جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۶
۶۸

حمله به «حاج حسین یکتا» و «صدا و سیما» به خاطر «روایت مردم»/ تحمل شنیدن صدای مردم هم نیست!

يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب: 625798
این آقای یکتا یک موسسه مالی و سرمایه‌گذاری پرپولی دارد که چندصد میلیارد تومان سرمایه آن است. خب به جای این برنامه‌سازی‌ها قدری نان به مردم بدهد که گریه نکنند. اینها ادا و اطوار اپوزیسیون درآوردن است.
حمله به «حاج حسین یکتا» و «صدا و سیما» به خاطر «روایت مردم»/ تحمل شنیدن صدای مردم هم نیست!
گروه سیاسی جهان نيوز: محمد مهاجری را اهالی رسانه به خوبی می شناسند. روزنامه نگاری که امروز با گرایشات بی ربط به اصولگرایی مشغول فعالیت است در حالی که اصلاح طلبان تمام فعالیت ها و مواضعش را به اسم اصولگرایان به مخاطبان ارائه می دهند و ظاهر خود آقای روزنامه نگار هم از این موضوع خشنود است. فی الواقع و در کلام صحیح تر سیره و روش مهاجری را باید روش همان مرادش علی لاریجانی دانست که به اسم اصولگرایی آوازه دارند اما در در اظهار نظر و اعلام مواضع قرابت زیادی به اصلاح طلبان دارند. حال این تغییر رویه و قرابت برای نفع بیشتر تشکیل شده و یا حاکی از یک تغییر نظر است خود جای بحث فراوان دارد. رسانه مطرح آنها یعنی «خبرآنلاین» هم به خوبی حکایت کننده خلاصه تفکر و مواضع  آنها در موارد عدیده و بزنگاه های مهم است.

مهاجری در گفتگوی اخیر خود با روزنامه اصلاح طلب اعتماد که کما فی سابق تحت عنوان یک اصولگرا او را مطرح کردند، نتوانسته «روایت مردم» و بیان مشکلات صریح و صادقانه مردم را تحمل کند و نوک پیکان حمله را به سوی حاج حسین یکتا هدف گرفته است. رزمنده ای که از ایام دفاع مقدس، تا راهیان نور، تا قرارگاه خاتم الاوصیا(عج)، تا بنیاد کرامت و تا همین «روایت مردم» چیزی به جز روحیه جهاد و اخلاص در وجودش برای حل مشکل نمی توان پیدا کرد.

باید به مهاجری حق داد چرا که دولت بی برنامه و البته مورد علاقه وی بعد از پنج سال امروز به این در و آن در می زند تا بتواند جنازه تنها حاصل پوچشان یعنی برجام را با تنفس مصنوعی زنده نشان دهد. داد از بی کفایتی مدیران ارشدش از اصولگرا و اصلاح طلب بلند شده و رئیس دولت در اوج مشکلات برای تفریح با لباس آمریکایی به توچال می رود. دور از ذهن نبوده و نیست که حامیان رسانه‌ایشان هم مثل «مهاجری ها» از سر نبود چاره، به «روایت مردم» و راوی جهادی آن بتازند؛ چون عملا کاری از آنان ساخته نیست.

بخش هایی از گفتگوی مهاجری با اعتماد را در ادامه خواهید خواند:

*اینکه دنبال تفکر سیاسی غالب بر صدا و سیما بگردیم خیلی نتیجه نخواهد داشت. صدا و سیما مثل گوشت قربانی و هر بخش از آن دست کسی است. می‌توان گفت یک حکومت ملوک‌الطوایفی است و هر کسی که قدرتی دارد، گوشه‌ای از آن را تصرف می‌کند.

*عملکرد صدا و سیمایی که هیچ برنامه‌ تماشایی غیر مسابقات فوتبال جام جهانی ندارد، قابل دفاع نیست. من خودم خیلی دوست دارم که برنامه‌های صدا و سیما را ببینم اما فقط می‌توانم با نوه‌هایم برنامه‌های کارتونی را ‌ببینم.

*اخیر یک آقایی را به نام آقای یکتا آورده‌اند و در برنامه‌هایی دولت را نقد می‌کنند. کلیپ این برنامه‌ها را که دیدم در مورد سوابق او سرچ کردم و یاد حکایتی افتادم. می‌گویند فردی که یک بغل نان خریده بود از جایی رد می‌شد. فقیری را دید که نشسته و گریه می‌کند، پرسید چرا گریه می‌کنی و بعد از اینکه فقیر گفت گرسنه‌ام، همراه او شروع به گریه کرد. فقیر گفت نمی‌خواهد گریه کنی تکه‌ای نان بده که من هم سیر شوم و گریه نکنم. فرد گفت اگر دلت بخواهد تا صبح هم برایت گریه می‌کنم اما نان نمی‌دهم.

*این آقای یکتا یک موسسه مالی و سرمایه‌گذاری پرپولی دارد که چندصد میلیارد تومان سرمایه آن است. خب به جای این برنامه‌سازی‌ها قدری نان به مردم بدهد که گریه نکنند. اینها ادا و اطوار اپوزیسیون درآوردن است.

*صدا و سیما خود را در حد یک دکه سیاسی تنزل داده است و نگرانم که اگر روزی یک فرد عاقل، خردمند و توانمندی مسوولیت این سازمان را به عهده بگیرد چطور باید این وضعیت را مدیریت کند. خیلی از سازمان‌ها در این مملکت عملکرد قابل دفاعی ندارند اما وضعیت صدا و سیما خیلی بد است و کاری برای آن نمی‌توان کرد.

*من معتقد هستم که رییس صدا و سیما باید رییس صدا و سیما باشد. اینکه هر گوشه و هر لقمه را به کسی بدهد آدم را یاد ٥٠٠ سال قبل می‌اندازد که هرکس مملکت را با سیاست‌های خود اداره می‌کرد.

*این علی‌عسگری نیست که مدیران را منصوب می‌کند. او به عنوان رییس سازمان بر آن تسلط و اتوریته ندارد بنابراین هر کسی که وارد این سیستم شود، خراب خواهد شد. هر فرد مستقل و متعهد و کاربلد هم در این سیستم تخریب می‌شود.

*بالاخره دستگاه‌های قدرتمندی وجود دارند که آدم‌های خود را به صدا و سیما تحمیل می‌کنند و شناختن آنها خیلی کار سختی نیست. العاقل یکفی بالاشاره.

*اینکه بگویم اصولگرایان صدا و سیما را هدایت می‌کنند قطعا توهین به اصولگرایان است چون این ملغمه که در آن جا می‌بینیم مدیریت اصولگرایان نیست. تندترین نگاه‌های اصولگرایی در صدا و سیما دیده می‌شود.

*کار دیگری که صدا و سیما انجام می‌دهد و بیش از مردم سر خود را شیره می‌مالد این است که می‌گویند مثلا ٩٨ درصد از فلان سریال خوش‌شان آمده است. نمی‌دانم این دیگ‌هایی که نظرسنجی‌ها را در آن می‌پزند، کجا بار می‌گذارند؟

*آنچه در جامعه دیده می‌شود با آنچه در صدا و سیما دیده می‌شود، کاملا متفاوت است و ربطی به علی عسگری ندارد. علی عسگری بسیار فرد اخلاقی و دوست داشتنی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سری پیش هم دیدمش تو افق با یاسر جبرائیلی مثلا مناظره می کرد
United States
که چی خب مثلا؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
ابتکار ارزنده ای است زودتر از اینها دولت باید افرادش را برای صحبت با معترضین به محل تجمعات می فرستاد قبل از آنکه بلند گوهای دشمن بخواهند از اعتراضات مردمی سوء استفاده کنند
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها تحمل دیدن کار خوب دیگران را ندارند و با تهمت و لجن پراکنی سعی می کنند از ارزش آن کم کنند. غافل از اینکه عزت دست خداست.
خدایا به همه کسانی که با خلوص نیت در راه انقلاب و مردم زحمت می کشند کمک بفرماو همه ما را هدایت کن تا قدردان آنها باشیم.
United States
راست گفته مگه دروغ گفته
کار افتاده دست اینا فکر میکنن کار با مصاحبه حل میشه/ شش ماه صبر کنید درست میشه
Iran, Islamic Republic of
شش ماه صبر !!!! نوزاد برجام متولد شد ناقص بود رفت خدا لعنتش کنه1
مردم ما پنج ساله صبر کردند خبری نشد
هنوز هم روی حرف زدن دارید؟
Iran, Islamic Republic of
به پیشگویی جان بولتن در جلسه منافقین دلخوش کرده ای؟ بدبخت! آمریکایی ها 40 سال است که وعده شش ماه بعد را برای براندازی می دهند.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خدارو شکر ما حاج حسین و امثال ایشون رو دیدیم ؛ کاراشونم دیدیم هم زمان جنگ و هم درحال حاضر و یا زمان زلزله کرمانشاه که یه عده تمام هم و غمشون دیده شدن بود و فقط برای دیده شدن خودشون رفتن و عکس یادگاری گرفتند امثال حاج حسین با تمام وجود و توان رفتند و پای کار ایستادند.حالا شما اینو بذار کنار کسانیکه اثبات خودشونو در نفی امثال حاج حسین میبینند!! اتفاقا مت برنامه روایت مردم رو دیدم واقعا اگه دولتمردان به فکر حل مشکلات مردم باشند این برنامه راهگشاست
Belgium
واقعا خوب در مناطق مرزي زحمت كشيدند و سازندگي كردند .
در بنياد كرامت هم كه همه گرسنگان استان رضوي را سير كردند وكلي اباداني ايجاد كردن .
Iran, Islamic Republic of
این صحبتها فرار به جلو است.مسئول وضع فعلی دولت ودر راس ان جناب اقای رییس جمهور است
Iran, Islamic Republic of
خوب معلومه هست
ولی الحمدالله امنیت برقرار و مشکلات هم انشالله حل میشه
انشالله مردم با بصیرتمون ۱۴۰۰ هم اصلاحاتی هستند
دموکراسی در ایران جریان داره و مردم هر کس رو انتخاب کنن انشالله همه باید کمکش کنیم
اصلاحات و اصولگرایی دو بال اصلی این حکومتن
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات فاسد، فتنه گر، طرفدار بی حجابی و ضدیت با اسلام، طرفدار اشرافیگری و بی ادب نسبت به مذهب و مردم، بال شیطان است. بال نظام اسلامی و مسلمین نیست.
اونچه که بال است، اصلاحات به معنای رفع فقر و فساد و تبعیض است، نه این اصلاحات که افسادات است.
Iran, Islamic Republic of
همه این حرفها والقاب را که در مورد اصلاحات زدید درست است اما اصولگرایان از اینها کمتر نیستند .
اگر جهان نیوز دوباره سانسور نکنه
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات فاسد است، چون حقوق نجومی میگیرد و توجیه میکند....
جاوید
Iran, Islamic Republic of
اصلاحاتی که باز کردن گره مشکل کشور را در دست
امریکا بداند ، همان بمیرد بهتراست
مرگ بر اصلاحات امریکایی
Iran, Islamic Republic of
مردم با بصیرت و اصلاحاتی ؟
Iran, Islamic Republic of
آقای مهاجری! شما درحد همین به اصطلاح گریه کردن هم بخود زحمت همدردی با ملت ندادی!!؟؟
Iran, Islamic Republic of
برنامه گفتگوی حاج خسین یکتا با بازاریان را دیدم.حرف مردم بود؛مردم کف بازار. مسئولان اجرایی بارها و بارها از سیمای جمهوری اسلامی برای بیان اقدامات خود استفاده کرده اند و در مواردی مانند برجام تن به مناظره هم نمی دهند. چرا نباید صدای مردم از سیما شنیده شود؟ چه فرقی دارد که حاج حسین یکتا با مردم گفتگو کند یا شخص دیگر؟ آقایان! پاسخگوی عملکردتان باشید،بهانه نیاورید. با فرض پولدار بودن آقای یکتا مگر قرار است ایشان به بازاری ها پول بدهد؟آیا اصل حرف مردم درست بود یا خیر؟!
ساسان
Kyrgyzstan
این جناب مهاجری می خواهد ندا دهد که های های من دارم روشنفکر می شوم. مرا بشناسید.....
فرشاد
...
Iran, Islamic Republic of
محمد مهاجری زیر پوست اصولگرا مأبش قلبی از اصلاحطلبی قاجاری داره
حامد
Iran, Islamic Republic of
اینا فکر می کنند صدا و سیما باید کارش تعریف و تمجید و چاپلوسی از مقامات دولتی باشه
حامد
Iran, Islamic Republic of
اگر این که بکتا صاحب موسسه مالی و سرمایه‌گذاری پرپولی دارد که چندصد میلیارد تومان سرمایه آن است درست باشد به خودی خود مشکلی ندارد. در شرایطی که بانک های ربا خوار که صاحبان آنها صدها میلیارد اختلاس کرده به کانادا فرار می کنند اگر کسی موسسه پاکی رو درست کنه که کارش رباخواری نیست بد نیست و خوب است.

...
Iran, Islamic Republic of
حاج حسین کنار مردم کار می کنه مهاجری فقط حرف می زنه و با اصلاح طلبای بی درد همزبان میشه.
عارف
Iran, Islamic Republic of
عزیز من! حاج حسین دید بنده های خدا دولتی ها و حاج حسن میگم وقت ندارند برای گوش دادن حرف مردم ،حرف بازاریان،حرف کامیون داران و...چون وقتشون پر هست ......زحمتش افتاد به دوش حاج حسین یکتا.حالا مهاجری که یه روزی مثل محمد نوری زاد تو کیهان مطلب می زد و حالا روشنفکر شده ناراحته ؟
Iran, Islamic Republic of
... خدا ازتون نگذره که مردم رو به روزسیاه نشوندین. غرب پرستان بی دین. دم آقای یکتاهم گرم که حداقل بدبختی مردم رو نشون میده
Iran, Islamic Republic of
مردم بدبخت نیستند و این دروغ غرب هست که می خواد مردم رو بدبخت نشون بده
به برکت انقلاب و رهبر فرزانه و دولت منتخب همه چیز امن و امانه شما هم یک مقدار صبر داشته باشید انشالله درست میشه
Iran, Islamic Republic of
کجا زندگی می کنی.چه کاره ای.اقازاده ای...اخ که ما مردم مردیم از خوشبختی؟خدا به داد مردم کشورهای اروپایی و امریکابرسد که چقدر بدبختند.بیچاره ها.ما چقدر خوشبختیم همه چیز ارومه
Iran, Islamic Republic of
از لحاظ وجود رهبر فرزانه و نعمت انقلاب اسلامی به واقع خوشبختیم اما دولت منتخب هیچ نقشی در این خوشبختی نداشته...
محمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام
به نظرم کسی که حاج حسین یکتا را نمی شناسد و در اینترنت دنبال او می گردد مسایل جامعه و اخبار و اوضاع مردم را هم احتمالا از راه دور و مجازی رصد می کند
خیلی نباید به ایشان و نظراتشان سخت گرفت
ولی کار و نظرات ایشان و همفکرانشان به شدت زندگی مردم را سخت کرده

اگر هم ایشان حاج حسین یکتا را از قبل می شناخته و خدای نخواسته به دنبال کوچک کردن ایشان بوده که ادب ایشان را می رساند
خدا به ایشان رحم کند
Germany
... العاقل کیفی بالاشاره
Iran, Islamic Republic of
آقای مهاجری بیشتر شبیه بی بی سی حرف می زند اتفاقا برنامه های صدا و سیما خیلی هم خوبه دولت برای سریال پول نمی ده وعملکرد ضعیف دولت جای تعریف نداره بفرمایند باید از کدام کارشان تمجید بشه
علی
Iran, Islamic Republic of
امثال اینها هیچ وقت هیچ درکی از جامعه نخواهند داشت اصولگرا ها واصلاح طلبها باید بدانند دیگه جامعه ایران آنها رو قبول ندارند زیاد هم افاضات نفرمایند
Iran, Islamic Republic of
جناب علی! افسادطلبی خودش را نشان داده که فعلا جای بحتش نیست. اعتقادات این ها در مورد دین، سیاست، و اقتصاد، عیان است: فساد به اسم اصلاح.
اما اصولگرایی، از نظر فکری و ارزشی کاملا مطابق معیارهای اسلام و انقلاب است. هیچ اصولگرای ضد دین، فراری، یا معاندی نداشتیم. اما اینکه برخی ها وارد این جناح با تفکر درست شده و خود را اصولگرا مینامند تا عایدی نصیبشان شود، این هوشمندی مخاطب را میطلبد.
خواستم بگم اولا اصولگرا با افسادطلب اصلا یکی نیست. یکی تفکر درست اما با نفوذی های فراوان، یکی با تفکرات انحرافی. ثانیا، سوای این جناح ها، الگو و مطلوب، تفکر اسلام ناب محمدی است که همان اسلام انقلابی است، نه اینکه از چاله، به چاه بیفتیم و به انسان هایی بی کفایت و بی اعتقاد، روی بیاوریم.
bahman
Denmark
با سلام،این موضوع که اقای یکتا داره میره و حرف های مردم رو میشنوه و بعدش در رسانه پخش میشه خیلی خیلی هم خوب به شرطی که به همه ی خواسته های مردم اشاره کنه و گزارش واقعی رو پخش کنه ، مثلا در مورد مسائلی که الان مردم نسبت به اونها شاکی اند نظر مردم رو انعکاس بدون سانسور بده،...
Iran, Islamic Republic of
همه نظرات مردم، درست نیست که پخش شود. آمدیم کسی فحاشی کرد یا حرف بی منطق زد یا تهمت زد. این ها نباید پخش شود. مشکلات مردم باید پخش شود که میشود. والسلام
امیر حسین
Iran, Islamic Republic of
با سلام،یه زمانی ایشون تو یه روزنامه اصولگرا بودند ادموند دانشگاه ما،زمان حمله طالبان به افغانستان بود جوری تند میرفتند که درخواست حمله ایران به افغانستان رو داشتند ۰یکی از حضار از ایشون در مورد تبعات جنگ پرسیدند ۰ایشون با لحن مسخره کردن گفتند من همین جا قول میدم در عوض ایشون من بزن جنگ تو افغانستان ۰۰۰۰۰ولی چند وقت یه نظرات جدیدی از ایشو ن می شنویم
احمد
Belgium
اگر اين سالها به جاي راهيان نور و تصادفات سالانه ان كمي سازندگي كرده بوديد در مناطق جنگي، امروز اين همه اين مناطق كمبود نداشتند . ...
Iran, Islamic Republic of
شما به بزرگواری خودتون ببخشید که سازندگی وظیفه دولت هست
کورش
Belgium
حق با شماست. چون فعلا که سازندگی مملکت افتاده به گردن سپاه. مثل پالایشگاه سازی، جاده و پل سازی، آبرسانی به خوزستان، ساختن سرپناه برای زلزله زدگان و ..... دولت هم که ...
کورش
Belgium
چه بهتر که یک خودی به درددل مردم گوش بده. تا بیگانگانی مثل بی بی سی و من و تو
Iran, Islamic Republic of
اولا، راهیان نور، سازندگی روح مردم است و از سازندگی بنا و جاده، مهم تر است.
ثانیا، زوری که نبوده. هر کسی دلش پر میکشیده رفته. شما کجاها رفتی تو این مدت؟!
ثالثا، تصادفات جاده ای، در همه سفرها هست، نه فقط راهیان نور. قرار بر متوقف کردن برنامه باشد، باید تمام سفرها را به خاطر خوف خطر، متوقف کرد.
رابعا، مردم، سفرهای تفریحی به شمال و غیره را متوقف کنند و پولش را بدهند برای کمک به مستضعفین و سازندگی خوزستان و سیستان. سفر تفریحی مهم تر است سا سفر معنوی و زیارتی؟!
خامسا، مردم ایران، مسلمان، انقلابی، و ولایتمدارند، ان شاء الله. خیلی تلاش نکن.
Iran, Islamic Republic of
بنیاد برکت متعلق به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام است. به نظرم بنیاد کرامت صحیح است.
سعید
Iran, Islamic Republic of
...
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
اینکه بخواهیم عملکرد یه کسی را که اومده برای شنیدن صدای مردم مستندی بسازه تا مسئولان ... بشنوند را زیر سئوال ببریم کاری منافقانه خواهد بود، حالا از هر کسی!؟ ...
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
جناب مهاجری لطف بفرمائید دقیق به مردم بگید آقای یکتا کدوم مؤسسه و چه مقدار پول داره، با سند حرف بزن. اگر قرار باشه فقط مبهم حرف بزنی، خب ما هم می تونیم بگیم مثلا شما هم فلان کارخانه را داری!!؟؟
سعید
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا . شاید برخی به دیدار آقای یکتا از بازار و یا دیدار با کامیون داران گله و ابراز ناراحتی کنند که چرا این شخصیت که فاقد مسولیت اجرایی است و هیچ گونه حکمی از جایی ندارد ، پای صحبت مردم می نشیند و با آنها درد و دل می کند. به واقع به نظر می رسد ایشان کارد به گوشت و استخوانشان رسیده است . آقای یکتا با آنکه هیچ مسولیتی ندارد ، اما درد دارد آن هم درد انقلاب . دردی که خیلی ها ندارند و مدعی هم می باشند . آقای یکتا درد دارد . دلش برای آرمان امام خمینی می تپد . دل در گرو انقلاب دارد . همان چیزی که خیلی ها ندارند و دچار روزمرگی دنیا شده اند . اما امثال آقای مهاجری که انتقاد دارند ... واقعا چه کرده اند . آقای مهاجری شما که از صدا وسیما و ... ایراد و نقص می بینید چه کار کرده اید . بنده نه آقای یکتا را می شناسم و نه شما حضرت مهاجری را . اما دلم گواه می دهد آقای یکتا از شما نسبت به انقلاب و آرمان حضرت امام به مراتب جلو تر است . یا علی مدد .‌‌..
سروش
Iran, Islamic Republic of
خوب مبارزه و به زمین زدن حریف که فقط با لباس دشمن انجام نمی شود، گاهی باید در لباس دوست دوست را به زمین زد.
Iran, Islamic Republic of
این نتیجه، شعار های بی عمل است...
این سو استفاده از ارزش های مردم در راه ...
این تکرار شوهای تلویزیونی است
این چیزهایی است که قبول آن برای مردم باور پذیر نیست...
...
Iran, Islamic Republic of
حاج يكتا نشان داد مردم كشور و نظام را دوست دارند و لي در اين پنج سال با كارنكردن مسولين رفاه انها بر باد فنا رفته و مقصر كساني هستند كه در اين پنج سال خورده و خوابيده اند و اگر هم سوال شده چرا كار نمي كنيد گفته اند نمي گذارند ولي كي نمي گذارد معلوم نيست . به اين شيوه گفتار ميگن دروغ خيالي
Iran, Islamic Republic of
از حاج يكتا ميخواهيم از احتكار مسكن هم گزارش تهيه كند
حقیقت یاب
Iran, Islamic Republic of
قطار در حال حرکت را همیشه سنگ می زنند، حال راننده این قطار می خواهد محمود احمدی نژاد باشد یا قالیباف یا حاج حسین یکتا...
اصولگرا و اصلاح طلب هم دعواهای سرخرمنی و برای لحاف ملاست...
ALI
اگر مردم را داشتیم همه چی داریم همین قدر که مردم میبینند یک نفر با دوربین حرفشان را می شنود خوشحالند . ولی ایشان از صحبت مردم ناراحتند. .
Iran, Islamic Republic of
اگر خدا را داشتید، هیچ چیزی کم نداشتید. راه رو اشتباه تشخیص دادید.
Iran, Islamic Republic of
مطمئني خدا رو داري؟!
بيشتر فكر كن!
Iran, Islamic Republic of
به گزارش رجانیوز، حاج حسین یکتا در پاسخ به صحبتهای محمد مهاجری ، در توییتر نوشت: «سرمایه چند صد میلیاردی حسین یکتا، خاطرات آنانی است که پایشان به آسمان باز شد و در مکتب روح الله، در جبهه یک شبه مرد شدند. کتاب "مربع‌های قرمز" روایت صدها میلیارد سرمایه‌ای است که جامانده‌ای از شهدایی است که دعوتتان می‌کند در مراسم رونمایی‌ش در روز جمعه ٢٢ تیر ساعت ١٧ مرکز فرهنگی هنری سرچشمه شرکت کنید.«
Germany
...
حسن
Iran, Islamic Republic of
من یه پیام گذاشتم در مورد عملکرد صدا وسیما در برخورد انتقادی با دولت که متاسفانه سایت جهان نیوز آن رو به طور کامل سانسور کرد . به نظر من سایت جهان نیوز روی دیگر سکه دولت می باشد .
علی
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز این بنده خدا یه ادعایی کرده و گفته شما پیامش رو سانسور کردید و به شما گفته که شما روی دیگر سکه دولت هستید و شما الان آمدید پیام ایشان رو منتشر کردید که مثلا بگید بیطرف هستید !!!!!!!!!!!!!!و روی دیگر سکه دولت نیستید !!!!!!!!!!!!!!!!.اگه ریگی به کفش ندارید و صادق هستید پیام ایشان رو منتشر کنید!!!!!!!!!!!!!!!! و اگر هم مدعی هستید که متن پیام ایشان رو ندارید من همین جا از کاربری که به اسم حسن پیام گذاشته درخواست می کنم که پیام خود رو دوباره ارسال کنه .
محمد
Iran, Islamic Republic of
بمیرد هر آنکس که نمی تواند همچون حسین یکتارا ببیند
اگر امثال حسین یکتا نبود ، توی مهاجری الان نبودی
جاوید
Iran, Islamic Republic of
... درود بر حاج حسین یکتا که از جان خود می گذرد و در کوچه و خیابان به دردو دل مردم گوش میدهد . آیا مهاجری هم همچین عرضه ای دارد ؟
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج حسین یکتا و امثال ایشان.
امیدوارم خداوند دست همه ی متجاوزان و حرامخوران را قطع بگرداند.
امین
علی محمدنصیری
Iran, Islamic Republic of
وقتی استاندارخوزستان وفرماندارخرمشهرخودشونوبه خواب میزنن وصدای مردمو نمیشنوندمسعله پیش پاافتاده ای مثل تامین آب شرب به بحث امنیت ملی تبدیل میشه که معاندین بیشترین بهره برداری رسانه ای روبرعلیه نظام میکنندوامثال حاج حسین یکتاست که باشنیدن درددل مردم وایستادن پای کار,جو روآروم میکنن,امثال مهاجری فقط کنارگودمیشنن وتزصادرمیکنن,درجریان اعتراضات دشستان بوشهر,شخص استاندارمیادبین مردم وملتوتوجیه میکنه وقول رسیدگی میده وبقولش هم عمل میکنه,این فرق حاجی واستانداربوشهرباآقای مهاجری واستاندارخوزستان.فرق دلسوزان نظام بادلسوزان پست ومیزمدیریتی خودشون.حاجی اونقدرمردهست که دردل حادثه بره وجوآروم کنه اماجناب مهاجری پاشوازتهرون بیرون نزاشت وهیچ مشکلی هم ازمردم حل نکرد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اصلا این اقا و سایتشو یعنی خبرانلاین رو دوست ندارم دستگاههای اطلاعاتی باید بیشتر هوشیار باشن.در سایت این اقا همه مشکلات کشور گذاشته کنار و از صدا و سیما و .... و انتقاد از اونها صحبت می شه و یه عده به ظاهر مخاطب می یان نظرات بعضا توهین امیز مطرح می کنن که براحتی منعکس می شه این سایت تحمل نظرات مخاطبین رو اصلا!! نداره.
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم
در این ایامی که عده ی از مردم قم و حوزیان درگیر مسأله ویروس مرموز به نام "کرونا" گرفتار شده اند ، ازمظلومیت آنها دفاع کنید
آیا این همه هجمه های برخی نا بخرد جای تأمل ندارد ؟!
آیا نباید از حرم و مکتب اهل بیت علیهم السلام دفاع کرد؟
کجائید...؟!....
France
.....