پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۳

درباره کارت‌های بی‌هویت بازرگانی بایدجوابگو باشند

يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۱
کد مطلب: 625848
وزیر صنعت، معدن و تجارت در ابلاغیه‌ای تایید کارت بازرگانی بدون اطمینان کامل از هویت متقاضی و احراز شرایط دریافت را ممنوع اعلام کرد و خواستار رسیدگی مجدد به همه کارتهای صادره گذشته شد.
درباره کارت‌های بی‌هویت بازرگانی بایدجوابگو باشند
به گزارش جهان نيوز به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت در ابلاغیه صادر شده از سوی  محمد شریعتمداری وزیر، صنعت معدن و تجارت در مورد کارت‌های بازرگانی آمده است: 

با توجه به اینکه تایید کارت بازرگانی از وظایف سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانی است، تایید حتی یک فقره کارت بازرگانی بدون اطمینان کامل از هویت متقاضی و احراز شرایط دریافت، ممنوع و تایید کننده و مقامات بالاتر آن مسوول خواهند بود.

ضروری است در کارگروه مشترکی با اتاق بازرگانی و گمرک محل،نسبت به رسیدگی مجدد به همه کارتهای صادره گذشته ، اقدام و در اسرع وقت کارتهای غیرواجد شرایط تعلیق یا باطل و گزارشهای اقدامات ارایه شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خجالت خوب چیزیه -وزارت شما تا انجا که من اطلاع دارم ناکارآمد وباری به هرجهت هستند . حتی کوچکترین کار کارشناسی درصدور و احراز واقعیت وشخصیت واقعی فرد متقاضی درصدور مجوز کارت بازرگانی و درامر صادرات وواردات کالای مجاز و چگونگی شناسایی افرا دموصوف نیستند....
Iran, Islamic Republic of
شما با سازمان مالیاتی هماهنگ نیستید و درفرارمالیاتی نقش اساسی بازی میکنید اگر برای این ادعا لازم به مدرک میداشتی ایکاش میشد ولیکن امکان پذیر نیست
Iran, Islamic Republic of
آشفته بازارکنونی زائیده ناتوانی وحرف مفت فلان شخصی است که ادعا دارد دولت نباید در اقتصاد دخالت کند اقتصاد ماتریالیستی ذهن او را مملو از اموری کرده که بدرد جامعه ما نمیخوره دردوره مدیریتش آب خوش از گلوی ناتوانترین افراد این جامعه پایین نرفته شما هم که شخصیتی محترم هستید ولیکن قبول کنید که ...صرف اعتماد بشما کفایت به مقصود نیست....