریتانیا هشدار داده است که ممکن است اصلا هیچ برگزیتی وجود نداشته باشد.
ترزا می: شاید اصلا هیچ برگزیتی وجود نداشته باشد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، ترزا می نخست وزیر انگلیس در مطلبی که در روزنامه "میل آن ساندی" منتشر شده است، نوشت: شاید اصلا هیچ برگزیتی وجود نداشته باشد چرا که نمایندگان تلاش می کنند تا به طرح من برای خروج از اتحادیه اروپا لطمه وارد کنند.

وی در ادامه افزود: پیام من به کشور ساده است؛ ما باید نگاه خود را بر روی این پاداش و جایزه متمرکز کنیم. اگر این اتفاق نیفتد، ممکن است در نهایت هیچ برگزیتی وجود نداشته باشد.

این در شرایطی است که دو وزیر کابینه انگلیس پیش از این به علت مخالفت با طرح ترزا می برای برگزیت، از کابینه استعفا کرده اند. دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز به تازگی از راهبرد نخست وزیر انگلیس برای خروج از اتحادیه اروپا انتقاد کرده است.

نخست وزیر انگلیس در این مطلب نوشت: بریتانیا موضع سرسختانه ای در دور بعدی مذاکرات با اتحادیه اروپا اتخاذ خواهد کرد.

پس از درخواست سال گذشته ترزا می برای برگزاری انتخابات زودهنگام با هدف تقویت موضعش برای اداره امور مربوط به برگزیت، قدرت و اقتدار وی به شدت زیر سئوال رفته است. این انتخابات موجب شد تا حزب محافظه کار ، اکثریت مطلق در پارلمان را از دست بدهد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *