سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۲
۱۶

وزیر دولت اصلاحات خواستار "استعفای روحانی" شد

يکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب: 626929
عبدالعلی‌زاده وزیر مسکن و شهرسازی دولت اصلاحات با بیان اینکه حسن روحانی اصلاح‌طلب نیست اما اصلاح‌طلبان از دولت او حمایت کردند، گفت: بهتر است دولت روحانی استعفا دهد.
به گزارش جهان نيوز، علی عبدالعلی زاده وزیر مسکن و شهرسازی دولت اصلاحات در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه دولت روحانی باید استعفا دهد، اظهار داشت: وقتی دولت کاری برای مردم نمی‌کند، بهتر است رها کند و برود.

وی افزود: مسئولیت‌ها تا وقتی ارزش دارد که انسان بتواند خدمت کند و اگر نمی‌تواند خدمت کند باید کنار برود.

وزیر مسکن دولت اصلاحات در پاسخ به این پرسش که آیا دولت خودش باید استعفا دهد یا اینکه مجلس به این مسئله ورود کند، گفت: وقتی خودشان کنار نمی‌روند مجلس باید ورود کند و وظیفه مجلس همین است.

عبدالعلی‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا دولت روحانی را اصلاح‌طلب می‌داند یا خیر، تصریح کرد: این دولت هیچگاه اصلاح طلب نبوده و اصلاح ‌طلبان تنها از آن حمایت کردند و آقای روحانی هم هیچگاه نگفته اصلاح طلب است. 

به گزارش تسنیم، پیشتر سیدحسین موسویان از نزدیک‌ترین چهره‌ها به حسن روحانی در ایام مذاکرات هسته‌ای در دهه 80 در گفتگو با خبرگزاری دولت گفته بود "اگر قرار است در سه سال آینده چنین وضعیتی داشته باشیم، بهتر است که آقای روحانی فداکاری کرده و برای حفظ کشور، انتخابات زودرس برگزار کند؛ این گزینه نامطلوب و بقول طلبه ها از باب "اکل میت" است."

همچنین جلال محمود‌زاده عضو فراکسیون امید (اصلاح‌طلبان) مجلس شورای اسلامی چند هفته قبل از ارائه طرح عدم کفایت رئیس‌جمهور توسط خود و تعدادی دیگر از نمایندگان فراکسیون امید  خبر داده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بقدري اين مقام و پست ها چرب و چيله دل كندن محاله محاله
حالا که زیر کار مانده است باید استعفا دهد؟
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
چی شد؟ حالا که کارها رها کرده، اخ شده است؟ تا دیروز که تا 1400 با روحانی بودید؟ این اصلاح طلبان فکر می کنند مثل گربه هستند که از هر طرف بیفتند روی چهار دست و پا می افتند. اما این بار کور خوانده اند و این با بار با مخ پایین می آیند ان شاءالله
Iran, Islamic Republic of
روحانی دیگه چه جور بگه اصلاحاتی هست
در سخنراناش در موسوی و خاتمی تعریف و تمجید میکنه
تمامی وزیرای پیر و خسته خاتمی و هاشمی مجددا ادمدن سرکار
با سپاه دشمنی داره
و...
سرور
Iran, Islamic Republic of
اینها حسن نیت ندارند.منظورشان هم این است که باید هزینه های برجام بر دوش دیگری بیفتد.حالا هم هسته ای را دادیم و هم تحریم را داریم.
روحانی نباید استعفا بدهد بلکه باید جواب بدهد.همچنین مجلس محترم و رییس آن به خاطر دنباله روی از دولت و نیز قوه قضاییه به خاطر عدم نظارت بر عملکرد دولت.
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
هم روحانی و هم لاریجانی
هر دو باید استعفا دهند
تا کی ما در ریاست مجلس باید چوب انتخاب اشتباه مردم قم را بخوریم
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
تا کی مخواهید در تذبذب بمانید و حمایت ها و گفته های خود را از این دولت و عملگرد ان بخصوص در قضیه برجام انگار می کنید تقوای الهی را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم و بترسیم از دادگاهی که در ان قاضی خود شاهد و خود مجازات کننده است در ان روز خاتمی بدنبال بدبختی خود است
همان خاتمی که روحانی را اصلاح طلبتر از عارف دانست و شما با او و به همراه محشور خواهید شد و ازاین رفقاقت انگشتان خود را خواهید گزید
Iran, Islamic Republic of
...
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
اگر این حضرات برای این ملت و کشور دل می سوزانند و برای مردم این سرزمین ارزشی قائل هستند باید کنار بروند و استعفا بدهند.
وعده های انتخاباتی روحانی و معاون اولش را به خاطر بیاورید که چه مطالبی را عنوان می کردنند و چه باغ و بهشتی را در صورت رای اوری برای مردم ترسیم می نمودند .!!! چه شد این مدینه فاضله پس از گذشت 5 سال ار ریاست اینها !!!!
اگر مجلس مجلس باشد و نمایندگان نماینده مردم !!!! باید وزرایی مثل:
شریعتمداری / اخوندی / ربیعی /زنگنه / حجتی / کرباسیان / که همگی اینبه اصطلاح مدیران فرتوت و نا کارامد و متکبر و از خود راضی که هیچ عملکردی برای کشور و رفع مشکلات مردم و ...... نداشته اند ...
حامد
Iran, Islamic Republic of
اینجاست که باید گفت اصلاح طلبان بیخو. کردند و اگر اصلاح طلبان رأیی داشتن متوسل به کسی نمی شدند که اصلاح طلب نیست. اصلاح طلبان حذف شده اند. مردم نیز به روحانی رأی دادند چون جزو اصلاح طلبان نبود. رأی دوم ملت هم به اصول گرایی به نام رئیسی بود. اصولا اگر امروز روحانی استعفا دهد رئیس جمهور بعد رئیسی یا شخصی هم فکر او خواهد بود و هنوز نوبت به اصلاح طلبان نمی رسد.

البته این شیاطین اصلاح طلب که در روزهای خوشی از روحانی حمایت می کردند امروز در روزهای سخت او را تنها گذاشته اند و در فکر این هستند که روحانی استعفا بدهد تا معاون اول او که ظاهرا از خودشان است همه کاره شود و بتوانند از تحریم ها کاسبی بیشتری کنند.
هنوز دلواپس
Iran, Islamic Republic of
من ...به قولی یک اصولگرا...منتقد روحانی ...این اصلاحاتی ها درتاریخ این 40سال همیشه برای خود اختیارات فراقانونی قائلند وقت گرفتاری زیرمیز بازی می زنند...روحانی به حکم قانون باید بماند وجواب بدهد وجبران کند....
یک دوست
France
این آشی هست که اصلاح طلبان برای مملکت پختند! حالا هم کاسه داغتر از آش شدند!! لعنت خدا بر این جریان مخوف و انحرافی!!!
اینها همون های هستند که برای رسیدن به منافع خودشون حتی حاضرند با جان، مال و ناموس مردم بازی کنند!!! هشت سال خاتمی اینها چه گلی به سر مردم زدند!!! عملکرد همین وزیر را در فتنه 78،فتنه 88و فتنه 96 بررسی کنید ببینید کی بوده!!! ...
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
انصافا حرف حساب زده.
از این دولت آبی برای برون رفت از مشکلات کشور گرم نمیشه.
United States
اگر این واکنش ادامه پیدا کنه به معنی عبور جریان اصلاحات از روحانی هست و باید منتظر این باشیم که روحانی خودش رو به جریان اصولگرا و رهبری بچسبونه تا حداقل ناکارآمدی های دولت هشت ساله اش رو تقسیم کنه.
محمود
Iran, Islamic Republic of
برای مسئولیتها اگر یک نفر اصولگرا در اداره ای مسئولیت گرفت داد و هوار راه می اندازید که این اصلاح طلب نیست چرا مسئولیت گرفت ؟ آن وقت روحانی را اصلاح طلب نمی دانید ! چه بخواهید و چه نخواهید این دولت اصلاح طلب است مثل همه دولت های قبلی ۰
دکتر در قلب مایی
Iran, Islamic Republic of
این رو هم بگید که ناخواسته انتخابات سال 88 رو تایید کرده، و گفته دکتر احمدی نژاد به مراتب از سال 88 خطرناک تراست و در سفرهایی که می رود استقبال بسیار گسترده تری از او میشود.
ویشگون
Iran, Islamic Republic of
حالا که تفکرات اصلاحات در مجامع بین الملی شکست خورده و آن قول هایی که به مردم دادند با خروج آمریکا و متحدانش از برجام عملی نشد باید روحانی رو ذبح کنند تا اصلاحات پاک و مطهر بشه . چندین ماه است حذف رو حانی رو کلید زدند فکر کردن رییس جمهوری پیراهن از تن در بیارن آنچه که اصلاحات به آن فکر نمی کنه عواقب اینکار است .