جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱۰

نامه سرگشاده خزعلی به رئیس جمهور

چهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۳
کد مطلب: 626429
نامه سرگشاده عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان وخانواده به رئیس جمهور
نامه سرگشاده خزعلی به رئیس جمهور
به گزارش جهان نيوز، متن نامه کبری خزعلی رئیس سابق شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور به شرح زیر است:

مواضع انقلابی شما در سفر اخیر مورد استقبال ملت انقلابی به ویژه آزاد مردانی چون سردار سلیمانی قرار گرفت و نشان داد که در پیچ های سرنوشت ساز تاریخ که تحولات اساسی رقم می خورد تدبیر و خرد حکم می کتد که وحدت حول اصول و اهداف اساسی انقلاب بر سلایق فردی تفوق یابد تا بر قدرت و سرمایه اجتماعی دولت بیفزاید و با قدرت برخواسته از حمایت همه جانبه مردم بر مشکلات فایق آید و در این افزایش سرمایه اجتماعی زنان که نیمی از جمعیت اند از حیث آمار و کل جمعیت اند از حیث آثار نقشی دوچندان دارند.

در این راستا در جهت تحقق سیاست های کلان فرهنگی می بایست دو جریان فرهنگی شکل گیرد:

۱- نقد مفاهیم، گزاره ها و گفتمان سازی جریان نفوذ و استحاله فرهنگی

۲- جایگزینی مفاهیم، اصول، ارزش ها و روش های تحقق اسلام ناب توسط جریان مقاومت اسلامی بر این  مهم

متن حکم حکومتی مقام عظمای ولایت در تیرماه ۹۶ برای شورای عالی انقلاب فرهنگی، دولت و صداوسیما تصریح دارد به دنبال آن جنابعالی لغو اجرای سند ۲۰۳۰ را ابلاغ فرمودید، اما متأسفانه در بخش هایی از دولت از جمله در مدیریت امور زنان همچنان اجرای این سند مشهود است و هنوز در راستای اجرای هدف ۵ سند ۲۰۳۰ تعاملات بین المللی رو به تزاید است، علیرغم تدبیر حضرتعالی که در تحول دولت یازدهم به دوازدهم با جابجایی مدیران سعی در اصلاح گرایش های رادیکال فمنیستی دولت قبل داشتید، متأسفانه این گرایشات به شدت تداوم دارد و مطلعین این سوالات را هر روز بیشتر مطرح می کنند که آیا ریاست محترم جمهوری می دانند که مدیریت جدید با افتخار اعلام می کنند که در تداوم همان مرام سابق، ارتباطات با سوئد در جهت تحقق توانمندسازی زنان ادامه دارد؟

آیا می دانید در روابط فروردین و تیرماه ۹۷ سوئد با ایران چه تفاهماتی صورت پذیرفته است؟

آیا می دانید موسسه گیت استون به سوئد لقب پایتخت تجاوز جنسی در غرب را داده است؟ آیا می دانید سوئد به دنبال پرورش جنسیت خنثی، تراجنسی و همجنس گرایی و دارای ۸۰ تا ۱۰۰ درصد خشونت علیه زنان است و این خشونت از نوجوانی تا کهنسالی را در برمی گیرد و این مهم در آموزش مدارس اجرا می شود و آیا می دانید این آموزش ها در مدارس اجباری است؟

آیا می دانید به دلیل انقلاب جنسی، سوئد خیلی سریع به یکی از بی بندو بارترین کشورهای غربی تبدیل شده است؟ و آیا می دانید مرکز مالعات خانواده (IFS) و مرکز روندهای اجتماعی (STI) در مرکز بین المللی ذیل سازمان ملل در گزارش سال ۲۰۱۵ اعلام کرد که ۵۴% افراد متولد شده در سوئد تولدهای خارج از تأهل (نامشروع) هستند؟ آیا می دانید روزنامه «تایم» در گزارشی که در بریتانیا منتشر شد سوئد را کشوری رو به زوال توصیف کرده است؟ با این وصف معنی توانمندسازی بانوان و دختران عفیف و شریف ما با استفاده از تجربیات کشور سوئد چیست؟

آیا می دانید در قراردادهای سال ۹۳ معاونت امور زنان با فنلاند نیز که مورد اعتراض کمیسیون اصل ۹۰ قرار گرفت و به قوه قضائیه ارسال شد، قرار بود سبک زندگی اسلامی ایرانی را از فنلاند بیاموزیم آن هم با اعزام نیروها از ایران یا دعوت از مستشار خارجی!! آیا می دانید خانواده در فنلاند رو به اضمحلال و فروپاشی کامل است و آمار ازدواج پایین و رواج طلاق و تک زیستی و فرزندان رها شده، مردان معتاد رو به وفور است. در عوض زن های فنلاندی دارای آمار اشتغال بالا هستند و به تنهایی مسئولیت زندگی را به عهده دارند؟ آیا این سبک زندگی اسلامی ایرانی است؟

آیا می دانید موضوعاتی چون مبارزه با حجاب اجباری، احکام و قوانین اسلام مانند اجازه همسر برای خروج از کشور، تهدید و منع ازدواج دختران نوجوان به نام کودک همسری و حتی ایجاد اولویت برای ورود زنان به ورزشگاه، از راهکارهای پیتر کوهانلو در وال استریت ژورنال در بهار ۹۴ برای براندازی (اصل نظام در ایران) است؟ و این به عنوان دستورالعمل براندازی نظام توسط شبکه نفوذ به داخل دیکته شده و جاسوسی چون نزار زاکا برای اجرای نقشه راه براندازی وارد ایران شد؟ و با دستگاه های دولتی ارتباط برقرار کرد که خوشبختانه توسط چشمان بیدار فرزندان انقلابی و صالح این مرز و بوم دستگیر و روانه زندان شد؟

به راستی چرا همان نقشه و برنامه هنوز در حال اجرا است؟ آیا با وجود سیاست های مصوب نظام در عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، حضور بین الملل، اشتغال، آموزش عالی، ورزش و نیز قوانین و آیین نامه‌­های موجود می بایست همه رها شود و در عوض برنامه های ۲۰۳۰ با تفاهم های فوق اجرا شود؟ از طرفی آیا قبول است که مسئولین امور زنان در دولت و مجلس قانون شکنی را ترویج کنند؟ اگر قانون شکنی عادی شود تا کجا ادامه خواهد داشت؟ آیا می توان با قانون راهنمایی و رانندگی هم سلیقه ای برخورد کرد؟ با قوانین بهداشت و سلامت مردم چطور؟ آیا با چند شعار و سوت و کف و جوسازی در فضای مجازی دولت اجازه قانون شکنی و عدم رعایت قوانین اجتماعی فوق را می دهد؟ یا فقط با حکم عفاف و حجاب بازی می شود؟ آیا فرزندان این مرز و بوم و زنان و دختران مظلوم ایران مانند فرزندان خود ما نیستند؟ آیا اجازه می دهیم با نام آزادی از وجود دختران عفیف ما استفاده ابزاری شود؟ آیا استفاده ابزاری از زن برای تماشا و تشویق ورزشکاری که در ورزشگاه هم نبود ضرورت داشت تا از آبروی ریاست جمهوری هزینه شود؟ و به ایشان قانون شکنی نسبت داده شود؟

آقای رئیس جمهور یکی از عجایب مطروحه در نشست برنامه ریزی جنسیتی بین ایران و سوئد  تقاضای تغییر ساختار نظام اسلامی در این جلسه است که باعث اعجاب هر شنونده ای شد و این سوالات مطرح شد که آیا مسائل درون نظام قابل طرح در این اجلاس هاست؟

آیا این سوال مطرح نمی شود که تداخل کار قوای سه گانه و شکستن حریم قانون و حذف جایگاه فراقوه ای سیاستگذاری، هماهنگی و نظارت مانند شورای زنان با کدام منطق و علم و عقل در این اجلاس مطرح می شود؟

آقای رئیس جمهور بنده به عنوان یک شهروند ساده که دارای حقوق شهروندی است و نه یکی از اساتید دانشگاه‌های این کشور و نه عضو شورای زنان دلسوزانه و خیرخواهانه از  شما که در شرایط سختی سکاندار حرکت اقتصادی و اجتماعی کشور هستید و از یک طرف با هجوم معاهدات پر ابهام، مسئله ساز و فلج کننده روبرو هستید و از طرف دیگر با فشار، تحریم و تهدید می پرسم آیا نمی بایست همانطور که در مقابل کنوانسیون رفع تبعیض علیه زنان از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی سندی برتر ارائه و سد راه نفوذ بیگانه شد، در این زمینه هم همکاران شما اسنادی در مقابل FATF و پالرموها ارائه می کردند و با تعیین تعاریف جدید در راستای معرفی تروریسم آمریکایی اسرائیلی و ابعاد آن که اشغال کشورها و صدور تروریست و داعش سازیست موادی را می افزودند، اگر نمی توانند یا نمی خواهند لااقل عقل و تدبیر حکم می کند که از درون دولت در این شرایط برای شما حاشیه سازی نشود مگر اینکه خود این حاشیه سازی ها، هم بخشی از مهندسی طراحان نفوذ برای تضعیف دولت باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
زنده باد فرزند شجاع آیت الله خزعلی
قاسمی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد فرزندان ولایی آیت الله خزعلی
Iran, Islamic Republic of
احسنت
واقعا شنیدن این همه کار درون نظام اسلامی بر علیه بنیان خانواده و برنامه ریزی برای فروپاشی آن از درون دولت و مجلس دل هر انسان دلسوزی را به درد می آورد ...
Iran, Islamic Republic of
سند 2030 را لغو کنید.لایحه پولشویی را تصویب نکنید...
Iran, Islamic Republic of
...
عباس گودرزی
سلام این آسیب به زنان نیست بلکه به کانون خانواده و اسلام و جامعه است ارزش های مذهبی که دچار تغییر شوند قابل جبران نیستند . بحث انسانیت و صفات شیطانی و هرج و مرج شهوانی است . لذا مجلس و مراجع باید مصوبات فرهنگی ، اجتماعی را رصد و از انحرافات جلوگیری نمایند .
Iran, Islamic Republic of
الحق و الانصاف که فرزند خلف آیت الله خزعلی هستید آفرین شیره زن
Iran, Islamic Republic of
خداوند رحمت کند آن شبر مرد و عمار امام و رهبری که چنین شیر زنی را تربیت کرده . خواهرم راه روشن و مستقیم پدر بزرگوارت را شجاعانه و ثابت قدم ادامه بده . خوشا به رهبری که چنین سربازانی دارد . به امید فرج هر چه زود تر مولایمان عزیز زهرا ( س ) .
Iran, Islamic Republic of
حالا مشخص شد...!!
Iran, Islamic Republic of
...