کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جهانبخش: حضورم در لیگ برتر انگلیس جدی است

20 تير 1397 ساعت 11:09

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اکنون درحال استراحت هستم و صحبت‌های جدی برای حضورم در چند باشگاه از جمله لیگ برتر انگلیس مطرح شده است.


به گزارش جهان نیوز، علیرضا جهانبخش، هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه آزد آلکمار هلند، درباره وضعیت تیم ملی ایران  و بازیکنان پس از پایان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بیان کرد: فضا پس از پایان کار تیم ملی ایران در جام جهانی خوب بود و مردم روحیه خوبی به ما می دادند. خداراشکر از عملکردمان راضی بودند، هرچند حقمان صعود به مرحله حذفی بود، اما این اتفاق رخ نداد.

مردم شاهد بودند که تمام تلاشمان را کردیم ، هدفمان خوشحال کردن آنان بود که فکر می کنم  به آن رسیدیم.

او افزود: اکنون در تعطیلات هستم و تا ۲ هفته دیگر به احتمال زیاد تمرینات را در آزد آلکمار آغاز می کنم و صحبت های جدی با چند باشگاه انجام دادم که لیگ برتر انگلیس هم جزء آن محسوب می شود اما برخی مسائل برای من بسیار مهم است و اگر آنها فراهم شود، احتمال دارد به انگلیس بروم.

جهانبخش در خصوص اهدای پیراهن تیم ملی به متین، پسر بچه ای که عکس او در چندی پیش در فضای مجازی منتشر شده بود، اظهار کرد: حس خوبی از این عکس پیدا کردم و فیلمی که از آن بچه ها در اردوی تیم پخش شد، روحیه دو چندانی به ما داد که تلاش مان را بیشتر کنیم، چون می دانستیم فوتبال به چه اندازه روی شادی و خوشحالی این بچه ها و مردم تاثیرگذار است و من هم به دلیل روحیه و انگیزه ای که از آن عکس گرفتم، رفتم و از او قدردانی کردم.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان در مورد شانس قهرمانی تیم ملی ایران در جام ملتهای آسیا ۲۰۱۹ امارات بیان کرد: هر رقابتی شرایط خاص خودش را دارد و قطعا در جام ملتهای آسیا انتظارات از تیم ملی ایران بالا است؛  به عنوان یک عضو کوچک تیم ملی در کنار سایر بازیکنان و کادرفنی تمام تلاش مان را می کنیم تا انتظارات را در جام ملتها که برای مردم خیلی مهم است ، برآورده کنیم. نمی توان نتایج را پیش بینی کرد اما مطمئن باشید تلاش می کنیم تا نشان دهیم چرا ایران همیشه در چند سال اخیر اول آسیا بوده است و می خواهیم کیفیت بازی مان را نشان دهیم.

منبع:باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 626316

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/626316/جهانبخش-حضورم-لیگ-برتر-انگلیس-جدی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com