پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

کاهش اعتماد انگلیسی به عملکرد ترزامی دربریگزیت

سه شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 626014
بر اساس یک نظرسنجی که به تازگی صورت گرفته، تنها ۲۹ درصد از رای دهندگان تصدی مسئولیت خروج انگلیس از اتحادیه اروپا به دست نخست وزیر انگلیس را تایید می‌کنند. این آمار پایین‌ترین میزان تایید شرکت کنندگان را از زمان نخستین نظرسنجی در این خصوص که در سال ۲۰۱۶ صورت گرفته، نشان می‌دهد.
کاهش اعتماد انگلیسی به عملکرد ترزامی دربریگزیت
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، میزان تایید شرکت کنندگان در این نظرسنجی برای تصدی مسئولیت روند مذاکرات بریگزیت از سوی دولت انگلیس در نیمه اول سال ۲۰۱۷، ۵۵ درصد بود اما این آمار از آن زمان روندی نزولی را طی کرده است.

این نظرسنجی که از سوی شرکت “اوآربی اینترنشنال" صورت گرفته، حدود ۲۰۰۰ نفر شرکت‌کننده داشته و ۵۶ درصد آنان از عملکرد مناسب ترزا می، نخست وزیر انگلیس در خصوص مساله خروج این کشور از اتحادیه اروپا مطمئن نبوده‌ و تنها ۲۶ درصد از این رای دهندگان معتقد بوده‌اند که دولت می در مساله بریگزیت عملکرد مناسبی خواهد داشت. دیگر رای‌دهندگان نیز نظر خاصی را در این خصوص ارائه نکردند.

جانی هیلد، مدیر اجرایی شرکت اوآربی اینترنشنال در رابطه با این نظرسنجی اظهار کرد: می وزیر بریگزیت خود (دیوید دیویس) را از دست داده اما به طور روزافزون نیز در حال از دست دادن اعتماد رای‌دهندگان است.

     
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *