پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۸
۱۱۱

ترامپ: برخورد ایران با آمریکا محترمانه‎تر شده است/ زمانی می‌رسد که ایرانی ها به من زنگ بزنند و از من برای یک توافق درخواست کنند

پنجشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب: 626548
رئیس جمهوری آمریکا بی‌آنکه شواهدی ارئه دهد مدعی است سیاست اعمال فشار بر ایران جواب داده است.
ترامپ: برخورد ایران با آمریکا محترمانه‎تر شده است/  زمانی می‌رسد که ایرانی ها به من زنگ بزنند و از من برای یک توافق درخواست کنند
به گزارش جهان نيوز به نقل از ای‌بی‌سی نیوز، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در پایان نشست ناتو بروز تنش میان واشنگتن- تهران را پیش‌بینی کرد و درعین حال بی‌آنکه شواهدی ارائه دهد مدعی شد رفتار ایران با آمریکا خیلی محترمانه‌تر از قبل شده است.

وی در ادامه ادعاهای خود از این هم فراتر رفته و با اشاره به فشارهای اقتصادی که بر ایران تحمیل می‌شود گفت: آنها رنج زیادی را متحمل می‌شوند و  زمانی می‌رسد که آن‌ها به من زنگ بزنند و از من برای یک توافق درخواست کنند و ما توافق خواهیم کرد.

دونالد ترامپ در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص چین گفت: «هم‌اکنون در یک نبرد تجاری با چین هستیم، اما نهایتاً این مسئله به نتیجه خواهد رسید».

وی همچنین در خصوص همتای روسی‌اش گفت: «من نمی‌خواهم که پوتین یک تهدید امنیتی برای اروپا یا ایالات متحده باشد و به همین خاطر است که ما ناتو را داریم ... عدم افزایش سلاح‌های جهانی در هیچ جایی از جهان و عدم وقوع هیچ نزاع دیگری هدف نهایی ما با پوتین خواهد بود»‌.

به‌گفته رئیس جمهوری آمریکا، «پوتین یک رقیب است، نه یک دشمن و من به‌اندازه کافی را نمی‌شناسم که او را دوست بنامم. امیدوارم که پوتین یک دوست باشد».

گفتنی است ماه میلادی می ترامپ در اقدامی یکجانبه از برجام خارج شد و از بازگشت تحریم‌های ضد ایرانی خبر داد.

این درحالی است که مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا هم پیشتر گفته بود دربرخورد با ایران ملاک گزینه نظامی نیست بله فشار اقتصادی است. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
خوب برید صحبت کنید . بالا و پایین تموم کنید این داستان را . مردم دارند له میشن . ولی ۲ نفر برند که قدرت دارند نه ۱ نفر بره حرف بزنه اونیکی موشک بزنه . اقا باید با همه دنیا داد وستد درست داشت . به والله هیچ کسی به فکر می نیست مگر اینکه خودمون به فکر باشیم . همه گروها بشینن با هم یک حرف بزنن و با یک حرف واحد برن مذاکره کنن . خوبی ترامپ این هست که کاسب هست و با کاسب جماعت بهتر میشه صحبت کرد . برید مذاکره کنید و کشور را از این وصعیت خلاص کنید .
Iran, Islamic Republic of
پس برجام چی بود ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
برجام خسارت محض بود اما گویا این دوست مون که دم از مذاکره مجدد می زند دستاورد تقریبا"هیچ آنرا فراموش کرده است !
Iran, Islamic Republic of
این ساده لوحان همان هایی هستن که شب امضاء برجام با اسکناس یک دلاری و 500 تومانی جشن و پایکوبی می کردند و فکر می کردند قیمت ارز مفت می شود !!
United Kingdom
...
United States
...
Iran, Islamic Republic of
قیمت نفت بالا تر هم که رفت محترمانه تر هم می شود!
United Kingdom
...
عارف
Iran, Islamic Republic of
شما جات خوبه؟؟؟
اصلا از سیاست سر در میاری؟
اصلا تا حالا سیاست رو دنبال کردی؟؟؟
اخه با تجربه برجام اینجوری حرف زدن نوبره!!!
به والله اگر بتونیم تفکر اسلامی انقلابی رو توی ذهن 80 میلیون ایرانی جا بندازیم و همه دست به دست هم بدیم و روی پای خودمون بایستیم قطعا مصداق بارز ایه «جا الحق و ذهق الباطل» - در ترجمه این ایه نمی گن وقتی حق بیاد باطل می ره، میگن حق بیاد باطل نابود شده،،، به قول حاج اقا پناهیان ما مسلمونا درست زندگی کنیم اونا نابودن - رو به چشممون می بینیم!
مشکل ما اینکه نگاه درون گرا نداریم، همیشه دنبال این هستیم که از بیرون یه کمکی بشه یه معجزه ای بشه!!!
بعد آقای ترامپ شتر - شتر ارجحیت داره به این مو زرد- در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه ...
نواب
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
افرین کامنت ۱۷.۲۲ وقتت را برای این جماعت نزار . اینها بیشتر دلواپسن . ازادی مردم را دوست ندارند . اینها الگوشون کره شمالی بود!!!!!!!!!! . این افراد نونشون تو تحریم و ماجراجویی هست . اینها دنبال راحت زندگی کردن مردم ایران نیستند!!!!!!!!!!!!! . تعدادشون هم خیلی کمه . ۲ میلیون هم نیستند از ۸۸ میلیون ایرانی!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
واقعاً برای این طرز فکرت متاسفم، با تلاش کشور درست میشه نه التماس ، کسی کره شمالی رو قبول نداره بحث سر اینه که چرا دولت به جای کار کردن فقط التماس میکنه؟!
اگه به جای این حرفا تو این 5 سال هر روز نصف یه دیوار درست کرده بودن الان صدتا کارخونه داشتیم!
دوست عزیز اگه اقتصادت درست نباشه آزادی مزخرف ترین کلمه ست!
منی که با ارشد مهندسی تو دانشگاه دولتی با معدل الف باید برم مسافرکشی دیگه وقتی برام می مونه که به حرفای دیگه هم فکر کنم!
بهتره به دوستاتون تو دولت بگید چندتا وزیر جوون از هم فکرای خودشون بزارن تا حداقل فکر کنیم اصلاحات جوونا رو آدم حساب میکنه کار نخواستیم!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اقای ارشد با نمره الف.میشه برام توضیح بدی با کدوم سرمایه گذاری کارخونه ها قراره کار کنند.برای ایجاد هر تولیدی نیازمند سرمایه گذاری هستش.اصلا کلید حل مشکلات این مملکت سرمایه گذاری هستش. وتا مادامی که این کشور نتونه امنیت سرمایه گذاری رو حتی برای ایرانیان چه داخل وچه خارج محیا کنه امثال من وتو دارنده ارشد با نمره الف باید بریم مسافرکشی .امنیت سرمایه گذاری هم سیاست خاص خودشو داره مثل چین.هم امنیت و هم کل سرمایه سرمایه گذاران رو تامین میکنه.به سرمایه گذار میگه انتخاب کن با چه روشی سرمایه گذاری میکنه با هر روشی سرمایه گذاری میکنه خودم کل اصل سرمایه ات رو در صورت شکست سرمایه گذاری تضمین میکنم. نه اینکه مثل ایران سرمایه گذار خرج بیاد ایران اولا امنیت روانی نداشته باشه وشاید خود نظام یهو بخواد بخاطر یه برچسب جاسوس کل سرمایه اش رو مصادره کنه
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز بهتره یه نگاهی به مقدار نقدینگی تو کشور بکنی بعد حرف بزنی، چطوره که قبل از دولت روحانی نقدینگی 400 هزار میلیارد بوده و حال شده بیشتر از 1200 میلیارد! این تفاوت از کجا اومده؟ این پول کجا خرج شده؟ چقدر حقوق کارمندا مگه افزایش پیدا کرده؟ چرا اینقدر هزینه جاری دولت افزایش پیدا کرده؟
چرا هزینه سفر نصف روزه دولت به کرج فقط نهارش شده 600 میلیون!!
اگه نمیدونید بهتره بدونید کشور ما جزو ثروت مند ترین کشورای دنیاست و ذره ای مشکل نقدینگی نداره ، فقط مشکلش بی عرضگیه
اون کشورایی که نیاز به سرمایه خارجی دارن واسه اینه که هیچی ندارن!!
شما به جای تاسیس پالایشگاه که میشه همون نفت رو چند برابر قیمت فروخت فقط داری خام فروشی میکنی بعد میگی سرمایه گذاری خارجی؟!
آلمان با سرمایه خارجی شده آلمان؟!
آلمان رو که بعد از جنگ جهانی جزو عقب افتاده ترین کشورا بود رو نگاه کن!
اقتصاد همه کشورا نابود شده ولی آلمان تکون نخورده!
به خاطر چی؟!
تلاش
شما وقتی حقوقت بالای 20 تومن باشه می تونی به فکر مردم باشی و براشون کار کنی؟!
نقدینگی ژنای برتر
Iran, Islamic Republic of
احسنت دوست عزیز ولی میزان نقدینگی در حال حاضر از ۱۷۰۰۰۰۰ میلیارد تومان بیشتر شده یعنی معادلش رو بگم میشه گفت بیش از ۴۰۰ میلیارد دلار پول نقد تو کشور داریم
اما نکته جالب اینه که از این مقدار بیش از ۸۰ درصدش در اختیار کمتر از ۲ درصد مردم که این مطلب در برنامه پایش توسط کارشناس اقتصادی گفته شد
یعنی تو ۵ سال گذشته حجم وحشتناک نقدینگی ایجاد شده فقط مربوط به اقلیت ۲ درصدی است که شدن بلای جان مردم
Iran, Islamic Republic of
البته الان از مرز 1600هزار ميليارد گذشته. نقدينگي رو ميگم.
Iran, Islamic Republic of
ما مشکل سوء مدیریت داریم مشکل سرمایه نداریم روسیه اعلام کرده که 50 میلیارد دلار در ایران سرمایه گذاری می کند.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
با سرمایه دختر مظلوم وزیر و آخوندی مستضعف که فقط ۴۰۰ هزار تومن تو‌حسابشه ...
Greece
من که فکر نمی کنم مسافرکش باشی . چون اگر مسافرکش بودی این دولت اون دولت نمی کردی . اینها همشون مثل هم هستند .
Iran, Islamic Republic of
دولتی که نگاهش به خارج و دست کدخداست با دولت انقلابی و تلاش گر متفاوت است .
Iran, Islamic Republic of
بهتره بری شجرمانه تو بررسی کنی
احتمالا به خاندان قجر برسه
تا زمانی که افکار غرب پرستانه و وطن فروشانه امثال شما در این مملکت طرفدار داره این مملکت روی پیشرفت و آرامش نداره

برو زندگی و تفکر مردم ژاپن و کره رو ببین با وجودی که از نظر نظامی هنوز تحت اشغال آمریکا هستن و نزدیکترین رابطه رو داشتن اما تفکر استقلال خواهی باعث شد صندل چوبی خودشونو با قیمت گرونتر بپوشن تا روزی که پیشرفت کنن و الان دارن ثمره شو ببینن
United Kingdom
خیلی بی سوادی عزیز یا خودت را زدی به بیسوادی . امریکا در هر کشوری که رفت و اون کشور به تعهدش عمل کرد!!!!!!!!!!!!!!!!! پیشرفت را برا اون کشورها اورد!!!!!!!!!!!!!!!!!! . اسم میبرم چون مثل شما و امثال شما مسلمون واقعی هستم نه مسلمون ریاکار کشورهایی که امریکا رفت و الان جزو پیشرفته های دنیا هستند به ترتییب
۱_ المان ۲-کره جنوبی۳-سنگاپور ۴ - هند ۵- ویتنام ۶-مالزی ۷ - لهستان جدید
...!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
امریکا برا هیچ کشوری پیشرفت نیاورده
آمریکا خیلی کشورها رفته بعضیها پیشرفت داشتن بعضی نداشتن پس عنصر اصلی آمریکا نبوده بلکه اراده ملت خودشون بوده
اینایی که فرمودین با حضور آمریکا پیشرفت کردن مث ژاپن و آلمان انگار فراموش کردین اینا قبل از جنگ جهانی دوم ۲ تا از ابرقدرتهای دنیا بودن
فراموش کردید ژاپن اکثر کشورهای شرق آسیا حتی قسمتی از چین تحت اشغالش بود
آلمان بر پایه صعنت مدرنش میخواست کل اروپا رو فتح کنه و اکثر پیشرفتهای علوم و تکنولوژیش مال قبل جنگ جهانی دومه
Iran, Islamic Republic of
پیشرفت؟! به گزارش روزنامه های هند بیش از 528 میلیون نفر در هند دچار فقر چند بعدی هستند که این تعداد بیشتر از جمعیت کشور های فقیر در جنوب صحرای آفریقا است.کدگزارشی تحت عنوان امور نامعتبر و اجتماعی در سال ۲۰۰۸ منتشر شد که در آن گفته شده ۲۶۰۲۷ کودک ویتنامی در شرایط سخت کاری در محیطهای خطرناک مانند معادن طلا، برش الوار چوب ویا حمل و نقل محموله‌های بار بکار گرفته می‌شوند. ارقام واقعی کودکان کار خیلی بیش از رقم اشاره شده در گزارش است، زیرا در این گزارش صحبتی از اطفالی که در کار نوکری خانگی، شاگردی رستورانها، گدائی در خیابانها، واکس زننده کفش، فروشندگان روزنامه و بلیط بخت آزمائی بمیان نیامده است. گزارش روشن می‌کند که از ۱۷۳ کارخانه شهر هوچی مینه، کارگران ۶۲ کارخانه این شهر کودک هستند، که سنین ۵۰٪ آنها زیر ۱۵ سال است. این کودکان کارگر با کار طولانی مدت، دستمزد پائین، امکانات کم و حتی با بدرفتاری بدنی و روحی مواجه هستند. بله اینه اوضاع ویتنام. آلمان همون کشوری نیست که دیگه حق داشتن ارتش نداره و فرقی با سیب زمینی نمیکنه؟ سنگاپور همون کشور نابود شده ای نیست که شخص اول مملکت از داخل درستش کرد و به معلم و اساتیدش گفت حقوقتون رو چندبرابر میکنم برای من آدم بسازید؟ و شد این چیزی که الان شده؟
Iran, Islamic Republic of
آنچه که بیش از همه چیز باعث تاسفه اینه که مظاهر استعمار به نام "پیشرفت" بزک شده و در نهایت گریبان مردم یک جامعه را می گیره و این یعنی "استحمار". البته این بدین معنا نیست بنده با پیشرفت مخالفم. ابدا!! اما استعمار، استثمار و استحماری که بنام پیشرفت وارد کشور میشود قابل قبول نیست.
در رابطه با هند خدمت دوستان عرض شود که هند زمانی که بمب اتم ساخت، توسط آمریکا تحریم شد. اما کوتاه نیومد و درنهایت این آمریکا بود که متوجه شد نمیتونه چشمش رو بر اقتصاد بزرگ یک کشور با بیش از یک میلیارد جمعیت ببنده. پس دیوار تحریم بدون عقب نشینی هند از مواضعش فرو ریخت. دولت جدید هند در پنج سال اخیر توانست با جذب سرمایه خارجی از کشورهای مختلف تا حدودی توفیق در اقتصاد هند ایجاد کند. اما رابطه ی هند با آمریکا همچنان متشنج است. کما اینکه اخیرا پس از تصمیم ترامپ بر افزایش مالیات بر وارادات از هند، هند نیز مالیات کالاهای واراداتی از آمریکا را افزایش داد. علی ای حال حدود هفتاد درصد مردم هند کماکان با درآمد کمتر از دو دلار در روز زندگی میکنند و بسیاری از شرکت های خارجی سرمایه گذار در هند هدفی جز استثمار نیروی کار ارزان هندی نداشته و ندارند. این موضوع در مورد ویتنام هم صدق میکنه. اما نکته جالب توجه اینه که حتی قشر قابل توجهی از مردم ساکن کشورهای توسعه یافته ای چون آمریکا، آلمان و ... نیز خود قربانی این سیستم استعماری هستند. قدرت خرید مردم به واسطه فساد سیستماتیکی که از طریق بانک ها در جامعه تزریق میشه هر سال کاهش پیدا میکنه. تنها مزیت این کشورها حفظ ارزش نرخ ارز در بازار جهانی آشفته ارزهای شناور هست. بهمین دلیل است که اقتصاد کشورهای توسعه یافته از کشورهای در حال توسعه از ثبات بیشتری برخورداره. این مهم برای ایران هم در صورت داشتن زیر ساخت درست اقتصادی قابل دسترسی است. نمیدونم چرا مردم ما فقط نگاه به بیرون دارند؟ منتظرین آمریکا چی براتون بیاره؟ کاش میدونستید ۶۰ درصد مردم آمریکا دارن چطور زندگی می کنند. اگر توسعه و پیشرفت نتونه رفاه اقتصادی و عدالت اجتماعی برای مردم به ارمغان بیاره، چه ارزشی داره؟؟؟
پ.ن: تمام توضیحات داده شده رو از بومیان ساکن کشورهای نامبرده به طور مستقیم گرفتم و تحلیل شخصی بنده نیست.
یاعلی
Iran, Islamic Republic of
پس چرا اینقدر تعجب کردی
پس یه جای کار تو یا آمریکا یا تحلیلت میلنگه
Iran, Islamic Republic of
امریکا با ورودش به افغانستان و عراق و لیبی و سوریه باعث بدبختی مردم این کشورها شد کلا"یانکی ها نحس هستن .
United Kingdom
اون نجسها روسیه بودن که هر جا رفتند جز بدبختی و فقر نبردند
Iran, Islamic Republic of
در امریکا 44 میلیون نفر زیر خط فقر هستن موز اگر قوت داشت کمر خودش رو راست می کرد.
United Arab Emirates
احمدي نژاد را بفرستيم تا مشكلات اقتصادي شان را حل كنه!
Iran, Islamic Republic of
۵سال التماستون به غرب کم بود؟ چیزی بغیر از موشکی موند که به غرب تسلیم نکرده باشید؟ خیالتون راحت به مرحله سجده به ترامپ هم برسید چیزی عایدتون نمیشه. تخم مرغ فقط اگه از داخل بشکنه یه زندگی متولد میشه!
Iran, Islamic Republic of
ای غرب زدگان بدانید و آگاه باشید که آروزی واکس زدن کفش های ترامپ را به گور خواهید برد.
Iran, Islamic Republic of
کره شمالی رکود و تورم و بیکاری و آلودگی هوا ندارد و اوضاع شون از امروز ما خیلی بهتر است .
Iran, Islamic Republic of
برجام اثبات کرد که با مذاکره و کرنش در مقابل امریکا و غرب تحریمها لغو نمی شود بلکه تشدید خواهد شد همین زیاده خواهی ترامپ در بحث موشکی و منطقه ای نتیجه برجام بی فرجام است .
حسن
Iran, Islamic Republic of
من رو بزار توی اون گروه 2 میلیون نفری ...
Iran, Islamic Republic of
خیلی ساده ای اخوی...
United Arab Emirates
تا برخی از اصلاح طلب جماعت هست احتمال زنگ زدن هم هست
Iran, Islamic Republic of
ای لعنت به ساده لوحی جنگ میخوای درست کنی
Iran, Islamic Republic of
لنت خدابرکسی که مردم باشعارجنگ می ترساندوزمینه تسلیم ذلت بارملت رادرست می کند.اگرالگوی ماامام حسین (ع)است که فرموندهرگزذلت نمی پذیرم.بجای التماس کارکنند.همین جوانان دربنزین وموشک وسلولهای بنیادی وانرژی هسته ای وبارورکردن ابرهابدون خارجی هارشدکردند.
Iran, Islamic Republic of
از خواب بيدار شو !
Iran, Islamic Republic of
ولی شما هیچ وقت بیدار نمیشی چون خودت رو زدی به خواب
از تجربه تلخ برجام بی فرجام عبرت بگیرید.
Iran, Islamic Republic of
با مذاکره هیچ مشکلی حل نخواهد شد همانطور که با برجام حل نشد تنها راهکار برون رفت از مشکلات اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و انعقاد قراردادهای پولی دوجانبه با سایر کشورهاست .
Iran, Islamic Republic of
حالا چه کسی خواست مذاکره کند .دولت همه کارتهایش را بازی کرده و دیگر به دلیل" اشتباهات" قبلی اجازه چنین کاری ندارد .
Iran, Islamic Republic of
برجام نافرجام اثبات کرد که مذاکره با شیطان مصداق آب در هاون کوبیدن و فرصت سوزی است .
Iran, Islamic Republic of
عمده مشکلات کشور ناشی از سوء مدیریت است تا زمانی که مدیران لیبرال نجومی بگیر و پیر و فرتوت سرکار باشند اوضاع اقتصاد درست نمی شود.
United States
این دفعه میگم سه نفر بریم. یکی مذاکره کنه، اون یکی موشک ها رو تقدیم کنه خوبه؟
Iran, Islamic Republic of
پیامبرفرمودندمومن ازیک سوراخ دوبارگزیده نمی شود.شماجاعت اصلاح طلب چندین بارازمذاکره بابدعهدان گزیده شدیدولی عبرت نمی گیرید.نه حرف پیامبررامی پذیریدونه دلسوزان منتقدرا.وخودتان رایک سروگردن ازهمه بالاتروژن برترمی دونید.البته این صفت شیطان است وباعث شدازدرگاه خدارانده شود.مذاکره باشیطان اگرمعناداشت خداونددرقرآن اورالعن نمی کرد.آمریکاهم به فرموده امام شیطان بزرگ است.
علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
خیال بافی خوبی بود
مگه دنیا با بخشنامه تو عمل میکنه ؟
آمریکا واسرائیل نابودی اسلام وجمهوری اسلامی را میخوان
این حرفا مال قبل از برجام هست که عده ای می گفتند با مذاکره حل می کنیم
چرا نشد ؟
همه چیز هسته ای را دادیم زیر قولشان زدند
اگر میخواهی مشکل حل بشه امید دشمن را از نق زدنهای داخلی از بین ببریم
همه یک دست پشت سر رهبری
دولت هم اقتصاد مقاومتی را دنبال کنه دشمن تسلیم میشه
امید دشمن به اغتشاشات داخلی است وسپس سوری سازی ایران است
United Kingdom
اینقدر اینجا سانسور می کنید که نمیزارید کسی جواب شما دلواپسان ..... را بده ....
United Kingdom
دل اپس توهین کنه ، مسخره کنه ، فحاشی کنه ، دروغ بگه سانسور نمیشه کسی حرف راست بزنه سانسور میشه ، تازگی مرگ بر روسیه و بابا پوتین هم سانسور میشه .
Iran, Islamic Republic of
پس چرا پیام شما سانسور نشد با این که همه اینها را گفتید؟
Iran, Islamic Republic of
رژیم استکباری آمریکا رفتنی است
Iran, Islamic Republic of
چی شد شماها که می گفتین شعار مرگ خوب نیست...
Iran, Islamic Republic of
...
شتر در خواب .....
Iran, Islamic Republic of
شتر در خواب بیند پنبه دانه
گهی لپ لپ خورَد گه دانه دانه
Iran, Islamic Republic of
پس برجام چی بود؟؟
راجب به موشکها هم دوست عزیز این حرفا بهانه است. دشمن همیشه دشمنه چه موشک باشه چه نباشه. مگه الان چندوقت نیست که ما هیچ موشکی تست نکردیم و نساختیم پس چرا کوتاه نمیان؟ دشمن قداری مثل امریکا تا تمام مؤلفه های قدرتمون رو ازما نگیره و مارو برده خودش نکنه کوتاه نمیاد.
ضمنا اون پرچم انگلیس بالای پیامتون گویای تفکرتون هست.
بهشت
Iran, Islamic Republic of
احمق ها هرگز به بهشت نمی روند!
United States
...
کاربر محترم. با تشکر. مطلب شما با اینکه از نظر معنایی مورد قبول بود لاکن از نظر ساختار کلمات مناسب نبود. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
ارتش و سپاه باید برای بستن تنگه هرمز مانور نظامی برگزار کنند
United Kingdom
معلوم پول نفت خوب میاد سر سفره ات از زندگی مردم خبر نداری
Iran, Islamic Republic of
مشکل مملکت داخلیه...آدرس غلط بهت دادن...
Iran, Islamic Republic of
داداش طرف خودش آدرس غلطه!
Iran, Islamic Republic of
حیف که در این مملکت کار به کاردان سپرده نمیشه تا اینقدر اقتصاد فشل باشه که این یارو بخواد جنگ اقتصادی راه بندازه...
Canada
به زودی پول نفتش قطع میشود نگران نباش...!!!!
Iran, Islamic Republic of
اگه هر کشور و دولت دیگه ای هم بود و پنج شش سال ۱۰۰% تدبیرو انرژیشو میذاشت برای گفتگو با شیطان و بی خیال داخل میشد و کارخونه هاش یکی یکی ورشکست میشدن بدتر ازین سرش میومد. شاعر فرموده وآنچه خود داشت ز بیگانه تمنا میکرد!
Iran, Islamic Republic of
اگر فروش نفت ایران متوقف بشود سفره های مردم کوچک تر خواهد شد بستن تنگه هرمز راهکار مناسبی برای مقابله با ترامپ است .
Iran, Islamic Republic of
کسی که پول نفت بیاد سر سفره ش قاعدتا باید آدم دنیاپرستی باشه و از مبارزه بترسه (مثل شما). کسی که چیزی برای از دست دادن نداره به مبارزه فکر می کنه. شماها به جایی وصل هستید لابد که با جنگیدن کاسه کوزه تون به هم میخوره.
Iran, Islamic Republic of
تو چرا خودتو به مردم می چسبونی؟
Iran, Islamic Republic of
خدا شفات بده عقب مانده!
کسی که مشاورش بشه جان بولتون از این بهتر میشه!!
احمد
Iran, Islamic Republic of
با این تیم اقتصادی
واین سطح از امادگی و هماهنگی در مقابل تحریم ها
خیلی دور نیست محقق شدن ادعای ترامپ!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
چقدر دوست دارم این بوفالو تودهنی بخوره
جهاتی
Iran, Islamic Republic of
حرف مفت میزنه این ترامپ ...
علی
Iran, Islamic Republic of
خاک عالم بر سر ان ایرانی که به تو حرام زاده زنگ زند و التماس رابطه کند نیاید ان روزی که ذلت ایرانی را ببینیم
Canada
با فحش دادن و خاک بر سر گفتن که ملت پیروز نمیشود!!!! باید قدرت واقعی داشت. بزودی معلوم میشود که مجبور به مذاکره میشوند یا نه .....!!!
Iran, Islamic Republic of
به همین خیال باش
دولت مردان و سیاسیون مارا خوب شناخته و سخنانش از روی حساب هست!
ولی مثل اسلافش ملت ایران را خوب نشناخته ، آرزوی سلطه بر ایرانی بر دلش می ماند
و بی آبرویی برای همه کسانیکه برای جیره پست دنیایی منافع ملی را معامله می کنند
Iran, Islamic Republic of
خب مگه ملت ایران همین دولت مردان و سیاسیون رو سر کار نیاوردند؟ واقعیت اینه که مردم هم دیگه حال و حوصله دعوا و درگیری و این مسائل رو ندارن! خسته خسته!
Iraq
باشه تشریف ببرید باهاتون تماس میگیریم
سعید110
Iran, Islamic Republic of
همین الانشم کلی وطن فروش تو کاخ سفید هستند، بگو بهت زنگ بزنن از تنهایی در بیایی!
Iran, Islamic Republic of
با عرض معذرت از جوانان عزیز، آرزو بر احمقها عیب نیست!
ali
Iran, Islamic Republic of
خوک کثیف فکر کرده چند سال عمر می کنه یکی نیس بهش بگه سرت گرم هرزگیات باشه سنگین تری نمیخواد پیشگویی کنی
Iran, Islamic Republic of
شما خودتو ناراحت نكن !
Iran, Islamic Republic of
شاید رفتار برخی مسئولین به شدت غرب زده که انگشت شمارند و دوسه نفر اساتید دانشگاهی خودفروخته نرم تر شده باشه ما مردم هنوزم میگیم مرگ بر آمریکا مرگ بر ترامپ مرگ بر اوبامای با ادبه باهوش!
Iran, Islamic Republic of
...
United States
...
Iran, Islamic Republic of
بدبخت زنده می مانی که آرزوی تلفن داری.
Iran, Islamic Republic of
چقدر آقازاده تو امریکاست فقط 2500 نفر در جریان برجام شهروندی امریکا گرفتن. تلفن میزنن خوبم میزنن نه بخاطر من و تو بلکه خاطر منافع اونا
Iran, Islamic Republic of
شهدا خون ندادند که یه عده کارنابلد رانتخوار مفت بخورند
تقصیر سکوت ماست ...تقصیر رای مردمه ......
United Arab Emirates
"وی در ادامه ادعاهای خود از این هم فراتر رفته و با اشاره به فشارهای اقتصادی که بر ایران تحمیل می‌شود گفت: آنها رنج زیادی را متحمل می‌شوند و زمانی می‌رسد که آن‌ها به من زنگ بزنند و از من برای یک توافق درخواست کنند و ما توافق خواهیم کرد."
با آرزوها و دیدگاه و شیوه‌ای که مسؤلین در پیش گرفته‌اند، آن زمان دور نخواهد بود؛ اما نسل من، عوعوی کاسپار واینبرگر، وزیر دفاع پلید آمریکا که بیش از سی سال پیش عصاره منویاتشان را وغ‌وغ کرد که: ما باید نسل ایرانیان را از روی زمین برداریم، را فراموش نخواهد کرد و اگر چه هر روز رنگ در را عوض کرده‌اند اما، "در" هنوز بر همان پاشنه میچرخد و "بیان" های امام خامنه‌ای دلیل راهمان خواهد بود و دعایمان: ربَّنا، ثَبِّت اَقدامنا وَانصُرنا علیَ القومِ الکافِرین.
United States
بدبخت حتما از ظریف وعده ای گرفته که توهم زده. گرچه خود احمقاش میدونه ظریف عددی تیست.
Iran, Islamic Republic of
اصلا نمیشود این کامنت ها را خواند! یا پر از غلط املایی است یا اینکه فارسی نیست! یک مشت بیسواد اظهار نظر سیاسی می کنند! مسئولین هم دقیقا بیسوادتر! لااقل یکبار متن را بخوانید! پیدا کنید چند تا آدم درست و حسابی را که از پس مذاکره با ترامپ بربیاید!
...
Iran, Islamic Republic of
مذاکره ای در کار نخواهد بود (این کامنت غلط املایی نداره)
Iran, Islamic Republic of
آنهایی که از قراردادهای خسارت بار الجزایر و سعدآباد و ژنو و برجام درس عبرت نگرفتن دم از مذاکره مجدد می زنند اما آزموده را دوباره آزمودن خطاست .
Iran, Islamic Republic of
وی افزود من خیلی خوب وباسوادم
Iran, Islamic Republic of
ما بهت زنگ نمیزنیم. تیر بهت میزنیم. خواهی دید
Iran, Islamic Republic of
تو مگه قراره زنگ بزنی. بابا و ننه اون 2500 نفر که با برجام حق شهروندی امریکا را گرفتن بیکار نمیشینن که
Iran, Islamic Republic of
سکوت باعث می شه فکر کنند واقعا ژن خوبی داشتند از خود راضی ها عملا هیچ کاری جز مفت خوری نکردند وبا انفعال ودروغ گویی باعث فشار برمردم هستند
To Mr. Trump
Iran, Islamic Republic of
شتر در خواب بیند پنبه دانه ، گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
The cat dreams of mice
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
وقتی آقازاده ها شهروند امریکا هستن طبیعیه ...منافع آقازاده ها منافع ملی است
Iran, Islamic Republic of
سلام ، ما به ايشان زنگ خواهيم زد منتهي پس از إتمام رياست جمهوري اش و براي استخدام بعنوان نوكر !!! لياقت ايشان حتي نوكري ايران هم نيست ولي فقط براي اينكه يك ديوانه آرزو بدل نماند !!!
با یاد خدا
Iran, Islamic Republic of
ترامپ آینه ی شیطان می خواهد مردم رابه جان هم بیندازد ...به خدا اندوه مردم محروم دل را می سوزاند ...که این دل های سوخته مبادا شکار کفتارها شود ...مرگ برهر رانتخوار مفسدکه مثل انگل از شیره ی درخت انقلاب خورد...اما درخت انقلاب یادگارخون شهداست ...ظلم مسئوولین ممنوع ....به خدامردم می فهمند...نجیب مانده اند که حریمی نشکند...
خدایا شر ترامپ ودوستان رابه خودشان برگردان که بی شک یدالله فوق ایدیهم...
Iran, Islamic Republic of
یه قرون بده آش
به همون هوا باش
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر امپریالیسم جهانی به سرکردگی امپریالیسم آمریکا
United Arab Emirates
برو دلت خوشه !
Iran, Islamic Republic of
بخاطر نامه ی فدایت شوم یک مشت وطن فروش میگه رفتار ایران محترمانه تر شده؟ بدبخت ترامپ که فکر میکنه اون جماعت ایرانی اند!
علی
Iran, Islamic Republic of
شتر در خواب بیند چنبه دانه!. این آرزو رو به گور خواهی برد
م ج
Iran, Islamic Republic of
طرف داران غرب به ترامپ خبردهند این آرزو را بگور خواهد برد40 سال مردم صبر کردند و باز هم این مردم ایران هستند که پیروز هستند مرگ برآمریکاو طرف داران بی غیرت و وطن فروش؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
ای شیطان رجیم با آن چهره زشت و زرد : ما با تو و همپالکی هایت زبانی جز جنگ نداشته و نخواهیم داشت و انشاءالله خداوند ریشه تو و امثال تو را از روی زمین برکند.