شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

زندگینامه «پروین اعتصامی» به سینما‌ها می‌آید

چهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب: 626319
فیلم سینمایی «پروین» درباره زندگی پروین اعتصامی تا پایان امسال تولید خواهد شد.
زندگینامه «پروین اعتصامی» به سینما‌ها می‌آید
به گزارش جهان نيوز، فیلم سینمایی «پروین» درباره زندگی پروین اعتصامی تا پایان امسال تولید خواهد شد؛ البته نام این فیلم سینمایی موقتی است.

فیلمنامه این فیلم توسط نغمه ثمینی فیلمنامه نویس  سینمای ایران در حال نگارش است. در این فیلم روایت جدیدی از زندگی این شاعر به نمایش گذاشته می شود؛ روایتی متفاوت با دیدگاه‌های رسمی و رایج و به اصطلاح مدرسه ای.

بر اساس گفته نغمه ثمینی نویسنده این فیلمنامه، پروین اعتصامی شاعری است که در زیر سایه خوانش‌های رسمی گم شده است و شاید آنچه بیش از اشعار پروین اهمیت داشته باشد، نحوه زندگی اوست. زنی که با جسارت پای شعر ایستاد و راه را برای آیندگان گشود.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احتمالا قرار است بی حجابی ترویج شود تا عرفان الهی. وقتی فردی تربیت نشده و بی اطلاع به سراغ این شخصیت ها برود حتما خلاف آن چه بوده اند را ارائه خواهد داد به خصوص اگر خانم باشد. اگر این گونه باشد بدانید بعد از اکران این فیلم دختران بی حجاب و بی...بیش تری خواهیم داشت و نه دارای نگاه عرفانی و سلوک دینی. از همین جا کار به دست اهلش داده شود. البته بنده بر اساس تصویر شما احتمال دادم قرار است ضد پروین شاعره توانی کشور تولید شود مانند بعضی کارهای دیگر!