جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

رژیم صهیونیستی آتش بس در غزه را نقض کرد

يکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب: 626984
جنگنده های رژیم صهیونیستی در نخستین ساعات صبح امروز (یکشنبه) شرق شهر غزه را پس از گذشت چند ساعت از اعلام آتش بس با میانجیگری مصر، هدف قرار داد.
رژیم صهیونیستی آتش بس در غزه را نقض کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا ، 'جنبش مقاومت اسلامی فلسطین' (حماس) دیروز اعلام کرده بود، با میانجیگری برخی طرفهای منطقه ای، آتش بس میان گروه های مقاومت و رژیم صهیونیستی برقرار شد.

'فوزی برهوم' سخنگوی 'حماس' در این ارتباط گفت: از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، چندین کشور برای توقف تجاوز تلاش کردند و در نهایت تلاش های مصر در برقراری آتش بس به نتیجه رسید.

'داود شهاب' سخنگوی 'جنبش جهاد اسلامی' نیز با صدور بیانیه ای با اعلام برقراری آتش بس در غزه گفت: با تلاش های مصر برای و توقف حملات به شرطی موافق هستیم که رژیم صهیونیستی به توقف تجاوز پایبند باشد. 

نوار غزه از صبح دیروز (شنبه) شاهد حملات متعدد جنگنده های رژیم صهیونیستی بود که بر اثر آن دو کودک شهید و 15 تن دیگر زخمی شدند. گروه های مقاومت هم در پاسخ، دهها موشک به مواضع نظامیان صهیونیست در جنوب سرزمینهای اشغالی شلیک کردند.

یک سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در گفت و گو با 'رویترز' ادعا کرد که 'سامانه گنبد آهنین' 20 موشک از 100 موشک گروه ها مقاومت را رهگیری کرده است .

'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز دیروز گفته بود که حملات هوایی این رژیم به نوار غزه شدیدترین حملات علیه مواضع حماس از سال 2014 تاکنون بوده است .

وی در یک نوار ویدیویی همچنین مدعی شد، با مشورت 'اویگدور لیبرمن' وزیر جنگ و 'گادی ایزنکوت' رئیس ستاد ارتش تصمیم گرفتیم، بیشترین حمله به جنبش حماس از 'عملیات صخره سخت' در سال 2014 تاکنون داشته باشیم و بر اساس نیاز حملات خود را شدت خواهیم بخشید.

هواپیماهای رژیم صهیوینستی طی 24 ساعت گذشته40 منطقه نوار غزه و مواضع مقاومت فلسطین را هدف حملات خود قرار دادند که بر اثر آن یک خانه مسکونی در شرق 'القراره' تخریب شد . 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *