چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱۱
۵۵
لزوم هوشیاری انقلابی جامعه دانشگاهی/ ننگین تر از کاپیتولاسیون!

دولت دوباره پای جاسوسان را به کشور باز کرد/ بازرسان دفتر اساتید را تفتیش و از قطعات فوق پیشرفته خبردار شدند و رفتند/ حتی در برجام هم بازرسی سرزده از دانشگاه نیامده!

يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 625683
بازدید سرزده بازرسان آژانس از دانشگاه علم و صنعت فصل جدیدی در دیپلماسی ذلت گشود! این است استقلال کشور و دانشگاه؟ چه خفتی از این بالاتر؟ از کاپیتولاسیون ننگین تر نیست!؟ دیپلماسی حقارت دولت نقطه ای را به دور از نظر جاسوسان بین المللی باقی نگذاشته است
دولت دوباره پای جاسوسان را به کشور باز کرد/ بازرسان دفتر اساتید را تفتیش و از قطعات فوق پیشرفته خبردار شدند و رفتند/ حتی در برجام هم بازرسی سرزده از دانشگاه نیامده!
گروه سیاسی جهان نيوز: بازدید سرزده مأموران آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از دانشگاه علم و صنعت در ماه گذشته که گویا اخبار آن تازه اعلام شده، موجی از اعتراضات را موجب شده است. گفته می‌شود این بازرسی در اواسط خردادماه انجام شده و طی آن مأموران آژانس وارد آزمایشگاه‌ها و دفاتر اساتید شده‌اند در حالی که آن‌ها در محل کار خود حاضر نبوده‌اند و قطعات فوق‌پیشرفته ساخته دست اساتید در این دفاتر و آزمایشگاه‌ها بوده است.

یک عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با فارس، در بیان جزئیات بیشتر بازدید سرزده مأموران آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از دانشگاه علم و صنعت گفت: بازرسان آژانس در خرداد ماه سال جاری در حالی که نقشه آزمایشگاه‌های اساتید دانشکده برق دانشگاه علم و صنعت را در اختیار داشتند به صورت محرمانه اقدام به بازدید و نمونه‌برداری از برخی از آزمایشگاه‌های اساتید دانشکده برق دانشگاه علم و صنعت کردند.

اما آنچه بهانه این بازدید سرزده اعلام شده، تعجب‌برانگیزتر است. همین استاد دانشگاه می‌گوید: بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به این بهانه که در مقاله یکی از دانشجویان دانشکده برق دانشگاه علم و صنعت از واژه سانتریفیوژ استفاده شده اقدام به بازرسی و نمونه‌برداری از برخی از آزمایشگاه‌های دانشکده برق دانشگاه علم و صنعت کردند.

بازرسی فراتر از برجام
همچنین مسئول بسیج اساتید دانشگاه علم وصنعت تاکید کرد: مسئولین کشور اجازه داده‌اند عوامل جاسوسی بیگانه از آزمایشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور که هیچ ارتباطی با صنعت هسته‌ای ندارد، بازرسی کنند.

عبدالحمید نقره‌کار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره بازرسی بازرسان آژانس انرژی اتمی از آزمایشگا‌های دانشگاه علم و صنعت اظهار کرد: به هیچ وجه در متن توافق‌نامه برجام پیش‌بینی نشده بود که به صورت سرزده و محرمانه از مراکز دانشگاهی، آن هم دانشکده‌هایی که ارتباطی با مسائل هسته‌ای ندارد بازرسی به عمل آید.

وی افزود: مگر می‌شود عده‌ای بدون اطلاع قبلی و محرمانه از آزمایشگاه‌های تخصصی یک دانشکده نمونه‌برداری کنند؟ این توهین بزرگی به فضای علمی، استادان و دانشجویان کشور است.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه علم و صنعت تصریح کرد: من تعجب می‌کنم چگونه مسئولین وزارت امور خارجه، وزارت اطلاعات به عوامل نفوذی و جاسوسان غربی اجازه داد‌ه‌اند که مراکز علمی را مورد تفتیش قرار دهند.

نقره‌کار ضمن محکوم کردن این اقدام، عنوان کرد: بیش از آنکه از دیگران توقع داشته باشیم، از مسئولان کشور ناراضی هستیم و گلایه داریم که چرا اجازه داده‌اند این اتفاق رخ دهد و پای عوامل جاسوسی کشورهای بیگانه را به دانشگاه‌های ما باز کردند، مگر آنها اجازه داده یا می‌دهند که از مراکز تحقیقاتی آنها بازرسی کنیم.

وی با درخواست از دانشگاهیان و استادان برای محکوم کردن این اقدام گفت: دانشگاهیان اجازه ندهند این اتفاقات رخ دهد. کما اینکه اگر اطلاع داشتیم اجازه نمی‌دادیم پا به دانشگاه بگذارند و قلم پایشان را در ورودی دانشگاه قطع می‌کردیم، بعد از این هم تک‌تک دانشجویان و استادان بسیجی در مقابل این‌چنین اقداماتی می‌ایستند و اجازه نمی‌دهند وارد فضاهای علمی، آموزشی و پژوهشی شوند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه علم و صنعت اظهار کرد: دستگاه دیپلماسی کشور و رئیس‌جمهور چند مرتبه دیگر باید از کشورهای غربی ضربه بخورند تا عبرت بگیرند؟ چرا با وجود نقض عهد طرف‌های غربی در تعهدات و خروج از قرارداد برجام، باز هم مسئولین ما به کشورهای غربی امید بستند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه علم و صنعت در پایان اظهار کرد: به همراه بسیج اساتید، بسیج دانشجویان و بسیج کارکنان و حراست دانشگاه‌ها هماهنگی به عمل خواهیم آورد که دیگر در هیچ دانشگاهی شاهد این‌چنین اتفاقاتی نباشیم.

واکنش زاکانی به بازدید بازرسان آژانس از دانشگاه علم و صنعت
علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توییتر درباره بازدید بازرسان بین المللی از دانشگاه علم و صنعت واکنش نشان داد.
این استاد دانشگاه در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: « بازدید بازرسان آژانس بین‌المللی از دانشگاه علم و صنعت، شکستن مرزهای استقلال کشور و ورودبه حیطه علم و فن آوری و آغاز تجاوز به حریم استاد و دانشجوست. باید مراقب خرابکاری و ترور دانشمندان کشور بود و از زمینه سازان این بازرسی غیرقانونی و قبول این ذلت و خواری در هر موقعیتی بازخواست کرد.»
 

 
بازدید سرزده بازرسان آژانس از دانشگاه علم و صنعت از کاپیتولاسیون ننگین تر نیست!
سفیدچین مدرس دانشگاه علوم پزشکی هم در توئیتی نوشت: « بازدید سرزده بازرسان آژانس از دانشگاه علم و صنعت فصل جدیدی در دیپلماسی ذلت گشود! این است استقلال کشور و دانشگاه؟ چه خفتی از این بالاتر؟ از کاپیتولاسیون ننگین تر نیست!؟ دیپلماسی حقارت دولت نقطه ای را به دور از نظر جاسوسان بین المللی باقی نگذاشته است!»
 
 
تشکیل تیم ویژه ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در سال 91
سال 91 دیپلمات‌ها در وین فاش کردند که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، تیمی ویژه را برای بررسی و تحت نظر داشتن برنامه هسته‌ای ایران ایجاد کرده است.

ماهیت این تیم بیش از آنکه فنی و حقوقی باشد، عمدتا اطلاعاتی و نظامی بود. بنا به گفته دیپلمات‌ها، این تیم ویژه متشکل از کار‌شناسان اطلاعاتی و جاسوسی، کار‌شناسان نظامی و تسلیحاتی و همچنین کار‌شناسان اتمی بوده است.

بنا بر این گزارش، این نخستین باری بود که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، تیمی ویژه را برای یک کشور ایجاد و ترکیب آن را نیز اطلاعاتی و نظامی اعلام می‌کند.
 
سال 94 بروکینگز راز بازرسی فراگیر از ایران را فاش کرد
اندیشکده بروکینگز در گزارشی با اذعان به کارکرد جاسوسی بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، اشراف دستگاه‌های اطلاعاتی غرب بر سایر حوزه‌های جمهوری اسلامی - اعم از علمی و صنعتی- را یکی از نتایج توافق احتمالی و بازرسی‌های گسترده عنوان کرد.
 
گزارش  سال 94 موسسه بروکینگز درباره بازرسی‌ها و نتایج آن موید این قضیه است. جاشوا رونر، استاد دانشگاه ساوترن متدیست آمریکا، در مقاله‌ای که در پایگاه اینترنتی اندیشکده بروکینگز منتشر شد، نوشت: «اطلاعات مخفی نقش عیانی در مذاکرات کنونی بر سر برنامه هسته‌ای ایران ایفا می‌کنند. اگر توافق در ژوئن نهایی شود، ایران بخش اعظمی از توانمندی غنی‌سازی اورانیوم خود را قربانی برداشته شدن تحریم‌های اقتصادی کرده و به‌ مدت بیش از یک دهه مجبور به پذیرش رژیم بازرسی‌های سرزده خواهد شد تا پایبندی‌اش مورد راستی‌آزمایی قرار گیرد».

وی در ادامه می‌نویسد: «حضور بازرسان فرصت‌های جدیدی برای جمع‌آوری اطلاعات فراهم خواهد کرد: نه تنها سازمان‌های اطلاعاتی از گزارش‌های بازرسی درباره برنامه هسته‌ای ایران سود خواهند برد، بلکه آزاد خواهند بود که دیگر حوزه‌های علمی و زیرساخت‌های صنعتی ایران را نیز بررسی کنند».
 
بازرسی آژانس از دانشگاه تکرار شود، دانشجویان برخورد انقلابی خواهند داشت
بسیج دانشجویی 8 دانشگاه بزرگ تهران نیز در نامه‌ای خطاب به وزیر علوم ضمن انتقاد شدید از بازرسی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از دانشگاه علم و صنعت تصریح کردند: تفتیش یک مرکز دانشگاهی توسط ماموران ذکر شده نه تنها در ایران، بلکه در سراسر جهان و حتی کشور‌های پذیرنده‌ پروتکل الحاقی نیز اقدامی شگفت به حساب می‌آید. بازرسان آژانس تنها به بهانه‌ مقاله‌ پژوهشی یکی از دانشجویان این دانشکده به سمت دانشگاه سرازیر شده و به جای بازرسی از آزمایشگاه و دفتر استاد مربوطه، تعدادی از آزمایشگاه‌ها و دفاتر اساتید را مورد تفتیش قرار داده‌اند. طبق اذعان اساتید دانشکده‌ برق بسیاری از این استادان هنگام بازدید در دفتر خود حضور نداشته و این اقدام بدون اجازه‌ آنان صورت گرفته است؛ حال آنکه تعدادی از قطعات فوق پیشرفته و راهبردی ساخته شده توسط اساتید در همین اتاق‌ها قرار داشته؛ اما علی‌الظاهر دیپلماسی سراسر حقارت دولت نقطه‌ای را به دور از نظر جواسیس بین‌المللی مستکبران باقی نگذاشته است. آیا اگر قرار باشد نخبگان ما به دلیل به کار بردن تنها یک کلمه با کاربرد مشابه در مقالاتشان در کشور خود تحت بازجویی قرار بگیرند، آنگاه دیگر استقلالی برای کشور باقی می‌ماند؟! این کار با امضای لایحه‌ کاپیتولاسیون چه تفاوتی دارد؟!

در این نامه همچنین آمده است: «از آخرین باری که اجانب قصد تعرض به استقلال فضای دانشگاهی کشور را داشتند 65 سال می‌گذرد که آن روز نیز دانشجویان ننگ حضور بیگانه را با خون خود از کف دانشگاه شستند و حاشا که امروز چنین رخداد‌های شومی مجددا در فضای آموزش عالی کشور تکرار شود. مع الاسف اقدام روز گذشته به دلیل هراس از واکنش دانشگاهیان به دور از چشم همگان انجام گرفت. چراکه در غیر این صورت دانشجویان و اساتید این دانشگاه اجازه‌ چنین هتک حرمتی را به ماموران یادشده و عوامل داخلی آنان نمی‌دادند، لذا در صورت تکرار چنین اتفاقی در این دانشگاه و سایر فضا‌های دانشگاهی و تحقیقاتی کشور، دانشجویان در برخورد انقلابی با عوامل جاسوس کوچکترین مصلحتی را مد نظر قرار نخواهند داد.»
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمودرضا
Iran, Islamic Republic of
کجایند آنها که ورود پلیس کشور را به دانشگاه تحت هر شرایطی مغایر با استقلال دانشگاه ها میدانستند؟؟؟
United States
بین "پلیس خوب"و "پلیس بد" تفاوت وجود دارد . پلیسهای اروپایی و امریکایی و احیانا اسرائیلی پلیسهای خوبی ودلسوز و مودبی هستند که برای امنیت و اسایش مردم جهان فعالیت میکنند و به مردم خدمت رسانی مشغولند .ببینید طی 15 سال گذشته در عراق و افغانستان و غزه و لبنان و امروز در یمن و دیروز در ناکازاکی و هیروشیما چقدر این پلیسهای متمدن و با ادب و باکلاس به مردم خدمت کرده ومیکنند . اما هر پلیس و بازرسی که در این چهار چوب نباشد و از مکز پلیس جهانی یعنی امریکا حرف شنوی نداشته باشد خوب معلوم است " پلیس بد " شمرده میشود . هر پلیسی که به جنگ داعش و تروریستها برود و با قاچاقچیان مواد مخدر مبارزه کند و لانه های فساد را منهدم کند و با ادم ربایی و فحشا بجنگد و در مناطق محروم ابرسانی کند و در مواقع حساس به فریاد مردم برسد و... از نظر منطق انان و عوامل مزدرشان "پلیس بد " محسوب میشود . ولی پلیس وحشی و خونخوار " بلک واتر" فرشته امنیت است .
Iran, Islamic Republic of
...
حامد
Iran, Islamic Republic of
سلام. من یکی از فارغ التحصیلان دانشگاه علم و صنعت هستم. چندبار پیش اومده خواسته ام به دانشگاه برم. برای گرفتن مدرک و کارهای اداری. جالبه بدونید حراست دانشگاه حتی با فارغ التحصیل خود این دانشگاه هم اجازه ورود به دانشگاه رو نمی ده. اگر بخواهی سری به استاد دوران کارشناسی ات بزنی اجازه نمی ده و هزار تا اما و اگر می زارن....
Iran, Islamic Republic of
100% صحیح است. بنده هم بعنوان فارغ التحصیل همین دانشگاه تایید میکنم.
شاهرخ
Iran, Islamic Republic of
حامد جان این برای من وشماهست که بی خطریم ونمی خوایم از کاری سردر بیاریم وعادی هستیم احتیاط می کنن اقا از کشور غربی اومده زشته بهش بگن نه نمیشه اجازه ندارید من وشما فرق داریم
مهدی
Iran, Islamic Republic of
دانسگاه اگر دانشگاه بود استاد اگر استاد بود دانشجو اگر انقلابی بود.انها رو راه نمیداد یا دانشگاه رو یک ماه تعطیل میکرد.
United States
تکنوکراتهای دولت کار خودشان را میکنند و امثال شما هم خودتان را خسته میکنید .
همانگونه که هم اکنون هم مذاکرات فوق سری انها با امریکایی ها توسط اروپا در جریان است و بعدا میفهمید ؟!!!!!!
خودمان رای دادیم پس حرجی نیست
United Arab Emirates
ماکه بهش رای ندادیم ولی ترو خشک دارن با هم میسوزن
Iran, Islamic Republic of
کاش دولت کنار برود
حمزه
Iran, Islamic Republic of
... این قدر ما را ذلیل کردند. حضرت امام رحمه الله علیه به خاطر کاپیتولاسیون که دهها بار خفیف‌تر از برجام بود، آن سخنرانی تاریخی را انجام داد و 15 سال تبعید را به جان خرید و انقلاب عظیم اسلامی را راه انداخت؛ کجایی امام که یادت بخیر، ...
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتش کنه خیلی شجاع بودن هرکس که با خدا باشه از هیچ کسی نمیترسه
Iran, Islamic Republic of
بعد از دو روز مذاکره، وزیر خارجه آمریکا کره شمالی را به مقصد ژاپن ترک کرد در حالیکه هفته گذشته نخست‌وزیر ژاپن سفر رسمیش به ایران و لغو کرد شما هنوز در بند این حرفایید اگه با شرکتهای ژاپنی کار میکردیم چقدر میتونستیم اطلاعات فنی بگیریم ازشون
Iran, Islamic Republic of
ژاپن 100% مستعمره ـمریکاست. اگه قرار باشه کشوریهمکاری تکنولوژیک با ما داشته باشه آمریکا آخری و ژاپن یکی مونده به آخر هست. شرکت های ژاپنی همون هایی هستن که مثلا تویوتا به دلیل فروش یک دستگاه خودرو به سفارت ایران در هند، رسما از آمریکا عذرخواهی کرد.
Iran, Islamic Republic of
حتی در برجام هم بازرسی سرزده از دانشگاه نیامده...
از کجا مطمئنی
کسی چه میدونه
شاید با گذشت زمان ضمائم محرمانه برجام نه افشا که عملیاتی شود....
Iran, Islamic Republic of
کم کم زیر صندلی روئسای جمهور ومجلس وووووورا نیز دستمال مخصوص می کشندوبازدید .صبر کنید !
Germany
کسانی حرف از حرمت دانشگاه میزنند ( البته بازرسی آژانس از دانشگاه اشتباه است ) که بیشترین بی حرمتی رو به دانشجو و دانشگاهیان کردند .... آخه آقای زاکانی و امثالهم شما که کوی دانشگاه و ستاره دار کردن دانشجویان و اخراج آنها و ..... رو انجام دادید چی از حرمت به دانشگاه می فهمید .....
Iran, Islamic Republic of
بی زحمت اسناد اتهاماتی که به آقای زاکانی زدید رو اعلام بفرمائید.
United States
آسمون ریسمون بافتن شروع شد. ستاره دار کردن دانشجویان در زمان خاتمی و معین اتفاق افتاد و همه میدونن و بهتره تمومش کنین. ورود به کوی دانشگاه هم زمانی اتفاق افتاد که جمعیت کوی دو و نیم برابر اون چیزی که باید میبود شده بود (برای همینم بعدش اوردن گیت گذاشتن) و توسط افرادی شکل گرفت که مثل خود همون دانشجوها گاهی ترمز پاره میکنن نه پلیس.
Iran, Islamic Republic of
حالا که برجام شکست خورده بازرسی از مراکز هسته ای هم باید متوقف شود و بازرسی از دانشگاه ها نهایت ذلت و خواری است .
شاهرخ
Iran, Islamic Republic of
کی منفی داده پیداش کنید ازهمون اجازه دهنده ها هست
Iran, Islamic Republic of
اعتبار خبر جای تردید دارد.
اصل خبرنگاری و رسالت خبر حکم می کند اول اصالت و درستی این اتفاق از دانشگاه یا سازمان انرژی اتمی سوال و پیگیری شود بعد تفسیر و تحلیل ارائه شود.
United States
اصل این خبر مدتهاس روی خبرگزاری هاس. همه مراجع دولتی ...شدند و این موضوع توسط دانشجوها و اساتید تایید شده.
رضا
Iran, Islamic Republic of
چرا اساتیدی که بخاطر ناراحتی چند جوان از صالحی در روز قدس امسال، نامه اعتراضی نوشتند الان در برابر این توهین به ساحت دانشگاه ساکتند. مطهری و صادقی چرا ساکتند و نامه نمی نویسند؟
علی محمد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
برای رفاه حال دولت اعتدال رشته فیزیک پایه یا اصلا کلا دانشگاه ها رو هم تقدیم غربی ها کنیم بلکه جنازه متعفن برجام جانی بگیرد
United Kingdom
استاتید نازک احساس نامه ای مجدد به جناب صالحی نوشته و ضمن دلجویی مجدد از رنجش خاطری که برایشان پیش آمد تشکر ویژه هم داشته باشند
لعنت خدا بر جهان نیوز سانسورچی و امثالهم
United Kingdom
تا این ملت در پیشگاه خداوند از ظلمی که به احمدی‌نژاد شد ، توبه نکنه ، این مسایل ادامه داره ، این چوب خداست
Iran, Islamic Republic of
عاقبت غربزدگی بعضی ها
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
خودباختگان اصلاح طلب در فتنه های 78 و 88 از اینکه پلیس کشور وارد محیط دانشگاه بشود تا فتنه گرانی که دانشجو و استاد هم نبودند را بازداشت کند به دروغ از حرمت دانشگاه سخن می گفتند .
حالا چرا خفه خون گرفتند ؟
الان حرمت و استقلال محیط دانشگاه مخدوش نشد؟
Germany
دانشجو هایی که اجازه ورود نیروی انتظامی خودی رو تو سالن غذا خوریشون نمیدن چه جوری غیرتشون قبول کرده تا اجنبی ازمایشگاه هاشون رو زیر و رو کنه؟ اقایون بفرمایند مگه کشور مستعمره است. از همه مسخره تر اینکه بچه های خودمون راکتور میسازن دولت نابودش میکنه اونوقت دیروز به عنوان شق القمر مذاکرات جار میزنن ای ملت انگلیس مسئول ساخت اراک شد....
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه روی هرچی غرب زده را سفید کردن
شاهرخ
Iran, Islamic Republic of
میگن که اساتید نبودن وقتی اساتید حضضور ندارن یعنی دانشجوهم نبوده ویعنی جمعه ای بوده وتعطیل
Iran, Islamic Republic of
...
دانا
Iran, Islamic Republic of
چرا اینقدر همه مبهوتید؟ مگه چی شده ؟ آقایون دارن پیش شرط های قبل از گفتگوهاشون رو با اروپا انجام می دن نامه در مورد fatf ، بازرسی از دانشگاه. انگار یادتون رفته دولت تصمیم داره با اروپا ادامه بده بنابراین هم پیش شرط ها رو پذیرفته هم امتیاز می ده ، به همین راحتی چپ گراها و دولت با ژست ارتباط با دنیا در حال ادامه دادن روال گذشته ان راستی به سوال واقعا تو سال هایی که با اروپا ارتباط داریم چقدر سود بردیم ؟ چقدر اونا سود بردن ؟ فکر کنم از کشورهای جهان سوم بیشتر سود کردیم بدون دادن این همه امتیاز، انگار جدای از معامله دولت ها معامله پشت پرده ای تو این سال ها با اونا رقم خورده تا گرین کارت و تابعیت و امثال اینا برای یه عده جور بشه ، حالا باز هم مبهوت باشید
Iran, Islamic Republic of
الان اگرجان اساتیدودانشجویان درخطرترورباشدچه کسی پاسخگوست...؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
شک نکن
ترور نه از نوع بمبی
بلکه ترور بیولوژیک
دولت فخیمه... کلیدبایدپاسخ گوباشد.
یک دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشید در اینگونه موارد تمام اقدامات با هماهنگی کامل ریاست جمهوری، وزارت خارجه، وزارت اطلاعات، وزارت آموزش عالی و رییس... دانشگاه بعمل آمده است. حراست کاره ای نیست و فقط لولو خورخورع دانشجویان است. نگهبانی سابق شده اسمش حراست و قیافه وزارت اطلاعات بخودش می گیرد.
...
Germany
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، کمیسیون مشترک برجام روز جمعه برای بحث درباره راه‌های حفظ این توافق امروز (یکشنبه ۱۳۹۷/۰۴/۱۷) :
انگلیس ریاست مشترک کارگروه نظارت بر مدرن‌سازی راکتور تحقیقات هسته‌ای ایران در اراک را ... از آمریکا تحویل می‌گیرد.
سعید
Iran, Islamic Republic of
کی گفته در برجام بازرسی سرزنده از دانشگاه نیامده any _where & any time یعنی چه؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
خدالعنت کندشمااصولگرانماهای قلابی روکه به خاطرپست ومقام دکتراحمدی نژادروخواروخفیف کردیدتاامروزبه جایی برسیم ...
احمدی نژادمردخدابیامرزه
Iran, Islamic Republic of
اتفاقاوضعیت امروزمانتیجه رهاکردن مملکت توسط احمدی نژاددر3سال آخره,والامردم هیچوقت نمیومدن به یه دولتی رای بدن که 100%خلاف دولت قبلیشون باشه
علی
Iran, Islamic Republic of
...
محقق فوق دکتری فیزیک از آلمان
Germany
آخه قطعات فوق پیشرفته و محرمانه رو مگه اساتید توی دفترشون میزارن؟ اصلن مگه اساتید خودشون قطعه میسازن که در دفترشون چنین قطعاتی بوده؟
یکجا صحبت از بازجویی دانشمندان کرده، یک جا نوشته وقتی به اتاق اساتید رفتند ، اون ها در اتاقشون نبودند. یک جا هم یک عده از اساتیدی که همراه بازرسان بودند رو فتنه گر خونده.

برید یک کم خجالت بکشید از خودتون.
Iran, Islamic Republic of
علی برکت الله
مهدی
Iran, Islamic Republic of
ایکاش رئیسی رئیس جمهور بود الان کشور آباد بود نه تورمی بود نه بیکاری بود نه مشکاتی!
Germany
...
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
اروپایی ها شیره این دولت را خواهند مکید و تا تنور برجام آقایان پابرجاست ول کن هم نیستند. خب معلوم است وقتی اروپای منگول و دست نشانده که از خود اراده ای هم ندارد میبیند حریف بی اراده تر از خودشان دستمال در دست در کوی انها خبردار ایستاده تا اروپا نظری به او بکن، شرط و شروط بیشتر برای سنجش میزان ذلت پذیری یک دولت برجام زده میگذارد.
علی از بوشهر
Iran, Islamic Republic of
یک بار دیگه شعارهای اول انقلاب رو با هم تکرار کنیم:
نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی
استقلال آزادی جمهوری اسلامی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ذلت را تو برازجان وخرمشهر وخوزستان وصدا وسیما و معیشت مردم ببینید نه بازدید از ......
Iran, Islamic Republic of
ذلت رو در بندگی دنیا ببین
علی
Iran, Islamic Republic of
برگ زرین دیگری در عرصه دیپلماسی دولت تدبیر و امید
با روحانی تا 1400 ... نتیجه اش همین است
دانشجوی انقلابی بیدار باش و بخاطر بسپار
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
برکناری رئیس دانشگاه و مسئول حراست دانشگاه، حداقل برخورد لازم و ضروری در این رابطه است. دانشجویان، اساتید و بسیج اساتید باید به جد این موضوع رو دنبال کرده و اگر وزارت علوم اقدامی نکرد، خودشون با رئیس و مسئول حراست دانشگاه برخورد انقلابی کنند.