پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۶۱
فتاح:

خیلی‌ها روحانی را تنها گذاشتند و زخم‌زبان می‌زنند/ دوست داشتم هاشمی شهردار تهران شود

سه شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب: 625966
رئیس کمیته‌ امداد با بیان اینکه در حال‌ حاضر شرایط به گونه‌ای است که خیلی‌ها روحانی را تنها گذاشته‌اند و زخم زبان می‌زنند، گفت: ولی ما به عنوان کمیته‌ امداد در کنار دولت هستیم، چرا که دولت ، مردم است و خیالتان در این خصوص راحت باشد.
خیلی‌ها روحانی را تنها گذاشتند و زخم‌زبان می‌زنند/ دوست داشتم هاشمی شهردار تهران شود
به گزارش جهان نيوز، فتاح با حضور در جمع خبرنگاران در حاشیه حضورش در شورای اسلامی شهر تهران، گفت‌: انصافا دولت آن چه را که در توان داشته، انجام داده است و همین دیروز نامه‌ای به امضای نوبخت و ربیعی ابلاغ شد که بر اساس آن ۱۴ درصد به دریافتی مددجویان از تیر ماه به بعد ‌اضافه می‌شود.

وی با اشاره به این که این خبر را برای اولین بار است که اعلام می‌کنم، خاطر نشان کرد: همچنین وام اشتغال روستایی مناطق محروم نیز ‌اضافه شده است. البته جلساتی در سطح کلان نیز تشکیل شده است و ما به آن دعوت شده‌ایم ، اما باید این را بگویم که دولت تلاش دارد تا بتواند رسیدگی هر چه‌ بیشتری به نیازمندان داشته باشد تا این تورمی که تحمیل شده است، حل شود.

خیلی‌ها روحانی را تنها گذاشته و زخم‌زبان می‌زنند
فتاح در ادامه‌ با اشاره به این که حرف ما این است که شورا اسلامی شهر تهران، شهرداری و کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) مسئول هستند و می‌توانند در کنار یکدیگر موفق عمل کنند، بیان‌ کرد: برخی از اعضای شورای شهر تهران انتقاد داشتند که ما با دولت زاویه داشته باشیم، اما باید این را اعلام کنم که ما درباره دولت‌ها قضاوت نمی‌کنیم، اما لازم به ذکر است که کمیته‌ امداد در کنار روحانی است و در حال‌ حاضر نیز شرایط به گونه‌ای است که خیلی ها روحانی را تنها گذاشته اند و زخم زبان می زنند، ولی ما به عنوان کمیته‌ امداد در کنار دولت هستیم، چرا که دولت ، مردم است و خیالتان در این خصوص راحت باشد.

دوست داشتم هاشمی شهردار تهران شود
فتاح در ادامه‌ در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا اعلام کرده‌اید علاقمند هستید محسن هاشمی شهردار تهران شود؟ گفت‌: من اعلام کردم که دوست داشتم این اتفاق بیافتد، چرا که من و هاشمی ارتباط قدیمی با یکدیگر داریم و به نظرم جامعه نیز چنین انتظاری داشت، اما مهم نظر و رای شورای اسلامی شهر تهران است و البته هم اعلام کردم که شهردار فعلی تهران یک امدادگر و ولایی است.

وی در مورد حضورش در شورای اسلامی شهر تهران، گفت‌: من تقاضا داشتم که به شورای شهر بیایم، چرا که معتقدم مسائلی در تهران وجود دارد که با هم افزایی دستگاه‌های مختلف قابل حل است و در کنار مسئولیت‌های عمرانی و توسعه ای می بایست به مسائل نرم افزاری ، اجتماعی و فرهنگی بیشتر توجه شود.

35 هزار خانوار معتادان متجاهر تهران تحت پوشش کمیته امداد
فتاح با بیان این که شهر تهران دچار سه عارضه معتادان متجاهر، متکدیان و کودکان کار است، خاطر نشان کرد: ۳۵ هزار خانوار معتادان که اکثرا برای تهران و البرز هستند تحت پوشش کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) قرار دارند و این‌ در حالی است که مشارکت و هم افزایی دستگاه‌های مختلف می‌تواند اثر گذار باشد و این شرایط را باید کنترل کنیم.

وی در مورد ساماندهی صندوق‌های صدقات با اشاره به این که ما در سطح کلان شهر تهران ۲۱ هزار صندوق صدقات داریم که فارغ از صندوق‌هایی است که در داخل خانه‌ها، مساجد و ... قرار دارد، گفت‌: در دو سال اخیر برخی از این صندوق‌ها بازسازی و تقویت شده‌اند.

فتاح در پاسخ به سوالی درباره سرقت از صندوق‌های صدقات توسط معتادان، بیان‌ کرد: این یک مصیبت و معضل است که سعی کرده ایم این مشکل را حل کنیم که از این معضل نیز کاسته شده است، اما رفع نشده است، و این جای سوال است که ریشه و مساله اصلی این اتفاق کجاست؟ و جالب است بدانید با یکی از مسئولان انتظامی جلسه داشتم و او می‌ گفت‌ که این اتفاق بد هم نیست، چرا که اگر این کار را انجام ندهند مجبور هستند به یک کار دیگر دست بزنند، ولی این یک عارضه است که باید از ریشه حل شود.

وی در ادامه‌ و در پاسخ به سوالی در مورد ساختمان اشرافی کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) ، گفت‌: منظور شما کدام ساختمان است؟ اگر منظورتان ساختمان سوهانک است، باید بگویم که 2.5 سال است که این ساختمان تخلیه شده است و اولین خواهان ساختمان نیز محسن هاشمی بود آنهم زمانی که در معاونت عمران دانشگاه آزاد بود، و بعد شخصا پدر ایشان این درخواست را مطرح کردند و با من جلسه داشتند؛ ساختمان حال‌ حاضر کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) ۲۰ سال متروکه بود و هیچ سازمانی به دلیل دود، سروصدا و صدای هواپیما حاضر نبود به آن جا برود.

کسی نمانده که در کار کمیته امداد نظارت نکرده باشد
فتاح در مورد میزان شفافیت در کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) نیز، خاطر نشان کرد: کسی نمانده است که در کار ما نظارت نکند، از دیوان عدالت اداری تا دیوان محاسبات، وزارت اطلاعات، مجلس شورای اسلامی ، حراست بازرسی و .... بر کار ما نظارت دارند، البته صاحب اختیار هستند و می‌توانند هر چیزی را که از کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) دیدند بگویند اما بروید و ببینید دیگران چه می‌کنند و تنها یک آمار محرمانه در کمیته‌ امداد وجود دارد و آن هم اسم و آدرس مددجویان است و همین شهرداری بارها به ما نامه نوشت که می‌خواهیم برای مددجویانتان بسته غذایی ببریم، به آنها آدرس ندادیم چرا که آنها آبرو دارند و به ما اعتماد کردند.

وی در مورد ابلاغیه رییس جمهور در مورد صرفه جویی نیز یادآور شد: من وزیر نیرو بودم و مصیبت کمبود آب و برق را دیده‌ام، اما ساختمان کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) برق خورشیدی می‌گیرد و یک عدد لامپ پیدا نمی کنید که کم مصرف نباشد و مخاطبان ما مددجویان هستند و من چگونه به مددجویی که ماهانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان می‌گیرد بگویم که اسراف نکن، چه اسرافی می‌کند؟ من خجالت می کشم و قطعا نظر دولت، صرفه جویی در سایر بخش‌های دیگر بوده است، چرا که تورم چند ماهه اخیر توان خانواده‌های مددجویان را نیز تحت تاثیر قرار داده است و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا این مساله رفع شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بیژن
Iran, Islamic Republic of
وعده 1000 ال سی آقای روحانی دلار 9000 تومان بود؟تو هنوز میخواهی مرده را زنده کنی آقای فتاح؟
Iran, Islamic Republic of
احسنت اینم شده دایه ی بهتر مادر
فتاح بیچاره! مجبور است برای گرفتن حق مستحقان، این حرفها را بزند
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
أن شاءالله روحانی یک کم دلش برای کمیته امداد بسوزد و بودجه مصوبش را بدهد
Iran, Islamic Republic of
روحانی 5 سال آزگار کشور رو معطل امضاء و اجرای برجام بی فرجام کرد ...
Iran, Islamic Republic of
مدیر انقلابی هرگز از جریان لیبرال حمایت نمی کند.
محمد
Netherlands
... خیلی عجیبه چقدر ادمها زود عوض میشند.
United States
برای همدلی هیچ وقت دیر نیست .آقای فتاح شما که از اول انقلاب پست های ریاستی داشته اید پس حق را به شما نمی‌دهیم که در موقع خطر احساس همدلی با دولت پیدا میکنید
Iran, Islamic Republic of
حالا مشخص شد وزیر احمدی نژاد در دولت نهم که فردی طرفدار خانواده هاشمی بود چرا با احمدی نژاد زاویه پیدا کرد و مخالف او گردید .بله خورشید هیچ وقت پشت ابر باقی نمی ماند. شما دوست دیرینه هاشمی بودید و خودتان اقرار کردید و هنوز هم دوست دارید فرزندش شهردار تهران شود. پس درود بر احمدی نژاد ....
Iran, Islamic Republic of
ما رو بگو فکر می کردیم جناب فتاح انقلابی و مومن است حالا ایشانهم طرفدار باند ثروت و قدرت و جریان اشرافی از کار درآمد !
Iran, Islamic Republic of
فتاح همیشه انقلابی بوده این شمایید که ببراهه میروی.
Iran, Islamic Republic of
نه خیر جناب متأسفانه ایشان نشان دادند که در بسیاری موارد تشخیص‌های غلط دارند
Iran, Islamic Republic of
...دیدیم که بااحمدی نژادچیکارکرد
امیرسعیدابوزهرا
Iran, Islamic Republic of
آقای فتاح
خواهشمنداست درزمینه مسایل سیاسی اظهارنظر نفرمایید وفقط به برنامه ی ماه عسل رفته وآن جا سجده کنیدتاهمه ی مردم ببینند وآفرین بگویند
Iran, Islamic Republic of
طرفداري بيجا و بي موقع باعث مي شود همه اشتباهات و خيانت هاي انجام شده به پاي افراد منتسب به اصول گرايي نوشته شود. بگذاريد خود كساني كه تا به حال از اين ها حمايت كرده اند خودشان را نشان دهند
Iran, Islamic Republic of
هردم از این باغ، بری می رسد!
خسته نباشی جناب فتاح! اعتدالت مبارک!
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
توصیه به وحدت، حمایت از دولت و خوش بینی ابتدایی، ویژگیها و مواضع خوبی است که قطعا قابل تحسین است لکن تغافل کردن و تبلیغات کردن برای عناصر و جناحی که از هر کوششی برای تبلیغ علیه انقلاب و ارزشها فروگذار نکرده کاری ساده لوحانه و یا خدای ناکرده عامدانه و با دلایل خاص است. آقای فتاح در زمان انتخابات 96 هم عملکردی خلاف وحدت و به نوعی مغرورانه در میان نیروهای ارزشی داشت اما در برابر اقایان دولتی دم از وحدت میزند. به خدا قسم ما بیشترین ضربه ها را از کسانی خورده ایم که به آنها اعتماد داشتیم... به نظرم و با شناختی که از نزدیکان سببی ایشان وجود دارد، بد نیست کلا دوستان ارزشی مدقانه، باوسواس و محتاطانه در مورد شخصیتهای اینچنینی کنکاش کنند تا دوباره اعتماد مردم خدشه دار نگردد و کسانی که اندک زاویه ای با معیارهای ناب اسلام و انقلاب دارند نتوانند به حساس ترین مناسب برسند. مشخصا هرچه منسب خطیرتر باشد باید و باید سختگیری جدی تر و دقیقتر باشد تا باعث خسران مملکت نشود...
لطفا جهان ایندفعه دیگر بدون سانسور منتشر فرمایید...
عباسعلی
Iran, Islamic Republic of
آقای فتاح اصول گراست اما خیلی وقتها راهننمایش به چپ می‌زند.
کمیته امداد بوئین زهرا، رئیسش یکی از مدعیان اصلاحات تند رو است که آقای فتاح او را سر کار آورد. او عملا هم تو اداره این را اعلام می‌کن، با بچه‌های مذهبی مخالفت می‌کن، جلوی فعالیت آنها را می‌گیرد، در مقابل تا دلت بخواهد، عرصه را برای مخالفین باز گذاشته است.
اگر میدان را به مذهبی‌ها نمی‌دهی، لااقل مساوات را رعایت، نیم‌نگاهی هم به این سمت بیندازید.
United States
آقای فتاح باید بداند که هم دلی با کسی که در بدترین شرایط گرای خزانه خالی میدهد اصلا بوی خوبی نمیدهد.
بعد از شش سال شاید الان آقای روحانی بفهمد که چطور یه عده میگفتند چرخ اقتصاد اگر قرار است با گذشتن از حق مسلممان بچرخد میخوام صد سال سیاه نچرخد. چرا که امروز شاهد هستیم هیچ کدام نمیچرخد.
مودی
Iran, Islamic Republic of
خدمت مدیر عزیز و توانا و انقلابی کمیته امداد امام عرض میکنم که جناب فتاح ؛ این دیگران نیستند که روحانی راتنها گذاشتند و اکنون زخم زبان میزنند...
Iran, Islamic Republic of
یعنی انصافا من خودم که اصل این کامنت رو گذاشتم الان چیزی ازش سر درنمیارم. خب اگه فکر میکنید خوب نیست اصلا منتشر نکنید .... این که شما منتشر کردید با منظور بنده از کامنت خیلی تفاوت داره ... اینکار تون با اخلاق رسانه ای سازگار نیست. ضمن اینکه در کامنت بنده به هیچ عنوان به کسی توهین نشده بود .
Iran, Islamic Republic of
منم نفهمیدم
Iran, Islamic Republic of
آقای فتاح فراموش کرده که شیخ حسن بیش از 50 بار به منتقدین دلسوز کشور زخم زبان زد و توهین کرد و به جهنم حواله شون کرد.
علی قزوینی
Iran, Islamic Republic of
در این کشور خیلیها با دگردیسی فکری ضربات جبران ناپذیری به اعتقاد مردم و وسلام ناب محمدی وکشور وارد کردند...
ولی شما یک تنه بجای همه حفظ آبرو کردید
قبلاً هم افاضه کردید که دولت برای رفع محرومیت خیلی تلاش کرد
کلمه محرومیت در نزد سخنان شما کم آورد
م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
آقای فتاح، دلیل کژتابیهایت با احمدی‌نژاد آرام آرام هویدا میشود. فرمایش سعدی را آویزه ذهنمان کنیم که:
با بداندیش کم نشین که صحبتِ بد
گر چه پاکی، تو را پلید کند
آفتاب ار چه روشن است، اما
پاره‌ای ابر، ناپدید کند
محمد
Iran, Islamic Republic of
خدایا حکمتتو شکر خوب داری خودت اونایی که به دکتر احمدی نژاد انگ انحرافی زدنو رسواشون می کنی
Iran, Islamic Republic of
بلاخره چهره بعضی ها کم کم دارد مشخص می شود حالا که تمام طرفدار و غیر طرف دار به غیر کارامدی مدیریت روحانی پی بردند امثال این اقا برای حمایت وارد گود شدند....
Iran, Islamic Republic of
سه خط از نوشته بنده سانسور شد.چرا؟چون اقایان جرات نمایش نظر یک کاربر ساده را ندارند.چون نوشته با اهداف سیاسی جهان نیوز یکی نبود.فقط انجا که به ضرر روحانی بود را نمایش دادند.ازادی بیان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
صفا
Iran, Islamic Republic of
همیشه حسم این بود که این اونی نیست که نشون میده. آدمهای رو که ولایی میدونه برام جالب بود. ....
Iran, Islamic Republic of
آنهایی که صنعت هسته ای 30 میلیارد دلاری کشور رو نابود کردند و کلید حل مشکلات رو در جیب کدخدا می دیدند تنها ماندند و حق هم همین بود.
Iran, Islamic Republic of
همین که دل در گرو لیبرال ها داری یعنی از انقلابی بودن فاصله گرفته ای .
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
الله اکبر
این بود فتاحی که می خواست نماینده جمنا باشد ؟
یَا اللَّهُ یَا رَحْمَانُ یَا رَحِیمُ یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ ثَبِّتْ قَلْبِی عَلَى دِینِکَ
Iran, Islamic Republic of
شما شدید مبلغ...
ح.ر.ق.1362
Iran, Islamic Republic of
....
ح.ر.ق.۱۳۶۲
Iran, Islamic Republic of
یعنی برایتان متاسفم، واقعا متاسفم، هر انچه باعث اگاهی مردم میشود را سانسور میکنید ....
علی
United Arab Emirates
زنده با راه و مرام احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
چطور شد آقای فتاح نکند میخواهی کلید روحانی باشی
Iran, Islamic Republic of
آرین اقای مهندس فناحی. الحق که همواره بر مسیر حق و اعتدالی و در دولت اصولگرای احمدی نژاد فقط از شما میتوان به عنوان‌ یک اصولگرای واقعی نام برد. درود بر رهبر فرزانه انقلاب که خیرااموجودین را برای کمیته امداد برگزید.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
فتاح گفت:«من و هاشمی ارتباط قدیمی با یکدیگر داریم و به نظرم جامعه نیز چنین انتظاری داشت»
خدایش قانع شدیم!
Iran, Islamic Republic of
شما که دوستدار جماعت هاشمی و دار و دسته‌اش هستی توی دولت احمدی‌نژاد چ می‌کردی؟
خودت احمدی‌نژاد رو نه فقط تنها گذاشتی بلکه زخم زبان هم زدی
United States
اقای فتاح شما نمونه یک انسان به تمام معنی هستید خدا قوت. ولی ترا خدا دیگه زیادی نروید. روحانی باید تنها بماند بخاطر... خرج منافع ملی با وجود راهنمائی های رهبری و نقدهای منتقدین، ...
Iran, Islamic Republic of
خداوند عاقبت ما را ختم بخیر فرماید دوستان یادشان رفته که این جماعت به بهانه های واهی چه هجمه ها به خادمین دولتهای نهم و دهم وارد کردند
علی
Canada
به به.... چشم ما روشن!!!! یار غار احمدی نژاد چگونه از هاشمی طرفداری میکند!!!!! چشم شما روشن آقای احمدی نژاد....!!!! فقط عده ای معدود از اطرافیان احمدی نژاد او را تنها نگذاشته اند ... بقیه از اردوگاه خارج شده اند.... خوانندگان جهان نیوز هم عاشق احمدی نژاد..... وای که در دلشان چه به تیم پشت کننده به احمدی نژاد نمیگویند!!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام آقای رییس جمهور هرچه کاشته الان دارد درو میکند ما نمی توانیم روی خطاهای این دولت بخصوص در برجام وانرژِی هسته ای چشم خود راببندیم ....
رضا
Iran, Islamic Republic of
سلام بابا شاید این بنده خدا میخواسته یه پولی از دولت برا کمیته امداد بگیره
سيد
Iran, Islamic Republic of
آقاي فتاح رو يك فرد بسيجي، فعال و انقلابي مي دونستم... ولي انگار در دام اعتداليون افتاده ....توي اين چند وقته؛ از اصلاح طلب ها بيشتر از روحاني دفاع كرده!!!!!!
از دیار شهید رجایی
Iran, Islamic Republic of
دیگر صدقه روزانه به کمیته امداد را قطع می‌کنم،
Iran, Islamic Republic of
توهین نکنید بابا ! این آقا داره برای ریاست جمهوری آماده میشه . راه سیاست رو میره دیگه .
Iran, Islamic Republic of
اون از سردار واین از فتاح . اگه یه روزی احمدی نژاد هم از این دولت حمایت کرد تعجب نکنید کلا چیز خورشون کردند . یاد حرف استاد رحیم پور افتادم که گفت مسیولین ۴۰ ساله میخان انقلابو سرنگون کنن ولی مردم نمیذارن
Iran, Islamic Republic of
جای تاسف است که شما احمدی نزادیها تر حهت تخریب سردار حرکت میکنید .مواظب باشید چاه فرقان در مقابلتان هست!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
صدتا احمدی نژاد و زاکانی و مشایی و رسایی و کوچکزاده و رحیمی و ... به پای سردار حاج قاسم عزیز دل ملت و امام نمیرسند. عمرا اگر در جهت تخریب سردار و فتاح بتوانید گندم ری را بخورید
آجرلو
Iran, Islamic Republic of
«خیلی‌ها روحانی را تنها گذاشته و زخم‌زبان می‌زنند»
نتیجه پیوندها و اتحادهای مادی همین است، تا زمانی که نفع باشد، همراهند، همین که نفع منتفی شد، یکی یکی، گروه‌گروه فاصله می‌گیرند.
اما پیوند الهی، چون مبتنی بر آرمان فرامادی است، تحت تاثیر هواهای نفسانی، سختی و دشواری، خوشی‌ها و لذتها تغییر رنگ نمی‌دهد، سست نمی‌شود.
Iran, Islamic Republic of
حكايت خصوصي سازس شركتهاي برق چي بود ؟؟؟
علی
Iran, Islamic Republic of
اقای ریئس کمیته روی دریا پول ملت خوابیده ای و مملکت را نمی بینی بیشتر از این خرابی دیگر باید چکار کرد جایزه بدهیم ...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اقای فتاح به عنوان متولی محرومین جامعه باید یک ارزیابی از تاثیر تغییرات قیمت ها ارز و طلا و مسکن و...روی زندگی فقرا و طبقات متوسط داشته باشد بعد ببیند کنار کی ایستاده است چند نقد دلسوزانه برای التیام رنج اسیب پذیران شرایط اقتصادی حداقل انتظار از فتاح است
ح.ر.ق.1362
Iran, Islamic Republic of
برایتان غضه می خورم جناب زاکانی، غصه و غصه، دیشب مطلبی گذاشتم و شما آن مطلب را با ... سانسورش کردید، از شماها دلگیر شدم و در همان سه نقطه برایتان نوشتم که چرا آن متن را سانسور کردید،مگر من چه نوشته بودم،امروز برگشتم و می بینم هم آن اولی را برداشتید و هم دومی را منتشر نکردید، ولی خوب فهمیدم ذاتتان چیست و حتما می روم تحقیق می کنم و این موضوع را بررسی میکنم که چرا سایت شما به اصطلاح حزب الهی جماعت را دنبال می کنم،، حداقل آدم به سایت هایی مثل تابناک،خبرآنلاین،الف،صراط،مشرق و ... میرود از ذات آنها آگاه است و اینگونه ناراحت نمی شود که مثلا دوستان با شما می کنند!!!!!!!!!!!!!.
United States
کمیته امداد را هم سیاسی کردند!!!!!!
ایرج
Iran, Islamic Republic of
کسی می دونه چرا آقای فتاح اینقدر از دولت دفاع میکنه !؟
چرا از دولت احمدی نژاد اینقدر دفاع نمی کرد اون اوخر !؟
مگه اون هم دولت جمهوری اسلامی نبود ؟
موضوع چیه آقای فتاح ؟
Iran, Islamic Republic of
پاسخ سوال های شما رو خودش داده: «من و هاشمی ارتباط قدیمی با هم داشته‌ایم»
ایشون این ارتباط را پس از سال‌ها رو کرده؛