سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۷
۹۵

معاون پارلمانی سپاه: بارندگی‌های بهار کار ما بود

شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب: 625538
معاون پارلمانی سپاه پاسداران با اعلام موفقیت‌آمیز بودن پروژه بارورسازی ابر‌ها در کشور گفت: این پروژه در زمستان ۹۶ و بهار سال جاری با موفقیت انجام شد و ادامه طرح در پاییز صورت خواهد گرفت.
معاون پارلمانی سپاه: بارندگی‌های بهار کار ما بود
به گزارش جهان نيوز، معاون پارلمانی سپاه پاسداران با اعلام موفقیت‌آمیز بودن پروژه بارورسازی ابر‌ها در کشور گفت: این پروژه در زمستان ۹۶ و بهار سال جاری با موفقیت انجام شد و ادامه طرح در پاییز صورت خواهد گرفت.

محمدصالح جوکار معاون پارلمانی سپاه درباره پروژه بارورسازی ابر‌ها که پیش از این مقرر شده بود خریداری و نصب تجهیزات آن از سوی سپاه پاسداران صورت گیرد، گفت: این پروژه در زمستان سال گذشته و بهار سال جاری اجرا و بارورسازی ابر‌ها انجام شد که نتیجه مثبت داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه این پروژه با همکاری و هدف گذاری وزارت نیرو صورت گرفته و کار اجرای آن بر عهده سپاه پاسداران است، عنوان کرد: اجرای بارورسازی ابر‌ها در مناطق خاصی از کشور همچون استان‌های زنجان، قزوین، مرکزی و برخی استان‌های دیگر بوده است.

معاون پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ادامه کار بارورسازی ابر‌ها برای فصل پاییز صورت خواهد گرفت چرا که برای اجرای این طرح باید ابری در آسمان برای بارورسازی وجود داشته باشد.

پیش از این معاون پارلمانی سپاه از خریداری و نصب تجهیزات مورد نیاز برای بارور کردن ابر‌ها بر روی هواپیما خبر داده و گفته بود که سپاه برخی از موادی که برای تزریق به ابر‌ها جهت بارور کردن لازم است را خریداری کرده است که به رفع مشکل کم آبی در کشور کمک شایانی می‌کند.

منبع: خانه ملت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عباس خوش عمل کاشانی
Iran, Islamic Republic of
به امید روزی که سرتاسر کویرهای ایران اسلامی هم با تلاشهای جهادگرانه ای چنین سرسبز و آباد شود.ان شاءالله ظهور حضرت ربیع الانام مهدی صاحب زمان عجّل الله تعالی فرجه الشّریف نزدیک است و ایران اسلامی مرکز حکومت جهانی آن حضرت خواهد بود ؛ مرکزی که باید سرسبز و با طراوت باشد
محمد
Iran, Islamic Republic of
عجب ! که کار خدا را بخودتان نسبت میدهید
کوهرنگ
واقعادخالت توکارخدا...سپاه شرمفسدان اقتصادی روکم بکنه بارون خودش میاد.
Iran, Islamic Republic of
بله تیتر خبر بسیار شرک آلود است
Iran, Islamic Republic of
شرک آن بود که گفتند برجام را خدا آورده
Sweden
همه اراده ها در برابر اراده خدا هیچ است. اداره هواشناسی یا هر ارگان دیگر فقط اگر خدا بخواهد میتوانند کاری انجام دهند و بس.
کاربر محترم . با تشکر. پیشنهاد ما به شما مطالعه بیشتر در امور جغرافیایی/ جغرافیای سیاسی / و جغرافیای طبیعغی و علوم هواشناسی و مشورت با کارشناسان و افراد صاحب نظر است . جهان نیوز
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
تو اول برو بفهم شرک یعنی چه بعد فرمایش کن
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم
علی
با سلام . تیتر زمانی شرک آلود است که بگوییم سپاه ابر درست کرده است و الا همه میدانند ابر درست کردن کار خداست بعدشم هم وقتی خارجی ها و دشمنان ما بار ابر ها یا جلو ورود ابر را به کشور میگیرند آن هم پس کار خداست .خداوند دست انسان را در مسائل علمی به جز زنده کردن و مردن باز گذاشته است . چه کار علمی خوب که ما پی گیر هستیم و چه اعمال بد که دشمنان به دنبال آنند.
بی سواد: دخالت در کار خدا؟!!! این یا از جهل شماست یا از عناد شما
Iran, Islamic Republic of
یادمه چهل و چهار سال پیش وقتی در روستای ما لوله کشی آب انجام شد پیرمردی که برایش تعجب آوربود که آب در لوله و برخلاف شیب زمین حرکت کند
می گفت اینها در کار خدا دخالت می کنند و این آب خوردن ندارد
ما از حرف آن پیرمرد خنده مان می گرفت ولی نمی دانستیم که در زمان انفجار اطلاعات و دوره دیجیتال و ...نیز عده ای این حرف را میزنند و باروری ابرها را دخالت در کار خدا می دانند
رضایی
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا اطلاعات علمی شما کافی نیست. امروزه این امر تحقق یافته است ندانستن شما دلیل بر واقعیت نداشتن موضوع نیست.ارزش علمی دیگران را با ندانستن خود یکی نکنید . خوش باشی
Iran, Islamic Republic of
مشکل اینه که مفسدان اقتصادی کسانی هستند که خودتون با رأیتون بهشون میدون دادید و الان میزنید زیرش و خواستار برخوردید.!!!!!!!!!!!!!!!
م.آ
Iran, Islamic Republic of
الان این کار را یک کشور ذقی غربی کرده بود صد بار میزدینش سر کشور خودمون!
دخالت تو کار خدا!؟
کشف قوانینی که خدا در نهاد طبیعت گذاشته واستفاده از اونها برای بهتر زندگی کردن مثل قوانین فیزیک در هواپیما وکشتی و.....
دخالت در کار خدا است؟
عجیبه واقعا!
Iran, Islamic Republic of
بهانه های بنی اسرائیل
خداوند به قوم بنی اسرائیل نعمت هـای فـراوانـی ارزانی داشت، ولی آنان همواره بهانه جویی می کردند. شاید در تمام تاریـخ چنین موردی دیده نشده باشد که افرادی ایـن همـه، مـورد لطـف خـدا قـرار بگیرند و در مقابل، تا این حد ناسپاس باشند.

بنی اسرائیل با آن همه آیـات که از موسی (ع) دیده بودنـد و آن همـه معجـزات، بـاز هـم از دستـورات او سرباز می زدند. هر روز بهانه‌ی تازه ای می یافتند. گاهی بهانه می گـرفتنـد که تو ما را از مصر بیرون آورده ای تـا از فشـار گـرسنگـی و تشنگـی نـابـود

کنی، و می گفتند: ای موسی از پروردگار خود بخواه که برای مـا آن چـه در زمین است بیرون آورد! یا می گفتند: ما هرگز نمی توانیم به یـک نـوع غـذا قناعت کنیم. از خدایت بخواه تا برای ما از آن چـه از زمیـن مـی رویـد قـرار دهد; مثل سبزیجات، خیار، سیر، عدس و پیاز.

حضرت موسی (ع) بـه آنـان گفت: آیا شما غذای پست تر را در مقـابـل آن چـه بهتـر اسـت انتخـاب مـی کنید؟ اکنون که چنین است کوشش کنید وارد شهری شـویـد; زیـرا آن چـه می خواهید در آن جا هست.

و خداوند آنان را گرفتار فقر و بدبختـی کـرد و به غضب خداوند گرفتار شدند، زیرا سرکش و نافرمان بودند.
Iran, Islamic Republic of
پس لطفا یک کاری هم کنید این گرمای ۵۰ درجه کم بشه
Iran, Islamic Republic of
اون رو بگو حسن جونتون حل کنه دیگه! خسته میشه.
بیژن
Iran, Islamic Republic of
کارعلمی بوده و متناقض با کار خداوند بزرگ نبوده بلکه برعکس در طول اراده الهی بوده است
همه کارها با اراده ذات حضرت حق است
Iran, Islamic Republic of
همه کارها با اراده خدا انجام میشه منظور بنده خدا اینه که با واسطه این کار بارندگی صورت گرفته
مرگ بر نظرنویس اجیر شده دشمن
Iran, Islamic Republic of
...
United States
آقا واقعا بايد يه بررسي بشه كاملا واضحه بسياري از نظرات تو سايتهاي انقلابي كار منافقهاست.
من احتمال خيلي زيادي ميدم مريم رجوي نوچه هاش رو مامور كرده براي اينكار. بالاخره يه عالمه تروريست بيكار تو اروپا بايد يه كاري بكنند ديگه. فارسي هم كه بلدند!
Iran, Islamic Republic of
دشمن دشمن دشمن!
هنوز دنبال دشمني؟
...
Iran, Islamic Republic of
طبیعیه دشمن، از هوشیاری طرف مقابل، ناراحت بشه و دنبال خواب کردن اون باشه. بله دنبال دشمنیم. دشمن دشمن دشمن. خیالت راحت. تو خوابت بگیره ما خوابمون نمیگیره ان شاء الله. این راه هم فایده ای برات نداره. بکش کنار.
Iran, Islamic Republic of
اینها هم در سلسله مراتب علت باران قرار دارند. یعنی خداوند اینها را آفریده و به اینها هوشمندی داده و به آن ها گفته تحقیق کنید و اجازه داده با کمک علمی که خود خدا داده اقدام کنند. مثل این است که طبیب دارویی درست می کند که به حال شما سودمند بوده و حالتان را بهتر می کند. آیا این دخالت در کار خداست یا در راستای امر خداست؟
United Kingdom
بیچاره یخورده برو درمورد باروری ابرها مطالعه کن تا بفهمی.
بعد بیا درافشانی کن عزیزم.سپاه داره کاری میکنه ک مشکل آّ کم بشه تو نق بزن حالا.همیشه همین بودید.
Iran, Islamic Republic of
البته ایشون اینجوری نگفته ولی تیتر با بی دقتی یا سوء نیت انتخاب شده
جهان نیوز هوشیارتر باش
و صد البته که علت تامه همه امور خداست
Iran, Islamic Republic of
خودت رو به نفهمی نزن 10:55. شکر خدا که سپاه، به فضل الهی، مشکل آب مردم را هم حل کرد.
هدی
کاش مشکلات فرهنگی - مذهبی جامعه رو هم حل میکرد
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
جالبه که تفکر جمود آمیز و دگم وهابیت درباره شرک در ایران طرفدار پیدا کرده و جالبتر آنکه این طرفداران همان اصلاح طلبان(بخوانید افساد طلبان) لیبرال ماب هستند که خدا را هم زورکی قبول داشتند و دین را افیون ملتها میدانستند...
...
Iran, Islamic Republic of
باش تا صبح دولتت بدمد! خیلی از پروژه های علمی و پیشرفته را ملت به تدریج خواهند دید، چه رابطه ای است بین دستگیری خرابکاران در طبیعت و جاسوسان محیط زیست وجود دارد با بهتر شدن وضعیت بارش نزولات در برخی نقاط؟ مطمئنا اگر مثل سالهای گذشته بود جاسوسان محیط زیستی مانع اجرای پروژه بارور سازی ابر ها توسط سپاه می شدند!
م ج
Iran, Islamic Republic of
دوردبر سپاه وسپاهیان با غیرت این مملکت خدا قوت خسته نباشید وهمیشه سر بلند باشید
Iran, Islamic Republic of
خدایا سپاه را حفظ بفرما
این انقلاب و امنیت و رفاه و آسایش و عزت را مدیون رهبری فرزانه و سپاه هستیم
سیما
Iran, Islamic Republic of
اگر سپاه نبود کشور هم نبود (امام خمینی ره)
هدی
با این حساب کاش مراجع دینی مساله آب نیسان که شرایط خاصی دارد را مطرح میکردند آیا با وجود دخالت بشر در نزول باران که رحمت الهی هست این آب که با بارور کردن وتزریق فرود آمده، ودعاهای وارده خوانده شد، باز هم خاصیت آب نیسان را دارد یا خیر؟؟
Iran, Islamic Republic of
...
خدا هر روز بر عزت کسانی که درد مردم را دارند و باعث پیشرفت کشور می شوند بیفزاید.
Iran, Islamic Republic of
انقدر به طبیعت انگولک کردید که کم ابی شده سپاه را چه به ابر
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم
Iran, Islamic Republic of
فعلا که میبینی به ابر و فراتر از ابر رسیده و توی ضدانقلاب، بی خاصیت تر از همیشه، به زندگی باطل ادامه میدید. ضمنا طبیعت رو آمریکا دستکاری کرده. اینو همه دنیا میگن.
Iran, Islamic Republic of
من بصحت اظهارات آقای جلالی ایمان دارم اسراییل بی سبب نیست که گفته من مشکل آب ایران را حل میکنم نتیجه میگیریم ابتدا غیر بارورکردن بوده بعدا" دلسوزی کردن آن آقای هواشناس هم که اظهارات آقای جلالی رارد کرده ازنظر من اعتبار ندارد
مندلی
Iran, Islamic Republic of
آن طور نشود که بخواهیم ابرویش را درست کنیم بزنیم چشمش را هم کور کنیم . آن وقت چند سال دیگر بگوییم کار ما اشتباه بود .دخل و تصرف در طبیعت بدون رعایت همه جانبه امور فاجعه هایی از نوع آنچه امسال به ویژه در بهار شاهد آن بودیم به بار می آورد . سیل و تگرگ حتا تا تابستان گرمای زود ررس سرمای دیر پا /ویرانی مزارع و باغات از بین .
Iran, Islamic Republic of
نگران نباش. ان شاء الله، آن طور نمیشود. شما هم در صف ضدانقلاب عمل نکن.
Iran, Islamic Republic of
دست مریزاد به سپاه. خدا حفظتون کنه. اصلا هرکسی که به این مردم ومملکت اسلامی خدمت کنه خدا کمکش کنه وموفق بشه
Iran, Islamic Republic of
اخوندي پنج ساله يك لونه مرغ نساختي مستا جرينو بيچاره كرد .طرح اب رساني غدير كمتر از شش ماه ساخته شد ببين و با وجدانت مقايسه كن
علی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا دستکاری در طبیعت نشانه قدرت خدادادی بشره دست مسولین سپاه درد نکنه موفق باشند و سربلند
United Arab Emirates
موافقم خدا عقل راداده که باهاش مشکلات خود را حل کنیم
Iran, Islamic Republic of
اصلا سپاه هیچکاری برا این مردم نمیکنه ! و همش از برکت گلابیهای برجامه!!!!!!!!!
fajr47
Iran, Islamic Republic of
اب خوردن را هم مدیون سپاهیم نه برجام خیالی اقایان
Canada
اصلا خواهر و مادر و جد و آبادتان هم مدیون سپاه است!!!! چه برسد به آب خوردنتان!!!!.
Iran, Islamic Republic of
معلومه که مدیون سپاهند و افتخارم میکنیم. اما نکته جالب اینه که خواهر و مادر و جد و آبای خودت و ارواح عمه ات و همه ناموسانت هم، مدیون سپاهند و باید تا ابد، در برابر سپاه ما، تعظیم کنید.
جهت اطلاع، جد و آباد نداریم. آباد و خرم داریم. باغت آباد داریم. اما جد و آباد نداریم. نگو بیسوادیه.!!!
Iran, Islamic Republic of
کسانی که می گویند در یزد بخاطر معادن نمی گزارند باران بیاید پس یه خبرهای است مردم یزد بی اب کنیم تا معدن مس علی اباد که دست گروهی است ...
علی
Canada
ای کاش من هم یک پاسدار بودم.
امام خمینی
United States
عزیزان سپاهی به شما خسته نباشید وتبریک میگوییم . فراموش نکنیم که همانطور که "خداوند خرمشهر را ازاد کرد ".ولی به دست شما با ایمانان غیور .بارندگی های بهار هم کار خدا وند بود باز به دست شما عزیزان ."...
United States
قشنگ بود!
United Arab Emirates
تا حالا ابر دزدی کار اسرائیل بود حالا بارندگیهای اردیبهشت کار سپاه بود خب پس چرا این بارندگیها رو تو خوزستان ادامه نمیدید
Iran, Islamic Republic of
این طوری نیست که هر کجا دوست داشته باشی بارون بیاد ابرها رو که نمی تونن فوت کنن بیاد سمت خوزستان
اگر جایی ابر باشه و تازه قابلیت بارور سازی رو داشته اون موقع می شه یه کاری کرد تازه نتیجه اش هم معلوم نیست
Iran, Islamic Republic of
چون شما حواست نیست که یک کار علمی انجام شده نه یک کار یرخی. در خوزستان اگر ابر برود، بارورش میکنند.
Iran, Islamic Republic of
دزدی ابر رو شاید خواب دیدی. ولی وقتی بارورسازی هست، نابارورسازی هم هست. این یه اصل علمی هست. البته معاندین از علم بی بهره اند.
شمابا این نظراتتون کاملا معلومه دارین حساب شده کار می کننین واز یه جایی تغذیه می شین.این نظرات .
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم این اقدامات کاملا بررسی و کارشناسی شده و با توجه به ظرفیت های منطقه مورد نظر و پیش بینی های دقیق صورت گیرد
ببنید بعضی از مناطق ما ظرفیت باران بیش از یک حد معین را نداره در واقع زیر ساخت هاش تعبیه نشده برای همین اگر بدون توجه به این موارد بارورسازی ابرها موجب بارش بیش از اندازه و حتی سیل و در نتیجه خسارت های مالی و حتی جانی می شود
Iran, Islamic Republic of
من متوجه نمیشم یعنی چی بارور سازی ابر کار سپاهه?!این یک کار علمی و تخصصیه و باید ب حوزه ی مربوطه سپرده بشه.شاید منظورشون اینه ک هزینه ی اینکار رو سپاه بعهده گرفته ک این قابل توجیهه
صلابت
Iran, Islamic Republic of
الان سپاه قسمت های تخصصی توی قسمت های مختلف زیاد داره و دانشمندان زیادی دارن تو این قسمت ها همکاری می کنن. قسمت نظامی سپاه یک قسمتی از هزاران قسمته. اگه دقت کنین هم اسمش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و با توجه به اهمیت علوم برای حفظ یک نظام به کارگیری و متخصص سازی سپاه هم یک کار درست و منطقیه
Iran, Islamic Republic of
الان متوجه شدم،ممنون از توضیحات بدون توهین تون
Iran, Islamic Republic of
مگه از اول نمیدونستی سپاه تخصصی عمل کرده که حالا یهویی فهمیده باشی؟!
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی

متوجه نشدن شما، از خود شماست. بارور کردن ابر، کار علمی و تخصصیه. سپاه هم همین کار علمی و تخصصی رو انجام داده. چون سرشار از نیروهای مؤمن و متخصصه.
در مورد حوزه مربوطه، میخواست زودتر اقدام کنه. شاید حوزه مربوطه مرده باشه. سپاه باید بشینه روضه بخونه یا کار رو انجام بده؟!
وانگهی، وقتی گفتن با همکاری وزارت نیرو، یعنی با همکاری وزارت نیرو. صد بار باید بگه با همکاری وزارت نیرو تا بشنوید؟!
آیا فاز مخالفان سپاه، چیز دیگری نیست؟!
M.sh
Iran, Islamic Republic of
سپاه تو هر زمینه ای دارای متخصص واهل فن هست. این شماها هستید که باید خودتون رو اپدیت کنید چون سپاه رو در حد یک نیروی نظامی میشناسیدو بس
سپاه توخیلی ازمسائل مهم نظامی هم تودنیا داره فوق مدرن عمل می کنه.
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
شما که میگی این کار باید به "حوزه ی مربوطه" سپرده بشه ، لطفاً بفرمایید منظورتان دقیقاً به کدوم حوزه است ؟؟؟؟
مگه توی این دولت فعلی، غیر از برجام و حجاب اجباری و .... ، دغدغه ی دیگه ای هم وجود داره ؟؟؟
اتفاقاً چون "حوزه های مربوطه" تعطیلن، سپاه وارد میدان عمل شده.
Iran, Islamic Republic of
چرا قبل از انجام این کار چیزی نگفتن?
Iran, Islamic Republic of
این با آیه... وقسم به پیش برندگان ابرها (فرشتگان )
واینکه باران به امر خداوند است که هرجا بخواهد ببارد می بارد تناقض دارد!
Iran, Islamic Republic of
آخر عزیزم قبل از اینکه سؤال کنی سری به تفاسیر بزن تا تفسیر به رأی نکنی و دچار گناه نشوی همان گونه که فرشته ها واسطه فرمان خدا هستند در این قسمت هم انسان بر اساس اختیاری که خداوند به او داده تا در چارچوب قوانین تکوینی الهی عمل کند کار همان فرشته ها را انجام می دهد. فرشته ها که آن زن هایی نیستند که توی نقاشی ها می کشند با دو بال !همان ها هستند که تدبیر خداوند را انجام می دهند ماهیت و هویت آنها هم چندان برای بشر غیر معصوم معلوم نیست.
سوره الرحمن
M.sh
Iran, Islamic Republic of
چرا گفته بودن. سال گذشته بود که سپاه اعلان امادگی کرد وحتی تجهیزات مورد نیاز رو هم خریدن
United Arab Emirates
احسنت و هزاران احسنت بر سپاه
Iran, Islamic Republic of
برجامی های بدبخت غربزده خودشان که هنرکارکردن ندارندومی گویندبایدازآمریکاواروپاصنعت بگیریم...
Iran, Islamic Republic of
درود درود درود و......
Iran, Islamic Republic of
ماشاا... سپاه. کور بشه چشم دشمنای داخلی و خارجی سپاه.
رسول
Iran, Islamic Republic of
بارندگی های منطقه کلا مال شما واس شما بود یعنی آنچه در ترکیه و عربستان و حتی اروپا هم بارید کار شما بود و دخلی هم به باران بهاری خداوندی نداشت . جل الخالق
Iran, Islamic Republic of
کمی عقل ! کمی خوش بینی به خود! شماها در اراط و تفریط دست خوارج را از پشت بسته اید. آمریکا وغرب این کار را می کنند شما به آنها احسنت می فرستید ولی ما که انجام می دهیم اینقدر خودکم بین هستید که باور نمی کنید ذات اصلاح طلبی همین است.
Iran, Islamic Republic of
جل الخالق ب.... سپاه میگوید من پروژه بارورسازی را اجرا کردم، شما میگی نکرده؟ اصلا میدونی بارورسازی چیه؟!
ثانیا، مگه باران ناشی از بارورسازی، کار غیر خدا است؟ علم از خدا، نیرو از خدا، پول از خدا، ابر هم از خدا. اما انسان ها هستند که باید با عقل و عمل، این ها را استفاده کنند. این خواست خدا، است که ما، اهل کار و فعالیت باشیم. وگرنه روزی هم دست خدا، است. پس چرا کار میکنی؟ برای اینکه خدا، روزی را به اهل کار میدهد. باران را هم، به اهل علم و عمل میدهد.
ثالثا شما که جزء طرفداران پرو پاقرص افسادطلبان در این سایت هستی با توجه با سایر نظراتت، بگو ببینم کی گفت بارندگی اروپا کار ماست؟! بگو سپاه را مانع کدام آرزوهایتان میبینید؟!
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
اگه بنا بر کج فهمی باشد
خب خدا هم در قرآن می گوید
ما از زمین گیاهان را می رویانیم
پس بگو این با کار کشاورز منافات دارد
چون کشاورز می کارد و مراقبت می کند و درو می کند
بله قسمتی از کار را کشاورز می کند ولی با عقلی که خدا داده و توانی که خدا داده و آهنی که خدا خلق کرده و ....
Iran, Islamic Republic of
و حتی خود کشاورز که خدای متعال، خلق فرموده است.
Iran, Islamic Republic of
پس میخواستی بارندگی های همه کهکشان از آفتابه برجام باشه؟!
Iran, Islamic Republic of
درود بر سپاه
حمزه
Iran, Islamic Republic of
به سپاه می‌توپیدند و برجام را ابر باران زا می‌خواند، چی می گفتند، چی شد!
محمدامین
Iran, Islamic Republic of
کاملا معلوم بوددرعرض سه ماه زمستان یکباربارندگی داشتیم ولی دربهاربیش از هشت بار
Iran, Islamic Republic of
پاییز و زمستان پیش رو مشخص میکنه ادعای سپاه چقدر عملی و به واقعیت نزدیک است
Netherlands
درود، امیدوارم به صرفه اقتصادی هم توجه شود
استاد
Iran, Islamic Republic of
خوبه اول آمریکا خارج شدازبرجام والا این رو از نتایج برجام جامیزدند.نه که میگفت بابرجام مشکل آب خوردن مردم حل میشه!!!
bahman
Denmark
با سلام،من چند وقت پیش یادم یکی از مسولین هواشناسی گفته بود که این بارش ها کاملا علت طبیعی داره و اون هم بخاطر فعل و انفعالات در دریایی مدیترانه هستش.حالا شما این رو میگی ، مشکل اینکه ما نمیدونی تو این مملکت کی راست میگه و کی دروغ میگه و کسی هم بخواهد پیگیری کنه که تکلیفش معلوم.دروغگو دشمن خداست.
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی

سلام علیکم
ندانستن، دلیلی بر وجود نداشتن نیست. شما اگر درست فکر کنید، میفهمید. باران، به ابر، باد، و باور شدن ابرها نیاز دارد. باد و ابر، میتواند به دلیل فعل و انفعالات مدیترانه ای باشد که منافاتی با بارورسازی ندارد. یعنی بخشی از دلیلش، وجود ابرهای مدیترانه ای و بخشی به خاطر بارورسازی و هر دو، درست.
ثانیا، اداره هواشناسی نباید یک پروژه اعلام نشده را خودسرانه اعلام میکرد.
ثالثا، سپاه، با همکاری وزارت نیرو، این کار را کرده و درجریان نبودن کارشناس مورد نظر شما، بعید نیست. پس تناقض حرف ها، دلیلی بر دروغ نیست. اطلاعات ناکافیست.
رابعا، سپاه چه نفعی میبرد که به دروغ بگوید این پروژه را اجرا کردم؟!
خامسا تجهیزات این پروژه، خریداری شده بوده است.
سادسا، قبلا هم از این دست طرح ها داشته ایم و چیز عجیبی نیست.
سابعا و از همه مهم تر، فعل و انفعالات مدیترانه، چقدر میتواند در بازه سه ماهه، تغییر کند؟ 10درصد، 20 درصد، نه 500 درصد! نه 800 درصد! در قم، تمام بهار، باران بارید. فعل و انفعالات زمین، یک ریتم منظم دارد. تغییراتش هم، منطقی است. نه این همه انحراف از میانگین بلند مدت و مقدار بارش سال های پیش.
حالا ما این را گفتیم. شما برو خودت مطالعه هم بکن. اما سپاه دشمن زیاد دارد. یک مرگ هم بر دشمنانش بفرست.
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
هر جا سپاه وارد کار شد، خیر و برکتی برای مردم ایجاد کرد. دستشون درد نکنه. ای کاش سپاه در مسئله برخورد با مفسدین اقتصادی ورود می کرد تا پدر هر چی مفسد هست رو در بیاره! ...
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر. پیشنهاد ما به شما مطالعه بیشتر در امور جغرافیایی/ جغرافیای سیاسی / و جغرافیای طبیعغی و علوم هواشناسی و مشورت با کارشناسان و افراد صاحب نظر است . جهان نیوز
عمار
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر سپاه اسلام.
ایکاش عرصه های اقتصادی ،فرهنگی،قضایی و.......هم به دست مدیران انقلابی ،جهادگر،باوجدان،وطن دوست و....... بیافتد تا شاهد اینگونه حرکات سازنده در همه بخشها باشیم.
نادر
Iran, Islamic Republic of
این چیزها نباید از زبان و رسانه های رسمی گفته شود فردا کشورهای همسایه با استنادبه ان به سازمان های بین المللی شکایت میکنند
Iran, Islamic Republic of
نزدیک انتخابات است ساخت ابر هم کار شما بود اوردن ابر هم کار شما بود پائین اوردن ابر کار شما بود باروری ابرها سابقه چندین ساله در ایران دارد
Iran, Islamic Republic of
ببخشید حالا نمیشه یه جوری بارور بشه ، سیل نیاد!!! پاییز هوا سرده ! درود بر دلاور مردان مخلص سپاه