جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

حمله اسرائیل به سوریه، حمله به فلسطین است

پنجشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۶
کد مطلب: 626568
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان "حمله اسرائیل به سوریه، حمله به فلسطین نیز به شمار می‌رود"، گفت: تنها راه حل مسئله فلسطین، تشدید راهپیمایی بازگشت است.
حمله اسرائیل به سوریه، حمله به فلسطین است
به گزارش جهان نيوز به نقل از فلسطین الیوم، "خالد البطش" از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز پنجشنبه گفت که ادامه راهپیمایی‌های بازگشت بر حق ما در بازگشت و پایان دادن به محاصره تحمیل شده علیه نوار غزه و ایستادگی در مقابل معامله قرن تاکید دارد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار فلسطین الیوم به مناسبت گذشت 100 روز از راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره اظهار داشت: راهپیمایی‌های بازگشت، راه ایستادگی در برابر همه تلاش‌هایی است که با هدف به فراموشی سپردن مسئله فلسطین صورت می‌گیرد.

البطش تاکید کرد تنها راه حل مسئله فلسطین تشدید راهپیمایی‌هایی بازگشت و حفظ گزینه مقاومت و اصول و پایبندی بر حقمان در فلسطین است.

وی درباره حمله رژیم صهیونیستی به خاک سوریه گفت: حمله به سوریه هدف قرار دادن فلسطین نیز است، زیرا دشمن صهیونیستی دشمن مشترک امت عربی و اسلامی است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی روز گذشته 3 پایگاه ارتش سوریه را در حومه قنیطره هدف قرار دادند. این در حالی است که پدافند هوایی سوریه دو موشک شلیک شده را که پایگاه های ارتش سوریه در صمدانیه شرقی در حومه قنیطره را هدف گرفته بودند نابود کرد.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *