جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۶

استیضاح کرباسیان با ۹۰ امضا کلید خورد

يکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب: 626964
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت را در بروز مشکلات اقتصادی مقصر می دانیم گفت: استیضاح وزیر اقتصاد را با ۹۰ امضا تحویل هیئت رئیسه داده ایم.
استیضاح کرباسیان با ۹۰ امضا کلید خورد
به گزارش جهان نيوز، حسینعلی حاجی دلیگانی با اعلام اینکه مشکلات فعلی اقتصادی درپی تحریم های عملیاتی و تهدیدات رخ نداده است، افزود: «با این وجود ظرف ماه های گذشته ثبات اقتصادی را از دست داده ایم.»
 
وی بخش عمده مشکلات اقتصادی را ناظر بر ضعف مدیریت دانست و گفت: «تیم اقتصادی دولت را در بروز مشکلات مقصر می دانیم. چون یا با هم هماهنگ نیستند و یا به وظایف خود عمل نمی کنند.»

حاجی دلیگانی با اعلام اینکه مجلس از اختیارات خود و بر اساس قانون اساسی در قبال وزرا کوتاه نخواهد آمد، گفت: «استیضاح وزیر اقتصاد را با 90 امضا تحویل هیئت رئیسه داده ایم و در برابر وزرای دیگر نیز اگر لازم باشد از ابزار قانونی استفاده می کنیم.»

این نماینده مجلس گفت: «برخی موارد از جمله استیضاح رئیس بانک مرکزی یا معاون اقتصادی رئیس جمهور در اختیار مجلس نیست و از اینرو از رئیس جمهور انتظار داریم تصمیم گیری کند!»

حاجی دلیگانی با اعلام اینکه در چنین مواردی نباید تعلل کرد، افزود: «متاسفانه فعلا در زمان تعطیلات مجلس به سر می بریم ولی ما در حوزه های انتخابیه برسر کار هستیم.»

وی گفت: «ما با تعطیلی مجلس مخالفت کردیم؛ این تعطیلی یک هفته عقب افتاد ولی کنسل نشد.»

حاجی دلیگانی افزود: «امیدواریم رئیس جمهور زودتر تصمیم بگیرد؛ چراکه این موارد از جمله تعیین تکلیف رئیس کل بانک مرکزی و معاون اقتصادی در اختیار ایشان هست.»

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ديگه اين حركات نمايشي توهين به شعور مردم تلقي ميشود
Iran, Islamic Republic of
حقیقتی انکارناپذیراست برادر!!!!!!!!!!!!!
ناصر
Iran, Islamic Republic of
...
اصلا نظارتی نیست که نیست
رئیس جمهور باید ادم متقی دانا و از قشر درد کشیده جامعه باشه
...
...
Iran, Islamic Republic of
امشب شام همه 90 نفر خونه آق وزیر به خرج دولت دعوتین تا با زبون خوش فردا صبحِ ناشتا، همه امضاهاتونو پس بگیرین! واضحه؟!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
بابا جمعش کنید! کلید خورد کلید خورد!
مثل برجام، هنوز خود تحریم نیومده چند برابر از ترسش ضربه خوردیم!
اگر تحریم می ماند و برجامی وجود نمی داشت الان دلار 5000 تومان بود!
این شل کن سفت کن ها خیلی بیشتر از حضور یکی مثل کرباسیان به اقتصاد کشور ضربه می زند. تازه شم از این لیست امیدی ها باید قویاً ترسید. اینها هرگز ناراحت نخواهند شد که هم رحم اجاره ایی نابود شود و هم دشمن ولایتمدارشون
United States
...