شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱۶

​کواکبیان: نمی‌دانم چرا روحانی اقدامی نمی‌کند؟

سه شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب: 626101
حزب‌مردم‌سالاری با اشاره به ضرورت تغییر برخی از اعضای خسته و ناکارآمد و بی‌انگیزه دولت گفت: نمی‌دانم چرا آقای روحانی اصرار دارد که حتماً مجلس دست به کار شود و خودش اقدامی نمی‌کند؟
​کواکبیان: نمی‌دانم چرا روحانی اقدامی نمی‌کند؟
به گزارش جهان نيوز، نشست شورای اجرایی حزب‌مردم‌سالاری شعبه استان سمنان با حضور مصطفی کواکبیان دبیر کل این حزب با حضور دبیران شهرهای مختلف این استان امروز سه شنبه 19 تیرماه برگزار و گزارش از توسعه کمی و کیفی حزب مردم‌سالاری در این استان ارائه شد.

در ادامه، دبیر کل حزب‌ مردم‌سالاری با اشاره به خاستگاه این حزب از سمنان و ضرورت وجود صبر و شکیبایی در پیشبرد کار تشکیلاتی گفت: به خاطر تطبیق با اساسنامه تیپ ارائه شده از سوی کمیسیون ماده 10 قانون احزاب وزارت کشور بنا داریم هفدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری را شش ماه زودتر از موعد برگزار کنیم لذا امیدواریم برنامه‌ریزی‌هایی لازم در این زمینه بدون وقفه در همه استان‌ها انجام شود.

نماینده تهران با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور و بسته پیشنهادی اروپا برای تداوم برجام گفت: خوشبختانه هرچه از انقلاب جلوتر آمده‌ایم در پروسه تصمیم‌سازی، عقلانیت بیشتری حاکم شده است. لذا هرچند رئیس‌جمهور در مورد عدم امکان صدور نفت از کل منطقه سخت گفت اما قطعا هیچگاه نظام جمهوری اسلامی قصد درگیری نظامی ندارد.

رئیس فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ملاقات خویش به همراه صالحی وزیر امور خارجه وقت با رئیس جمهور فعلی چین که آن زمان معاون دبیر کل حزب کمونیست چین بود گفت: ایشان به ما گفت «شما برنامه پنجم پنج ساله را اجرا می‌کنید اما ما برنامه شانزدهم را اجرا می‌کنیم و ما هم در ابتدای انقلابمان می‌خواستیم تمام دنیا را تغییر دهیم اما الان به این نتیجه رسیدیم که صرفاً به دنبال نجات کشور و اقتصاد خودمان باشیم.»

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سه نوع اشتباه دولت یعنی تعیین دستوری نرخ دلار به 4200 تومان و ثبت غیر ضروری سفارش به همه گروه‌های درخواست کننده و پیش فروش بی‌محابای سکه (که نابهنجاری اقتصادی زیادی در بازار ایجاد کرد) گفت: به هرحال شرایطی در کشور ایجاد شده است که تمامی مسوولان کشور باید شرایط کنونی جنگ اقتصادی را جدی بگیرند و جلب رضایتمندی مردم و هماهنگی و همدلی جناح‌ها نیز شرط مهم موفقیت ما در این کار زار مهم است.

کواکبیان با اشاره به ضرورت تغییر برخی از اعضای خسته و ناکارآمد و بی‌انگیزه دولت گفت: نمی‌دانم چرا آقای روحانی اصرار دارد که حتماً مجلس دست به کار شود و خودش اقدامی نمی‌کند؟

وی با اشاره به ضرورت استفاده کابینه از مشورت اقتصاددانان برجسته کشور و کارشناسان علمی گفت: تشکیل شورای عالی اقتصادی سه قوه شاید برای همین چند ماه شرایط اضطراری باشد والا نمی‌تواند این شورا دائمی باشد. زیرا وجود چنین شورای بالادستی عملا وظایف وزارتخانه‌ها و مجلس و دستگاه قضایی را بی‌خاصیت می‌کند.

کواکبیان در پایان با اشاره به مشکلات عدیده فرهنگی اجتماعی سیاسی و اقتصادی فعلی کشور گفت: همانگونه که بارها گفته‌ام تنها راه برون رفت از انواع و اقسام این مشکلات، جدی گرفتن احزاب و تاثیر تحزب برتحولات کشور است.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
... علی برکت الله
موسوی ری شهری
Iran, Islamic Republic of
با سلام

چرا ندانید
خود شما اصلاح طلبها
این دولت رو روی کار اوردید
...
خوب هم می دانید، زیرا قرار است دلا و فشار به مردم زیاد شود
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
هر چه کارها بیشتر رها شود و فشار به مردم بیشتر شود راحتتر می توان برجام جدید و FATF را به نظام و مردم تحمیل کرد
سعید110
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
۵ سال برای برجام هدر داد الانم داره برای fatf و برجام اروپایی وقت کشی میکنه بعدا هم یه چیز دیگه گیر میاره بااون وقت کشی کنه تا ۳ سالش تموم بشه
کاظم
Iran, Islamic Republic of
حالا تا ۱۴۰۰ با روحانی باشید بعداز ۱۴۰۰ صدروزه درستش میکنه.!
Iran, Islamic Republic of
اگر شما مجلسی ها از رئیس جمهور بی چون چرا و حزبی حمایت نمی کردید کار کشور به اینجا نمی رسید
Iran, Islamic Republic of
یعنی من هم نمیدانم
همونطور که تو نمیدانی
نمیدانم نمیدانم ... ره روشن نمیدانم
به تاریکی در افتادم ... ره روشن نمیدانم
سعید110
Iran, Islamic Republic of
مگه شما برای اقدام به روحانی رای داده بودی؟!
مگه میشه بعد این همه سال سیاسی کاری ندونی به کی و برای چی رای بدی؟!
سیف نمی داند کواکبیان هم نمی داند
Iran, Islamic Republic of
من نمی دانم.
تو نمی دانی .
او نمی داند.
ما نمی دانیم .
شما نمی دانید .
آنها نمی دانند.
ولی من بلدم بلدم رو بلدم بگم.
بچه زرنگای سمنان
Iran, Islamic Republic of
اوا چرا ؟ خوب تو که دوستش و هم استانیش هستی ازش بپرس.
Iran, Islamic Republic of
خوب شما که ابزار لازم را دارید شما چرا کاری نمی کنید تعلل در وضع موجود سم مهلکی برای اصلاح طلبان خواهد بود.
دیرفهم
Iran, Islamic Republic of
آقا مصطفی! شماهم بله!!!؟
سلام
Iran, Islamic Republic of
سلام
آقای کواکبیان شما و هم حزبی هایتان خوب می دانید چرا آقای روحانی کاری نمی کند ...چون تغییر در این کابینه شایدبه معنی قبول همه ی مصیبتهایی باشد که این چند ساله ریاست جمهوری ،... بر سر این مملکت آورده اند ،...
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا این سؤالیه که ما از شما داریم.
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
جناب کواکبیان‌؛ یه سئوال
تا الان کجا احزاب و گروه های سیاسی اهداف نظام اسلامی را جلو بردند!؟ چه جوری بردند!؟ یک نمونه از اقدامات احزاب برای پیشبرد اهداف انقلاب را بشماری کنید!؟...