جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۳

افزایش ۴ ماهه خدمت سربازی

يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۸
کد مطلب: 625838
فرماندهی کل نیرو‌های مسلح امارات همزمان با تحولات منطقه به خصوص جنگ علیه یمن، مدت سربازی را از ۱۲ ماه به ۱۶ ماه افزایش داد.
افزایش ۴ ماهه خدمت سربازی
به گزارش جهان نيوز، فرماندهی کل نیرو‌های مسلح امارات عربی متحده در بیانیه‌ای از افزایش مدت زمان قانونی خدمت سربازی را که در قانون شماره ۶ سال ۲۰۱۴ به مدت ۱۲ ماه تعیین شده بود، به ۱۶ ماه افزایش داد.

خبرگزاری امارات (وام) با اعلام این خبر به نقل از فرماندهی کل نیرو‌های مسلح افزود که خدمت ملی اجباری و نیز خدمت نیرو‌های ذخیره یکی از اقدامات استراتژیک مهم و تأثیرگذار در مسیر کشور است که نتایج استراتژیک در سطح سیاسی، نظامی، امنیتی، ملی، اجتماعی و اقتصادی خواهد داشت.

اقدام دولت امارات در تمدید مدت سربازی در حالی است که امارات دومین عضو بزرگ ائتلاف عربی علیه یمن به رهبری عربستان سعودی است که بیشتر تعداد نظامیان و تجهیزات نظامی را در این ائتلاف دارد و طی چند سال گذشته از جنگ علیه یمن شماری از نظامیان اماراتی در این جنگ کشته و یا زخمی شده‌اند.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Singapore
این تیتر کلیک جمع کن؛ یعنی خیانت به اخلاق و مسئولیت حرفه ای روزنامه نگاری
به احترام قلم؛ نکنید...
رضا
Iran, Islamic Republic of
من جاى شما بودم جناب زاكانى به توصيه اين هموطن بزرگوار عمل مى كردم، مدتيست براى كليك جمع كردن به هر درى مى زنيد و همانند رسانه هاى زرد از هيچ تلاش مشروع و نا مشروعى فروگذار نميكنيد . بجز سانسور هم كه الى ماشاءالله تحريف هم ميكنيد ، در كامنتها دست مى بريد، دروغ زياد ميگيد، وجداناً كداميك از خصوصيات رسانه هاى تراز انقلاب را داريد ؟!
Iran, Islamic Republic of
آقای عزیر بنده رو با این تیترت ترساندی
خیر نبینی با جوانان بیچاره اینگونه رفتار می کنی
می دونی فقط جوان های بد بخت بیچاره مجبور می شن برن سربازی اون پولدارها یه جوری از زیرش در می رن