پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

دستگیری سارقان ۷ کیلو طلا توسط پلیس اصفهان

يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 625600
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری 3 سارق حرفه‌ای که 2 کیف حاوی 7 کیلو طلا را سرقت کرده و متواری شده بودند خبر داد.
دستگیری سارقان ۷ کیلو طلا توسط پلیس اصفهان
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، جهانگیر کریمی اظهار داشت: در پی وصول نیابت قضائی از استان تهران مبنی بر دستگیری 3 سارق حرفه‌ای کیف‌های طلا، بررسی موضوع به‌ صورت ویژه در دستورکار مأموران پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: این سارقان سال گذشته و اوایل امسال 2 کیف حاوی 7 کیلو طلا را در شهر تهران سرقت کرده و متواری شده بودند که توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ شناسایی و مشخص شد مخفیگاه آن‌ها در اصفهان است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان و تهران بزرگ طی یک عملیات هم‌زمان و ضربتی هر 3 سارق را در سه محل متفاوت دستگیر کردند.

وی در پایان از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت عمومی، اراذل‌ و اوباش، سارقان و افرادی که به هر نوع بخواهند امنیت و احساس امنیت مردم را خدشه‌دار کنند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهند داد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *