کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تهران خنک‌تر شد

19 تير 1397 ساعت 10:20

دمای تهران به زیر ۴۰ درجه کاهش یافت و به گفته مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی آسمان تهران طی دو روز آینده صاف و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.


به گزارش جهان نیوز به نقل از ایسنا، احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و داده‌های هواشناسی، امروز (سه‌شنبه ۱۹ تیر ماه) برای برخی از نقاط استان‌های مازندران و گلستان افزایش ابر، وزش باد، رگبار پراکنده باران و گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: طی سه روز آینده در ساعات بعدازظهر ، در ارتفاعات سیستان‌ و بلوچستان و شرق هرمزگان نیز رشد ابر و گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل  پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، گفت‌: طی سه روز آینده برای استان‌های واقع در شرق و جنوب شرق کشور در برخی از ساعات وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. در این بازه زمانی در منطقه زابل وزش باد همراه با طوفان گرد و خاک بوده و سبب کاهش کیفیت هوا و دید افقی خواهد بود.

به گفته وظیفه امروز و فردا ( ۱۹ و ۲۰ تیر ماه) به علت وزش باد شدید موقت در جنوب غرب کشور پدیده گرد و خاک دور از انتظار نخواهد بود.وی در ادامه‌، تصریح کرد: خلیج فارس در دو روز آینده مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان در مورد شرایط آب و هوایی تهران طی دو روز آینده، گفت‌: آسمان تهران فردا (۲۰ تیر ماه) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دما در این روز ۳۹ و ۲۶ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین در تهران در روز پنجشنبه (۲۱ تیرماه) آسمان صاف و همراه با وزش باد موقت با بیشترین و کمترین دمای ۳۸ و ۲۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.
 

     


کد مطلب: 626011

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/626011/تهران-خنک-تر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com