جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

شیشه عمرآمریکادر تیررس پایگاه های مقاومت است

جمعه ۲۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۱۱
کد مطلب: 626577
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی شیشه عمر آمریکا است که در تیررس پایگاه مقاومت قرار گرفته و با کوچکترین تحرکی ریز ریز می شود.
شیشه عمرآمریکادر تیررس پایگاه های مقاومت است
به گزارش جهان نيوز، به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام عباس محمد حسنی، نماینده ولی فقیه در ارتش و رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نخستین همایش ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه های بسیج کوی های سازمانی ارتش با قرائت آیه شریفه ای از قرآن کریم که می فرماید: "ای اهل ایمان، سلاح هایتان را برگیرید و گروه گروه یا همگان به سمت دشمن حمله ور شوید." گفت: این یکی از آیاتی است که می تواند در وصف خواهران و برداران بسیجی گفته شود. آن ها همواره سلاح به دست و هوشمندانه، چون سدی پولادین، مقابل دشمن صف آرایی می کنند و نفس او را می گیرند.

نماینده ولی فیقه در ارتش درباره فلسفه برگزاری این همایش خاطرنشان کرد: هدف نخست از برگزاری مراسم تحقق بخشیدن به فرمان ولایی مقام معظم رهبری است. فرماندهی معظم کل قوا در حکمی به امیر فرماندهی کل ارتش و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اعلام کردند که انتظار دارند ما موجب افزایش صمیمیت بین ارتش و سایر بخش های نیروهای مسلح شویم. یکی از راه های افزایش صمیمیت، همدلی بین بسیجِ ارتش و بسیجِ سپاه است. این اتفاق در حال رخ دادن است و باید کاملا تحقق پیدا کند.

حجت الاسلام محمد حسنی به لزوم وجود وحدت میان ارتش و سپاه اشاره کرد و افزود: ارتش و سپاه دو برادر هستند که دست در دست هم به مقابله با دشمن می روند. وحدتی که در بسیج، سپاه و ارتش وجود دارد در هیچ کجا نیست. بسیج متعلق به امام، فرماندهی معظم کل قوا و مردم است. مردم صاحب انقلاب و خواستگاه اصلی بسیج هستند. بایستی چنین سرمایه و نقطه اتکایی را به رخ دشمن بکشیم و تفکر بسیجی در جای جای کشور رواج یابد.

نماینده ولی فقیه در ارتش جهوری اسلامی ایران تاکید کرد: باید از تمام ظرفیت های بسیج استفاده کنیم. خوبی بسیج این است که جنسیت، زمان، مکان و ... نمی شناسد. نوجوان، جوان، میانسال و کهنسال، زن و مرد، کوچک و بزرگ، ارتشی و سپاهی، حوزوی و دانشگاهی عضو بسیج هستند و محدودیتی ندارند اما برای عضویت در سپاه و ارتش محدودیت هایی وجود دارد. چنین ویژگی هایی فقط در مکتب بسیج یافت می شود. این ظرفیت بی انتها وتمام ناشدنی است. باید ظرفیت حداکثری را دنبال کنیم. باید با کسب آمادگی برای اجرای ماموریت های بزرگ‌تر آماده تر شویم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "هنوز خرمشهرهای زیادی پیش رو داریم" خاطرنشان کرد: هنوز در اولین گام عبور از پیچ تاریخ امت اسلامی هستیم. هنوز در گام نخست از رسیدن به تمدن اسلامی هستیم. برای رسیدن به امت بسترساز حضرت حکومت جهانی ولیعصر (عج)، کارهای بزرگی پیش رو داریم. به مردانی با اراده بزرگ و آهنین نیاز داریم که در هیچ کجا به خوبی مکتب بسیج قابل تربیت نیست. هر سازمانی به نحوی انسان تربیت می کند اما بسیج خلاء هایی را پر می کند که سایر سازمان ها از پرکردن آن ها ناتوانند.

نماینده ولی فقیه در ارتش افزود: بسیج می خواهد ظرفیتی را فراهم کند تا آمادگی برای خرمشهر های بعدی ایجاد شود. این بار خرمشهرها در خارج از مرزهای ایران خواهد بود. کسانی که تحلیل درستی از حضور ما در جبهه مقاومت ندارند، توجه ندارند که اگر منتظر می ماندیم با دشمن در داخل مرز های کشورمان دفاع می‌کردیم. باید هزینه های سنگین حیثیتی و ناموسی ذلت آوری را پرداخت می کردیم. اما این غیرتمندان از خود گذشته و به خدا رسیده، کاری کردند که از این پس در داخل زمین دشمن از خرمشهرها دفاع خواهیم کرد.

حجت الاسلام محمد حسنی با بیان اینکه "امروز اضطراب همه وجود دولت مردان آمریکا را فرا گرفته است"، تصریح کرد: شیشه عمر آمریکا یعنی رژیم صهیونیستی، در تیررس پایگاه مقاومت است. اگر غلط زیادی بکند، شیشه عمرش ریز ریز خواهد شد. باید در این عرصه گام های بزرگی تریم برداریم تا دشمن اجازه زیاده خواهی بخود ندهد.

وی بسیج را یادگار امام راحل (ره) دانست و گفت: یکی ارزشمندترین یادگارهای امام راحل (ره) بسیج و تفکر بسیجی است. ما موظف به صیانت از بسیج هستیم و این همایش برای جامعه عمل پوشاندن به این تفکر است.

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی در پایان تاکید کرد: اگر دو کار انجام شود، دغدغه ها هم حل می شود. نکته اول تهیه و تنظیم روابط کاری میان بسیجِ ارتش و بسیجِ سپاه و دیگری تهیه و تنظیم روابط کاری بین پایگاه مقاومت بسیج با عقیدتی سیاسی کوی های سازمانی است. با تنظیم این دو روابط کاری خطوط فاصل وظایف همه طرف ها روشن و نقشه راه اعتلای بسج های مستقر در ارتش تحقق خواهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


پایگاه زور و ستم همیشه ویران است.
Iran, Islamic Republic of
رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی بر پایه های ویرانی بنا شده است و ویرانی روی ویرانی، ویرانه است نه آبادانی.