جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
معاون نیروی زمینی ارتش:

دشمن می‌خواهد مردم را به نظام بدبین کند

دوشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب: 625894
معاون نیروی زمینی ارتش گفت: اگر امروز دشمن فشار را بر اقتصاد مردم گذاشته است و تحریم‌های اقتصادی ناجوانمردانه‌ای را برنامه‌ریزی و تدارک دیده است برای اینکه مردم را نسبت به‌ نظام بدبین کند.
دشمن می‌خواهد مردم را به نظام بدبین کند
به گزارش جهان نيوز، امیر سرتیپ دوم علی سامانی معاون نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش در یادواره شهدای شهرستان فارسان، ضمن تسلیت شهادت امام صادق(ع) افزود: اگر امروز در کشور ما امنیت، آرامش روحی و روانی و اقتدار در منطقه وجود دارد آن را مدیون جان‌سپاری و فداکاری شهیدان هستیم.

وی اظهار داشت: امام (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی، بزرگ‌مردی بود که روح مقاومت، ایثار، فداکاری و شهادت‌طلبی را در وجود ملت عزیز ایران دمید و اُبهت استکبار و ابرقدرت‌های شرق و غرب را در هم شکست و موجب بیداری ملتها شد.

او همچنین بیان داشت: بهترین سند برای اثبات ولایت مداری مردم این شهرستان، این است که همواره یاور انقلاب بوده اند و ۲۲۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

معاون نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش جمهوی اسلامی ایران افزود: در همه حکومتها و نظام‌های حاکمیتی، اساس نظام بر پایه‌هایی استوار است و اگر بخواهیم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارکان و پایه‌های اصلی را نام ببریم می‌توانیم به سه ستون محکم ولایت و رهبری، مردم و نیروهای مسلح اشاره نماییم.

امیر سرتیپ دوم سامانی همچنین گفت: اگر امروز دشمن فشار را بر اقتصاد مردم گذاشته است و تحریم‌های اقتصادی ناجوانمردانه‌ای را برنامه‌ریزی و تدارک دیده است برای اینکه مردم را نسبت به‌ نظام بدبین کند اما مردم ما پای نظام خود ایستاده اند و هیچگاه رهبری نظام و اهداف و آرمان های انقلاب را رها نخواهند کرد.

وی در پایان گفت: اگر ما می‌بینیم دشمن از گزینه نظامی علیه نظام ما استفاده نمی‌کند، به خاطر آمادگی نیروهای مسلح ما می‌باشد. ما می‌دانیم که در اغلب کشورها ناامنی وجود دارد اما در کشور ما امنیت حاکم است و این حاصل تدابیر پیامبرگونه مقام معظم رهبری، حمایت مردم و  بیداری و هوشیاری نیروهای نظامی ما است.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *