سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۲
مرکل:

موارد بیشتری هست که باید با تهران مذاکره کرد

دوشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب: 625908
صدراعظم آلمان بار دیگر بر پایبندی کشورش به توافق هسته‌ای برجام با ایران تأکید کرد، ولی اعلام کرد شرکت‌هایی که قصد ادامه همکاری با ایران را پس از تحریم‌های آمریکا دارند، باید ریسک این کار را خودشان تقبل کنند.
موارد بیشتری هست که باید با تهران مذاکره کرد
به گزارش جهان نيوز،آنگلا مرکل که روز دوشنبه پس از دیدار با نخست وزیر چین سخن می گفت اعلام کرد که برلین به توافق هسته‌ای ایران پایبند خواهد ماند.

وی گفت: «ما به توافق هسته‌ای پایبند می مانیم. به نظر ما (این توافق) به خوبی مورد مذاکره واقع شده است.»

به گزارش رویترز، مرکل گفت "موارد بیشتری" نیز هستند که باید با ایران بر سر آن ها مذاکره کرد، ولی افزود بهتر این است که طرف ها در توافق باقی بمانند.

با این حال، صدر اعظم آلمان افزود شرکت‌هایی که می‌خواهند خطر مواجه شدن با اقدامات تنبیهی آمریکا را به جان خریده و به همکاری تجاری با ایران ادامه دهند، خودشان باید تصمیم بگیرند که آیا حاضر به ریسک کردن هستند یا نه.   

پس از خروج دولت آمریکا از توافق هسته‌ای برجام و اعلام موج جدیدی از تحریم‌های یکجانبه علیه ایران، بسیاری از شرکت های خارجی از بیم جریمه های سنگین توسط آمریکا، تصمیم به خروج از ایران گرفته اند.
منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محسن
Germany
خدا را شكر! چه حمايت قاطعي ! حالا بازم بگيد آلمان از برجام حمايت نميكنه
Iran, Islamic Republic of
موضع كشور دوست و برادر چين عبرت انگيز ناكه !