پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۴

فرماندارسنندج:تصادف اتوبوس ارتباطی به سپاه ندارد

چهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب: 626419
فرماندار شهرستان سنندج گفت: تصادف تانکر نفتکش با اتوبوس مسافربری "هیچ‌گونه" ارتباطی به سپاه پاسداران ندارد.
فرماندارسنندج:تصادف اتوبوس ارتباطی به سپاه ندارد
به گزارش جهان نيوز، محمد ابراهیم زارعی، با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان حادثه تلخ در ترمینال سنندج اظهار داشت: تصادف تانکر نفتکش با اتوبوس مسافربری "هیچ‌گونه" ارتباطی به سپاه پاسداران ندارد.

فرماندار شهرستان سنندج تصریح کرد: تانکر نفتکش مربوط به شرکت خصوصی بوده و مطرح کردن اظهاراتی مبنی بر اینکه تانکر نفتکش مربوط به سپاه پاسداران و یا کشور عراق است، اصلاً صحت ندارد.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
عجب وضع مسخره ای شده است!!مگر عمدی بوده است که این همه جنجال می کنند! اسمش خوب است "حادثه" است و هر روز در داخل کشور دارد به اشکالی دیگر اتفاق می افتد. بله باید زیر ساخت ها بهتر شود و مدیران مسوولیت پذیر تر و مردم قانونمدارتر. خداوند همه را رحمت کند هم این هموطنان عزیز را و هم ما زنده ها را.
بله سپاه را م یکوبند صدا و سیما را بدنام میکنند به هر بهانه ایی ارکان مهم نظام را زیر سئوال میبرند با مظلوم نمایی بیش از حد برای منحرفان علنا به اشاعه گناهان کمک میکنند اینها دسیسه مشترک برخی اصلاح طلبان و ضدانقلاب است
سعید110
Iran, Islamic Republic of
ای جونم! خبیث ترین افراد روی زمین مثل سگ از سپاه عصبانی و می ترسند.
عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید.