پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

سفر محرمانه رئیس موساد به واشنگتن

دوشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب: 625865
رسانه‌های عبری‌زبان از سفر محرمانه رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی( موساد) به واشنگتن برای گفت‌وگو درباره پرونده‌های ایران و سوریه خبر دادند.
سفر محرمانه  رئیس موساد به واشنگتن
به گزارش جهان نيوز، ایلنا به نقل از روسیا الیوم،نوشت: پایگاه خبری «واللا» فاش کرد که «یوسی کوهن» رئیس سازمان جاسوسی موساد، در جریان سفر محرمانه هفته گذشته به آمریکا، درباره پرونده‌های ایران و سوریه رایزنی کرد.

به نوشته واللا، این سفر «در چارچوب هماهنگی مشترک میان تل‌آویو و واشنگتن در این موضوع» انجام شده است.

این سفر رئیس مواد چند روز پیش از دیدار «حسن روحانی» رئیس‌جمهوری ایران با مقام‌های اروپایی در وین و گفت‌وگو درباره آینده پرونده توافق هسته‌ای ایران بعد از خروج واشنگتن از آن، انجام شد.

این منبع عبری‌زبان افزود، سفر کوهن به واشنگتن به دنبال گزارش‌ها درباره رایزنی‌های استراتژیک میان ایالات متحده، روسیه و اسرائیل درباره بحران سوریه انجام شد.

کارشناسان نظامی می‌گویند، پیش‌بینی‌ها حاکی‌ست بعد از آزادسازی «درعا»، جبهه «القنیطره» در جنوب سوریه گشوده می‌شود. این منطقه، به دلیل همجوار با جولان اشغالی سوریه از حساسیت بیشتری برخوردار است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *