کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رپرتاژ/

فولاد ایرانیان

23 تير 1397 ساعت 14:06

با توجه به گسترش کسب و کار اینترنتی در بیشتر فعالیت های کشور در حوزه آهن آلات نیز این روند روز به روز در حال فراگیر شدن است .


با توجه به گسترش کسب و کار اینترنتی در بیشتر فعالیت های کشور در حوزه آهن آلات نیز این روند روز به روز در حال فراگیر شدن است .

در بازار کنونی که نوسانات سهم قابل توجه ای را همراه دارد یکی از دغدغه های اصلی این میباشد که فعالان در حوزه آهن و فولاد  از قیمت های دست اول و  لحظه ای در زنجیره آهن و فولاد اطلاع داشته باشند.

سایت فولاد ایرانیان یکی از پیشگامان در جهت بهبود این روند با فراهم کردن بستر مورد نیاز تحت وبسایت میباشد این سایت با بیش از 4 سال تجربه در حوزه اطلاع رسانی میتواند منبع خوبی برای فعالان در این حوزه باشد .

برخی از خدماتی که این مجموعه ارائه میکند:

فروش انواع آهن آلات
مشاوره تخصصی جهت تامین آهن آلات مورد نیاز شما برای انواع پروژه ها داخل کشور
ارائه قیمت ورق در اکثر کارخانه های داخل کشور نظیر ( اکسین – فولاد مبارکه – قطعات و ..) در سایز های معمول که در صفحه مربوطه قابل مشاهده میباشد که میتوانید قیمت روز قبل را نیز مشاهده کنید

ارائه قیمت نبشی و ناودانی در اکثر کارخانه های داخل کشور نظیر ( ناب تبریز – آرین – قطعات و ..) در سایز های معمول که در صفحه مربوطه قابل مشاهده میباشد و میتوانید مانند بقیه مقاطع فولادی همانند تیرآهن – میلگرد  قیمت روز های قبل را مشاهده کنید.

جداول وزنی انواع آهن آلات
آرشیو کامل از قیمت محصولات فولادی در سال های اخیر که میتوانید به طور مثال قیمت پروفیل در این چند سال اخیر را مشاهده کنید.

این شرکت با بیش از سه دهه تجربه در حوزه آهن و فولاد و همچنین تامین آهن آلات پروژه های مختلف در سرتاسر کشور با به همراه داشتن متخصصین در این حوزه تجربه کافی جهت مشاوره و راهنمایی به خریداران آهن و فولاد کشور میتواند ارائه دهد.



کد مطلب: 626831

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/626831/فولاد-ایرانیان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com