چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

فرمانده ائتلاف آمریکایی ضد داعش:در سوریه می‌مانیم

يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب: 625812
ائتلاف ضد داعش اعلام کرد، نیروهای این ائتلاف تا پایان روند سیاسی سوریه در این کشور می‌مانند.
فرمانده ائتلاف آمریکایی ضد داعش:در سوریه می‌مانیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، جیمز جرارد، فرمانده عملیات ویژه ائتلاف ضد داعش در عراق و سوریه اعلام کرد، این ائتلاف تا زمان اتمام روند سیاسی در سوریه می‌ماند.جرارد گفت که جنگ علیه داعش در برخی مناطق آزاد شده توسط نیروهای سوریه دموکراتیک به پایان نرسیده و هدف اصلی ائتلاف ماندن تا پاکسازی مناطق آزاد شده از داعش است.

وی افزود: ما کاملا می‌دانیم جنگ با داعش هنوز به پایان نرسیده و آثار قساوت و وحشی‌گری این گروه همچنان وجود دارد. ما می‌خواهیم به اهالی رقه و منبج برای احیای صلح و ثبات در این مناطق کمک کنیم. ما تا رسیدن به راهکاری سیاسی که مورد قبول همه سوری‌ها بوده و همه بر سر آن توافق کنند در این کشور می‌مانیم.

این مقام آمریکایی ادامه داد: ما باید از تحقق ثبات و آمورش نیروهای امنیتی داخلی در مناطق شمال شرقی سوریه تا وقتی قادر به تضمین امنیت و عدم بازگشت داعش به مناطقشان باشند، مطمئن شویم.

وی به تلاش برخی طرف‌ها برای خدشه در روابط آمریکا با نیروهای سوریه دموکراتیک اشاره کرد و گفت: برخی طرف‌های خارجی تلاش دارند پس از پیروزی‌های میدانی در بخشی از سوریه در این روابط خلل ایجاد کنند و برای این منظور تمام تلاششان را به کار بسته‌اند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *