شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

شاهرودی‌ها لاله پرپر دیگری را در آغوش می‌کشند

يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۴
کد مطلب: 625858
شهید «محمدعلی عامریون» روز چهارشنبه این هفته پس از 34 سال به خانه بازمی‌گردد و شاهرودی‌ها لاله پرپر دیگری را در آغوش می‌کشند.
به گزارش جهان نيوز، بعدازظهر امروز با حضور امام جمعه، فرماندهان پدافند هوایی 10 محرم و ناحیه مقاومت بسیج سپاه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود، خبر شناسایی و بازگشت شهید «محمدعلی عامریون» پس از 34 سال به خانواده وی اعلام شد.

در این دیدار که یک برادر و چهار خواهر شهید حضور داشتند، خبر شناسایی و بازگشت پیکر شهید دانشجو محمدعلی عامریون به خانواده وی اعلام شد.

در این دیدار، مادر شهید به علت کسالت حضور نداشت و مقرر شد خود خانواده شهید، خبر را به وی اعلام کنند.



حجت‌الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود در این دیدار با اشاره به آیات قرآن، با بیان اینکه شهدا زنده و نظاره‌گر اعمال ما هستند، تأکید کرد: حضور شهدا در فضای جامعه تلنگری به همه مسؤولان و مردم است که از راه و هدف شهدا غافل نشویم و مراقب عملکرد خود باشیم.
وی تصریح کرد: این حضور در این برهه پیامی روشن از شهداست که پشتیبان نظام و انقلاب و ولایت باشیم و اتحاد و همدلی خود را بیشتر کنیم تا دشمنان در توطئه‌های خود ناکام بمانند.


حمیدرضا رضایی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شاهرود نیز در این دیدار با بیان اینکه چهارشنبه هفته گذشته به ما اعلام شد که شاهرود شهید دارد؛ اما ما نمی‌دانستیم کدام شهید است، افزود: شهید محمدعلی عامریون در 21 بهمن‌ماه سال 1364 در عملیات والفجر 8 و در منطقه ام‌الرصاص و جزیره بوارین مفقودالاثر شد و بعد از 34 سال پیکرش DNA شناسایی و در روز چهارشنبه با استقبال وارد شاهرود می‌شود.

وی تصریح کرد: مراسم وداع با شهید در روز چهارشنبه برگزار و روز پنجشنبه همزمان با روز حجاب و عفاف در شاهرود تشییع می‌شود و در گلزار شهدای باغزندان آرام می‌گیرد.

در این دیدار، برادر و خواهران شهید با ابراز شعف از پیدا شدن پیکر این شهید بزرگوار به بیان خاطراتی از این شهید پرداختند و بر تأکید شهید بر لزوم حفظ حجاب و حیا در جامعه تصریح کردند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مصطفی
Iran, Islamic Republic of
روحمان با یاد شهدا شاد باشد انشالله و
خدا به حق این شهدای عزیز، مسئولین ما را از خواب غفلت بیدار کند تا بیشتر از این شرمنده ی شهدا نشویم...