جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

​مرعشی: کارگزاران مدافع تیم اقتصادی دولت است

يکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب: 627007
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: بهتر از مدیریت فعلی می توان کشور را اداره کرد و کارگزاران برای ترمیم کابینه هیچ پیشنهادی به روحانی نداده است.
​مرعشی: کارگزاران مدافع تیم اقتصادی دولت است
به گزارش جهان نيوز، حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی درخصوص ترمیم کابینه دولت اظهار کرد: تغییرات اگر در دولت به درستی انجام نشود منجر به بهتر شدن اوضاع نمی شود.  الزاما هر تغییری مثبت نخواهد بود.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در باره ناتوانی تیم اقتصادی روحانی گفت: هر تیم اقتصادی که جای مدیران فعلی باشد توان انجام کار در این شرایط را ندارد، زیرا مشکلات امروز کشور تحت تاثیر بد عهدی غربی ها است.

وی در ادامه تصریح کرد: جمهوری اسلامی طی گفتگو های فراوان با غرب به توافقی رسید و تعهدات خود را به صورت کامل انجام داد، ولی امریکا با این وجود توافق را بر هم زد و تا کنون کشورهای عضو  4+1موفق به مهار آمریکا نشده‌اند.
 
مرعشی با بیان اینکه مشکلات معیشتی کشور به تیم اقتصادی  دولت مربوط نیست، یادآور شد: این مسئله قابل پذیرش است که بهتر ازمدیریت فعلی می توان کشور را اداره کرد ، اما در کل معتقدم که مشکل اصلی ما بد عهدی ترامپ در توافق هسته ای است.

فعال سیاسی اصلاح طلب در باره صحبت ها مبنی برفشار کارگزاران به رئیس جمهور برای تغییر کابینه و استفاده از اعضای این حزب در تیم اقتصادی گفت:مدافع تیم اقتصادی دولت هستیم و این شایعات را تکذیب می کنم، لذا هیچ پیشنهادی به روحانی برای تغییر کابینه نداده ایم.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *