پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

کمبود تخت برای بیماران اعصاب و روان

سه شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب: 626160
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از کمبود تخت برای بیماران و اعصاب و روان خبر داد.
کمبود تخت برای بیماران اعصاب و روان
به گزارش جهان نيوز، سید حسن قاضی زاده هاشمی در مراسم افتتاح بیمارستان اعصاب و روان خرم آباد با تاکید بر اینکه بیماران این حوزه جزو مظلوم ترین بیماران در کشور و البته در کشورهای دیگر هم هستند اظهار داشت: در کشور ما به دلیل جنگ تحمیلی، بلایای طبیعی و در عین حال آمار بالای تصادفات و ... قطعا تالمات روحی و روانی متفاوت است، ممکن است از نظر آمار با دیگر کشور ها شبیه باشیم اما از نظر عمق ابتلا متفاوت هستیم.

وی با بیان اینکه تعداد تخت های بیماران اعصاب و روان کم است ادامه داد: خوشحالم با این افتتاح و اضافه شدن تخت ها به استانداردهای کشوری می رسید.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه البته فضا یک بخش است و بخش عمده، کار و تلاش پرستاران و کارکنان حوزه سلامت و حمایت بیمه ها است که این حمایت خیلی کمرنگ است گفت: امیدواریم برای داروهای آن ها و حمایت های اجتماعی برنامه هایی را داشته باشیم.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه یکی از استان هایی که بایستی در شرایط جدید اقتصادی آسیب نبیند لرستان است، افزود: پروژه های در دست اقدام نیاز به حمایت بیشتر دارد که باید حمایت ملی از سوی سازمان برنامه و بودجه، بخش اقتصادی، دولت، استانداری و وزارت بهداشت در این حوزه صورت گیرد.

وی بیان داشت: حتما ما تلاش می کنیم آسیبی به استان وارد نشود و این نهضتی که شروع شده برای جبران آنچه در گذشته باید انجام میشد و عقب ماندگی تاریخی در بخش خدمات درمانی و بهداشتی داشته جبران شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: حضور موثر و جدی لرستانی ها در جنگ تحمیلی، میزبانی از رزمندگان که می آمدند از این منطقه عبور می کردند و خود را به جبهه می رساندند مثال زدنی است و در حافظه تاریخی مردم ایران است و خواهد بود.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *