کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

​سکوت شهرداری تهران درباره نحوه توزیع طرح ترافیک

19 تير 1397 ساعت 13:22

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: یک ماه است از معاونت حمل و نقل ترافیک خواسته‌ایم آمار و اطلاعات به ما بدهند که چه تعداد مجوز طرح ترافیک صادر کرده‌ اما آنها توجهی به نامه‌های شورا نمی‌کنند.


به گزارش جهان نیوز، محمد علیخانی در پاسخ به این پرسش که اعلام شده 4 هزار آرم طرح ترافیک سیار بین نهادهای خاص و شورای شهر توزیع شده است،‌ گفت: من در مورد این موضوع  چیزی نمی‌دانم چرا که یک ماه است از معاونت حمل و نقل ترافیک خواسته‌ایم آمار و اطلاعات به ما بدهند که چه تعداد مجوز طرح ترافیک صادر کرده‌اند و به چه افراد یا نهادهای داده‌اند اما آنها توجهی به نامه‌های شورا نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه معاونت حمل و نقل ترافیک باید تعداد مجوزهای صادره به تفکیک سهمیه‌ها را اعلام کند، گفت:‌ آنها حتی تا این لحظه اعلام نکرده‌اند که درآمدشان چقدر بوده است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر اضافه کرد: پیگیری کرده‌ایم اما هیچ پاسخی نمی‌دهند.

وی همچنین به موضوع طرح  ترافیک خبرنگاران اشاره کرد و گفت: برای این موضوع هم نامه زدیم که اعلام کنند به چه رسانه‌هایی و چه میزان طرح داده‌اند اما به این نامه هم پاسخ ندادند.

علیخانی در پاسخ به این پرسش که یکی از مدیران معاونت حمل و نقل ترافیک اعلام کرده که اگر نام رسانه‌ها را اعلام کنیم موضوع سهم‌خواهی پیش می‌آید؟ گفت:‌ به آنها چه ارتباطی دارد چه پیش می‌آید آنها باید مصوبه را اجرا کنند و نمی‌توانند مصوبه تفسیر کنند. در مصوبه آمده است که باید نام خبرنگار به اضافه رسانه‌ای که در آن فعال است منتشر شود که این امر تا کنون از سوی شهرداری تهران رخ نداده است.

وی در پاسخ به این پرسش که به شورای شهر هم آرم سیار داده‌اند، گفت:‌ طبق روال همه سازمان‌ها به شورا نیز طرح ترافیک داده‌اند اما اینکه شورا پول داده یا نه من نپرسیده‌ام. این موضوعات به قسمت موتوری باز می‌گردد.

علیخانی تأکید کرد: اما هر کسی یا هر نهادی که بخواهد وارد طرح ترافیک شود باید هزینه آن را پرداخت کند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر اضافه کرد: ما نمی‌دانیم این حدود 10 هزار طرح ترافیک سیار چطور توزیع شده است البته ما هیچ چیزی را نمی‌دانیم چرا که شهرداری پاسخگو نیست.

به گفته علیخانی تعداد آرم‌های سیار امسال کمتر از سال‌های گذشته بوده است.

منبع: فارس


کد مطلب: 626097

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/626097/سکوت-شهرداری-تهران-درباره-نحوه-توزیع-طرح-ترافیک

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com