کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صفایی فراهانی:

روحانی در برجام موفق بود/ سایه جنگ را برداشت!

19 تير 1397 ساعت 9:54

روحانی در موضوعی مثل برجام واقعا موفق بود. تیم وزارت خارجه یک دیپلماسی قوی را اعمال کردند. من تعجب می‌کنم که چرا منافع ملی برای نیروهای داخلی اینقدر بی‌اهمیت شده که اینگونه برخورد می‌کنند و هنوز هم ادامه می‌دهند.


گروه سیاسی جهان نیوز: محس صفایی فراهانی از فعالان اصلاح طلب فتنه 88 در گفتگو با ایلنا گفته است: در مورد بخشی از توقعاتی که آقای روحانی درمردم ایجاد کرد، خود ایشان هم می‌دانست که اختیار انجام همه آن وعده‌ها و توقعات با خودش نیست.

این فعال اصلاح طلب در ادامه گفته است: آقای روحانی آن موقع باید می‌گفت که برای تحقق این کارها تلاش می‌کنم. نباید می‌گفت این کارها را انجام می‌دهم. ایشان به دلیل تجربه و سال‌های حضورش در کنار دولت‌های مختلف می‌دانست که رئیس قوه مجریه این اختیارات را ندارد و نمی‌تواند درباره همه آن تصمیم بگیرد. اگر می‌گفت که من برای این کارها تلاش می‌کنم، آنوقت برای مردم روشن‌تر می‌شد.

صفایی فراهانی در ادامه مدعی شده است: روحانی در موضوعی مثل برجام واقعا موفق بود. تیم وزارت خارجه یک دیپلماسی قوی را اعمال کردند. من تعجب می‌کنم که چرا منافع ملی برای نیروهای داخلی اینقدر بی‌اهمیت شده که اینگونه برخورد می‌کنند و هنوز هم ادامه می‌دهند. آقای روحانی برعکس آن چیزی که برخی در داخل می‌گویند برجام را خیلی خوب به نتیجه رساند، ولی متاسفانه گروهی که مطلقاً به مسائل ملت و کشور فکر نمی‌کنند، امکان استفاده از این موقعیت بسیار خوب را به حداقل رساندند و جالب است که امروز بیشتر از همه ادعای طلبکاری می‌کنند.

وی در بخش دیگری از گفتگوی خود با تکرار موضوع نخ نما شده «سایه جنگ» مدعی شده است: این دولت خطر جنگ که سایه‌اش بر سر ایران به دلیل قطعنامه شورای امنیت سنگینی می‌کرد را از بین برد و توانست آن رای را باطل کند. این بزرگترین خدمتی بود که دولت روحانی به ملت ایران کر


کد مطلب: 625999

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/625999/روحانی-برجام-موفق-سایه-جنگ-برداشت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com