چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۱

احتمال تمدید تغییر ساعات کاری ادارات در تهران

يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب: 625732
مقیمی با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف برق گفت: تغییر ساعات کاری ادارات در تهران در حال حاضر تا آخر تیرماه ادامه خواهد داشت و در صورت لزوم تمدید می‌شود.
احتمال تمدید تغییر ساعات کاری ادارات در تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، محمدحسین مقیمی استاندار تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر تغییر ساعات کاری ادارات در فصل تابستان اظهار داشت: این تصمیم تنها به خاطر مشکلی که در رابطه با کمبود برق مواجه هستیم گرفته شده است چراکه آب پشت سد‌ها کم است و مجبور شدیم برای جبران، این مساله را مدیریت کنیم.

مقیمی با بیان اینکه این تصمیم دولت است، افزود: این تصمیم در حال حاضر تا آخر تیرماه ادامه خواهد داشت و در صورت لزوم تمدید می‌شود.

استاندار تهران در پایان با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف برق افزود: انشالله این طرح اجرا شود و ما امیدواریم بتوانیم این مشکلات را حل کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ما تو دانشگاه کار میکنیم و ساعت 6 صبح میایم سر کار اما حرفم اینه ما 6 میایم ارباب رجوع همون ساعت 8 میاد یعنی ما 2 ساعت خماریم