پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۵
۱۱۷
فیاض زاهد، فعال اصلاح طلب:

احمدی نژاد حسن بزرگی داشت، اقتدار دولت را زنده کرد/ مدیران روحانی جرأت تصمیم‌گیری ندارند

شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب: 625419
واقعا مدیران احمدی‌نژاد جرات نمی‌کردند نسبت به دستورات فرادستی از خود بی‌عملی نشان دهند.
احمدی نژاد حسن بزرگی داشت، اقتدار دولت را زنده کرد/ مدیران روحانی جرأت تصمیم‌گیری ندارند
گروه سیاسی جهان نيوز: فیاض زاهد مشاور وزیر صنعت و فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفتگوی خود با روزنامه اصلاج طلب آرمان گفته است: «مدیران احمدی‌نژاد جرات نمی‌کردند نسبت به دستورات فرادستی از خود بی‌عملی نشان دهند».

سردبیر سابق روزنامه اعتماد ملی در ادامه گفته است: «دولت مدیر اهل عمل و شجاع ندارد... هیچکس جرأت تصمیم‌گیری ندارد و نمی‌خواهد بار مسئولیت را به‌دوش بکشد».

به گزارش جهان نيوز، مهم ترین بخش های این گفتگو را در ادامه خواهید خواند:

*مدیران اهل عمل و تصمیم در کشور به حاشیه رفته‌اند و کسانی منشأ امور هستند که مدیر بی‌عملی هستند و این خود بحرانی بزرگ است.

*احمدی‌نژاد با تمام ایراداتش حسن بزرگی داشت. من در همان سال‌ها که سردبیر روزنامه اعتماد ملی بودم در یکی از نوشته‌هایم به‌رغم آن‌همه انتقاد از احمدی‌نژاد نوشتم که احمدی‌نژاد به قوه مجریه و دولت خدمت و اقتدار دولت را زنده کرده است.

*واقعا مدیران احمدی‌نژاد جرات نمی‌کردند نسبت به دستورات فرادستی از خود بی‌عملی نشان دهند. انتخاب مدیران، استانداران و مسئولان مختلف در استان‌ها نیازی به هماهنگی با نمایندگان مجلس و ائمه‌جمعه نداشت. اگر می‌خواستید فرماندار یا معاون استاندار انتخاب کنید باید با برخی نهادها در میان گذاشته می‌شد. اما احمدی‌نژاد تابع این مساله نبود و تصمیم می‌گرفت.

*دولت مدیر اهل عمل و شجاع ندارد بدین علت که هزینه‌های مدیریت را بالا بردیم و مدیر بی‌عمل ساختیم. اکنون نیز که اوضاع بحرانی است هیچکس جرأت تصمیم‌گیری ندارد و نمی‌خواهد بار مسئولیت را به‌دوش بکشد. همه می‌خواهند از مزایای بروکراسی و ماشین دولت استفاده کنند،اما هزینه‌ای برای آن ندهند.

*در 2 سال گذشته شاید به اندازه تاریخ نظام، سرمایه از کشور خارج شده است. خانه‌هایی که در گرجستان و ارمنستان خریداری می‌شود و پول‌هایی که به اروپای شرقی می‌رود همه هر چیزی را که قابل تبدیل کردن به دلار و یورو است،انجام می‌دهند.

*این حجم مطالبه و درخواست کمر هر دولتی را می‌شکند. اینکه روحانی با این‌همه مخالفت و سنگ‌انداری همچنان امورات جاری را پشت‌سر می‌گذارد به نظرم کار بزرگی انجام می‌دهد.

*ما با بحران بی‌اعتمادی در سطوح مختلف رو‌به‌رو هستیم.حتی در مواردی این شائبه به‌وجود می‌آید که بخش‌های مهم سیاسی هم به یکدیگر اعتماد ندارند و این بی‌سابقه است. ارکان سیاسی با هم هماهنگ نیستند. دولت با نهادهای مختلفی درگیر است و همه به‌هم پشت پا می‌زنند.

*قطعا مردم بازتابی از عمل مدیران و مدیران بازتابی از فرهنگ مردم هستند. این مساله کاملا دوگانه است. اگر از من بپرسید تاثیر کدام بیشتر است می‌گویم تاثیر حاکمیت بر تغییر فرهنگ جامعه بیشتر است.

*ما اصلاح‌طلب‌ها در دی ماه 96 بسیاری از سرمایه‌های خود را از دست دادیم. اصلاح‌طلبان همیشه قربانی اصلاحات خود هستند و فدا می‌شوند چون نه با وضعیت موجود سازگارند نه می‌توانند توقعات نسل جدید را برآورده کنند.

*چندی پیش شخصی نزد من آمد و گفت من را نه به‌خاطر ضعف بلکه به‌دلیل تواناییم از لیست بیرون گذاشتند. گفتند این اگر به مجلس یا شورا برود با ذهن خود عمل می‌کند و از تشکیلات تبعیت نمی‌کند. البته این خود یک اصل است که فرد باید تابع تشکیلات باشد، اما اگر افراد مستقلی داریم که می‌توانند تاثیرگذار باشند احزاب باید برای آنها نیز فکری کنند.

*درباره استانداران نیز کار از همان‌جا خراب شد که برخی همراهان رئیس‌جمهور که بعد از انتخابات تاثیرگذار بودند فکر کردند که موفقیت آقای روحانی هیچ دینی نسبت به اصلاح‌طلبی ایجاد نمی‌کند.  باید ابتدا تغییراتی در اطرافیان رئیس‌جمهور و سپس در حوزه مدیران استانی ایجاد شود.

*جریان اصلاح‌طلبی روز‌به‌روز کارآمدی خود را در عمل و تئوری از دست می‌دهد. ما اگر نتوانیم با توجه به مطالبات جامعه خود را بروزرسانی کنیم حتما کنار گذاشته خواهیم شد. اگر بپرسید در انتخابات آینده شانسی داریم می‌گویم نه، اما امکان بازسازی وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی قزوینی
Iran, Islamic Republic of
اقتدار یا خود محوری .تصمیم گیر بدون مشورت .اقتصادی سیاسی. عزل نصب .بی توحهی ب قوانین حیف میل کردن 700میلیارد دلار و تعویض ریل انقلاب به مکتبی ایرانی و.............وبنای بی حرمتی
Iran, Islamic Republic of
الآن که خودمحوری وجود ندارد وهمه کارها بانظر ومشورت اهل فن انجام می شود نه؟
علی قزوینی
Iran, Islamic Republic of
اشتباه نشه اصلاح طلبان چه بخواهند وچه نجواهند مسئول این دو دوره ریاست جمهوری هستند ولی این فرق میکنه با اینکه احمدی نژاد نتوانست با اون حجم پول با اولویت بندی اقتصاد کشور و معضل بیکاری و انتفال تکنولوژی ونو سازی صنایع حتی از چین اقدامی بکنه . احمدی نژاد بیش از انکه از عقلش استفاده کند از قدرتش استفاده کرد .خودش را عقل کل میدانست ....
Iran, Islamic Republic of
هذیان مدرنیزه
Iran, Islamic Republic of
شما این امار را ازکجا می اورید مگر چند وقت پیش اعلام نشد درامد دولت روحانی از کل دولت اجمدی نژاد و خاتمی بیشتر بوده.تازه درهمین پنچ سال .اگر کمی انصاف داشته باشید تو شهر خودتان دقت کنید ببینید فرق شهرتان و امکاناتش را قبل از احمدی نژاد و بعد از احمدی نژاد را.دشمنان خونی ان هم منکر خدماتش نمی شوند.شما چه کینه دارید که با امار های دروغ قست خراب کردن یک نفر را دارید البته زحمت بیخودی می کشید حالا هر چه خاک به طرف خورشید بپاشی مگر فرقی می کند .خورشید همیشه خورشید است
Iran, Islamic Republic of
او مرد بوده و هست آن حجم پول را با مردانگی آورد به کشور نه مثل اینا برا انتقال دلار با گونی التماس کنند و همه عذت کشور را ببخشند.
Iran, Islamic Republic of
حجم پول که میگی کجاسرمایه گذاری کرد؟؟
جادهها روببین؟؟ مسکن مهرروببین؟؟
چراچشم بندزدیدروچشماتون آخه این دولت از اول کارش یدونه سه راهی رو داره میسازه هنوزم داره میسازه فرداهم بازهمونه نشانی سه راهی ضیاباد
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد همه چیزش خوب بود حامی مردم ومحرومان. مرد عمل. نترس. مبلرز با قدرت طلبان. تعویص وزرای کم کار و....
Iran, Islamic Republic of
جاده . مسکن مسکن دلار نمی خواهد!
علی
Iran, Islamic Republic of
نه عزیز عقل کل شمائید چون شما و هم حزبی های شما به خاطر داشتن عقل و شعور بیشتر همیشه به فکر جیب خودتان در کل دوران مسئولیتتان بوده اید و هستید و خواهید بودید و غیر از خودتان را هیچ حساب نمی کنید و امثال احمدی نژاد که 8 سال عمر خود را صرف خدمت به مملکت و مستضعفین کرد البته مستضعفینی که تا آخر عمر حتی نمی توانستند سقفی بالای سر داشته باشند ولی حالا دارند و شما آنها را اصلاً آدم حساب نمی کنید پس نتیجه می گیریم احمدی نژاد از نظر شما بدون عقل عمل کرد و حالا به عقل عمل می شود و جیب سرمایه دار پر می شود و افراد فقیر روز به روز ضعیف و ضعیف تر درود بر وجدان شما !!!
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
...مدیری که به سلسله مراتب و عافیت طلبی و اشرافیت گرایی تمایل دارد "کار" برایش معنی ندارد و تصورش آنست که پست و مقام خود به خود کار میکند! این موضوع دقیقا در نقطه مقابل روش احمدی نژاد بود که بالاخره با تمام انتقاداتی وجود داشته اصلا اهل تنبلی و تن پروری نبود...
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی نژاد دلاور باعث عزت و اقتدار ایران بود.
Iran, Islamic Republic of
سازمان غذا و داروی این دولت آئین نامه نوشته و ابلاغ کرده ولی زیر دستاش اجرا نمی کنند. افتضاح محض
Iran, Islamic Republic of
ایشات انقدر دلاور بود که همیشه دستان مشایی و بقایی را بالا می برد!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اینهمه تهمت به احمدی نژادزده شدفقطیکبارآری یکباراجازه دفاع ویامناظره به ایشان درشش سال گذشته داده نشد چون میترسندرسواشونددررسانه میلی
م
Iran, Islamic Republic of
...
مریم
Iran, Islamic Republic of
و هست ...
Iran, Islamic Republic of
مدیران دولت روحانی پیر... هستن و کارایی ندارند.
سرور
Iran, Islamic Republic of
کاش پیر باشند و کارآیی نداشته باشند امان از آنهایی که جوان هستند و کارآیی دارند، البته نه برای ملت....
Iran, Islamic Republic of
این دولت پیر و پاتال فقط به درد خانه سالمندان می خورند که انجا نگهداری بشوند تا لااقل اموال مملکت رو به باد ندهند.
سردار
Iran, Islamic Republic of
پیر هستند اما فکراقتصادی خوبی برای خود ونزدیکانشان دارند .اما تمایلی برای کار برای مردم دیده نمیشود.
Iran, Islamic Republic of
هوای قزوین خیلی گرم شده؟
Iran, Islamic Republic of
اره چون بهاری تو قزوین کمه!
م
Romania
...اینقدر 700 میلیارد دلارو امثال شما جویدین که یاد تون رفته دولت بنفش تون تو این ۵ سال ۳۵۰ میلیارد دلار نفت فروخته معلوم نیست کدوم جهنم دره ای برده که دلار امروز هشت تومان تازه تحریم های که ادعا میکردین برداشته شده هنوز نیومده
Iran, Islamic Republic of
شما احتمالا از برجاميان و نجومي بگيران بنفش نيستي؟
Iran, Islamic Republic of
دولت بنفش كشور رو عملا فلج كرده است
Iran, Islamic Republic of
یک تار موی دکتر احمدی نژاد ارزشش از کل دولت فعلی بیشتر است .
Iran, Islamic Republic of
و همچنین از کل اصولگراها
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
11 روز هم خانه بود یادت رفت وا مصیبتا وا مصیبتا
وا مصیبتا !!!!!!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
و دراین یازده روز سه پروژه بزرگ افتتاح کرد .وجدانا" جای وی در گرفتن تصمیمات سیاسی و حیاتی خالی است.
سعید
Iran, Islamic Republic of
معصومین علیهم السلام و حتی خداوند متعال از اتهامات انسانهای کوته فکر و کوته بین و سطحی نگر در امان نبوده اند چنانچه به امام حسین علیه السلام، حجت و خلیفه خدا بر روی زمین، تهمت خارجی (خروج بر علیه دین اسلام و پیامبر!) زدند، احمدی نژاد که جای خود دارد.
درود بر احمدی نژاد یار و امید مستضعفان
آقا سعيد خجالت نمي كشي؟
Iran, Islamic Republic of
ببخشيد از مقايسه اي كه كردي حالم به هم خورد يه كمي طول كشيد تا كيبرد رو تميز كنم بتونم كامنت بذارم. بذار با چند تا سوال شروع كنيم:
1- شما قبول داري كه احمدي نژاد دروغگوها گفت؟ (اگه قبول نداري بگو تا فهرستشو برات بنويسم)
2- اگر يه نفر دروغگو و فريبكار باشه و از هر انگشتش جواهر بريزه و خرج مردم و محرومين بكنه در درگاه خداوند متعال پشيزي ارزش داره؟
3- آيا حال كشور ما در پايان دوره احمدي نژاد (با وجود درآمد افسانه اي) از زمان خاتمي بهتر بود؟ وقتي يه دكتر ميگه حال شما امروز از ديروز بهتره يعني شاخص هايي مثل فشار خون، قند خون، كلسترول و ... هست كه نشون ميده شما امروز حالت بهتره. حالا اگه شاخص هايي رو در نظر بگيريم (ارزش پول ملي، بيكاري، رشد اقتصادي، ازدواج، طلاق، خودكشي، چكهاي برگشتي و ...) بازم ميشه گفت احمدي نژاد موجب بهبود حال مملكت شد يا بايد بگيم حال مملكت رو خراب كرد؟ (سر دونه دونه شاخص ها مي تونيم با آمارهاي خود احمدی نژاد بحث كنيم تا سيه روي شود هر كه در او غش باشد)
4- صرفنظر از تمام موارد فوق، وقتي كسي حرف از "مكتب ايراني" ميزنه، وقتي به دروغ ميگه تو سازمان ملل در مدت 16 17 دقيقه، هيچكس حتي مژه نمي زد. وقتي ميگه ترديد ندارم كه چاوز در زمان ظهور، رجعت خواهد كرد! ، وقتي ادعاي دوستي با مردم اسرائيل مي كنه، وقتي نظر رهبري رو در مورد مشايي، مصلحي، شركت در انتخابات و ... زير پا ميذاره. خب اينا يعني چي؟ حالا لطفاً يه بار ديگه به مقايسه اي كه كردي نگاه كن ولي مواظب باش مثل من استفراغ نكني.
سرور
Iran, Islamic Republic of
گرچه قیاس این آقا سعید هم درست نبود اما شما هم لطفا از این کامنت حال بهم زن خودت خجالت بکش.
همچنین در حال افسانه بافی در مورد اشتباهات احمدی نژاد هستید.ته موضوع را هم می خواهید وصل کنید به رهبری عزیز!
احمدی نژاد هر اشکالی داشت از دولت بنفش بهتر بود....
لطفاً اصلاح كنيد
Iran, Islamic Republic of
من در بند 1 نوشته بودم: "شما قبول داريد كه احمدی نژاد دروغگو بود؟" اما شما آن را ويرايش كرده و نوشته ايد "شما قبول داريد كه احمدي نژاد دروغگوها گفت؟"[!!] چرا؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
خاك بر سرت جهان ! هنوز هم دست مى برى در كامنت ملت ؟! واقعاً خجالت نميكشيد ؟! ميدونيد معناى اين كار شما چيه ؟! حيف شرم و اخلاق و ديانت و انسانيت اجازه نميده معادل اين كار زشت و قباحت بار شما رو به زبون يا قلم بيارم ، فقط متاسفم براتون كه با دروغگوئى و حقه بازى ميخواهيد اهداف خود را جلو ببريد . واى بر شما ! واى بر شما ! و باز هم واى بر شما !
Iran, Islamic Republic of
جهان عزيز،

واقعا چرا شما خزعبلات چنين افراد بي تربيت و بي شرم كه حتي به ميزبان خود اهانت مي كنند، را منتشر مي كنيد؟
Iran, Islamic Republic of
خودت هم میفهمی چی میگی، مستنداتت در مورد این حرفایی که زدی ارائه بده تا حداقل مایی هم که اینجا کامنت میزاریم حامی ت بشیم، کامنت گذار 03:04
شاهرخ
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد بدترین ظلم را به مستضعفین کرد یارانه را ازاقلام اساسی مثل نان برداشت دولت موظف بود گندم به قیمت روز بخرد وباقیمتی کم دراختیارمردم بگذارد ولی حالا ازاد است قوت غالب فقرا نان است خیلی ها پول همین نان را ندارند
Iran, Islamic Republic of
خیلیها بیکار شده اند هشتاد درصد کارخانه ها تعطیل شده، با یارانه زندگی میگذرونن، خدا پدر و مادر احمدی نژاد رو بیامرزه
Iran, Islamic Republic of
700 ميليارد دلار هزينه اينهمه مسكن براي بي سر پناهان و ساختن بزرگراه و راه آهن وماهواره و عمراني كشور شد .
مگر مثل الان 13 هزار ميليارد اختلاس شد . .... حقوق هاي نجومي و بي حساب و كتاب به كارگزاران هم حزبي داده شد . به شوهر نماينده هم حزبي 40هزار سكه به قيمت دولتي براي فروش در بارزار آزاد به نصف قيمت فروخته شد . خانم فلان مسئول بين مدعوين سكه توزيع كرد . برادران دولتيان هزاران ميليارد تباني كردند و دارند خوشگذراني خود را مي كنند
به داش علی قزوینی - یحتمل مدعی ولایتمداری!
Iran, Islamic Republic of
رهبر معظم انقللاب :
-شما دولت را به ریل انقلاب برگرداندید
-کارهایی که شما انجام دادید، روی زمین است؛ منتها بعضی ها نمی خواهند ببیند دیگر؛ کاریش نمی شود کرد
-بی توجهی به قوانین؟یا مصوبات سیاسی مدیریت مجلس( از قبیل قانون عدم تغییر ساعت کار ادارات! یا قانون استمهال بدهی بدهکاران بزرگ بانکی!)؟
-....
یحتمل احمدی نژادی
Iran, Islamic Republic of
در مورد نظر مقام معظم رهبری در مورد ایشان. خودشان نظر مبارکشان را از پشت تریبون اعلام کردند که حضور ایشان در انتخابات ریاست جمهوری هم به ضرر کشور است و هم به ضرر خودشان. تو مو می بینیو او پیچش موو...
قطعا احمدی نژادی - به : یحتمل داش علی آقا
Iran, Islamic Republic of
1- آیا قائل به ربط هستید؟؟
2-واقعا به سخنان رهبری ملتزمید؟ یا نومن ببعض و نکفر ببعض؟
سخنان امروز مقام معظم رهبری در جها نیوز
Iran, Islamic Republic of
شرح حدیث معصومین(ع) در کلام رهبر انقلاب/ پنج ویژگی رفیق خوب
يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۱
اول این است که ظاهر و باطنش با تو یکسان باشد. اینجور نباشد که در ظاهر اظهار دوستی کند، در باطن با تو دشمن باشد.
Iran, Islamic Republic of
...
کارنشناس
Iran, Islamic Republic of
اگر قرار بر پشت بلندگو ست که ایشان فرمود : "نظر من به ایشان نزیک است" و " ایشان سر دست گیرنده ارزش های انقلابی و بازگرداننده قطار انقلاب به ریل اصلی است "
پس در مورد ریل مکتب ایرانی و ارزشهای انقلابی که دکتر احمدی نژاد در خصوص تبیین اندیشه های امام خمینی آنها بازگویی کرده و سر دست گرفته است نظر شما بسیار با نظر رهبری اختلاف دارد.
در ضمن ایشان بعد از همه این بامبول بازی های جناح باصطلاح ولایتمدار هم مجدد دکتر احمدی نژاد را بعنوان فرد حقیقی ثابت بهه عضویت مجمع درآورده اند که آه از نهاد امثال شما اصولچرایان درآوره است .
خواهشمند است درخصوص ایرادات احمدی نژاد از رهبری مایه نگذارید که فرسنگها با مکنونات قلبی ایشان فاصله دارید .
Iran, Islamic Republic of
...
علی قزوینی
Iran, Islamic Republic of
برادران احمدی نژادی جرا اسمان ریسما ن میکنید ؟احمدی نژاد از سال 84 تا بحال .چهار نوع جهره احمدی نژاد از خود بروز داده راستی تا بحال جای دیده اید که این اقا فتنه 88 رو محکوم کنه؟!یا صحبتی ویا موضع گیری داشته باشه؟!ما هزاران شهید داشتیم در سوریه !سکوت ایشان (در بهترین حالت) اب ریختن به اسیاب دشمنان ما نبود؟از مقام معظم رهبری کسب نظر میکند که ایا صلاح میدانید در انتخابات شرکت کنه ؟حضرت اقا میفرمایند نه صلاح خودت نه صلاح کشور!دیدی چه بازی با یارانش مشایی وبقایی راه اانداخت ! که کمترین ان تضعیف دستگاهای نظارتی شورای نگهبان که از روز اول انقلاب موردحجمه دشمنان قسم خورده بوده است .اینکه ایشان در مجمع تشخیص تشریف دارند!خیلیها هستند که در راسش اقای هاشمی بود.اقای ناطق هم هست !اصلاح طلبها زیادند .از هر نظر احمدی نژاد .احمدی نژاد 84 نیست .
Iran, Islamic Republic of
ببخشید هجمه رو اشتباه نوشتم
سرور
Iran, Islamic Republic of
...
به داش علی قزوینی
Iran, Islamic Republic of
آسمان ریسمان کردن که در تخصص جناب عالی و همفکرانتان است . تازه برا مردم چهره هم ترسیم می فرمایید، نه یکی بلکن چندتا.
در مورد 88 دیدیم یک کلمه گفت "خس و خاشاک" و تا الان دارد هزینه اش را می دهد؛ گنده های شما یک صدم این را گفته باشند، سلمنا؛ نمی گویم عضو ستاد اصولگرایان حامی فلانی بوده اند ها؛ دکتر و سردار و چه و چه را یادمان هست هنوز!
درباره سوریه، ادعای دروغی است که می کنید . دروغ معصیت است . هنوز سفر احمدی نژاد به دمشق، دیدار با سید حسن و بشار، و تهدید او در مقابل ضرب الاجل اوباما فراموش نشده.
درباره انتخابات 92 بحث زیاد است و بخصوص شماها به عنوان بدنه اجتماعی "جریان تحمیل" نمی توانید به ما سرکوفت بزنید؛ نوشته فلان عنصر رسانه ای تان که بعد از سخنان آقا بلافاصله دستور داد : همراهی با جریان انقلابی(جمنا) مورد انتظار است! هنوز در آرشیو سایت فلان خبرگزاری هست .
...
Iran, Islamic Republic of
عجبا ! شما داريد حمايتهاي رهبري از كسي را به رخ مي كشيد كه دائما در برابر ايشان ناسپاس و گستاخ بوده.
يعني آخرشيد!
Iran, Islamic Republic of
الان يك ريس اداره حرف دولت و نمي خونه دكتر هر وزير كم كار بود فردا بايد ميرفت دنبا ل كار ديگه پنج ساله حتي جرات نكر دهاند يك ريس اداره رو عوض كنند .دارن با 45 سال سابقه در ادارات خميازه ميكشند و بازنشسته نمي شن وكسي هم نمي تونه بازنشسته كنه اينها رو ....
زاهد
Iran, Islamic Republic of
این ۷۰۰ میلیارد از کجا آمده. اگر۲ میلیون بشکه در روز صادرشود وهربشکه ۱۰۰ دلار فروخته شود. در روز۲۰۰ میلیون دلار ودرماه۶ میلیارد دلار پدر سال۷۲ میلیارد و در هشت سال۵۶۰ میلیارد میشود تازه زمانی که احمدی نژاد دولت را تحویل گرفت نفت۳۶ دلار بود پدر سال۹۰ بعد از تحریم‌ها نفت به۱۰۰ دلار رسید که آن‌زمان صادرات نفت از۱ میلیون کمتر شده بود این دروغ های ناجوانمردانه ساخته ذهن اصلاح طلبان است تا بی عرضگی های خود را توجیه کنند
Iran, Islamic Republic of
000/000/000/ 578دلار کجا رفته؟ براساس اعلام اوپک، طی هشت سال ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد، کشور از طریق صادرات نفت بیش از 578‌میلیارد‌دلار درآمد داشته است. بعلاوه 120000000000میعانات گازی وپتروشیمی
سرور
Iran, Islamic Republic of
میشود همین جا آدرس و ماخذ دقیق بدهید و بدون سند از اپک کد ندهید؟ ...
Iran, Islamic Republic of
البته اقای بابک زنجانی هم کمک کرده دستش درد نکنه؟!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
فرض محال اگر هم بود خرج عظیم عمران و آبادانی در کشور شد، ...
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی همه کارها را لوث کرد و....ا ملت را کلافه کرده
مهدی
Iran, Islamic Republic of
کلی گویی و تکرار بیان سفسطه آمیز مباحث دخل کشور بدون آنکه مخارج کشور را در طول 8 سال کار ، محاسبه کند نشان از تفکر پوپولیستی بدون فهم وخارج از نظر اندیشه ور ومحاسبه گر است
چون رای روحانی از خودش نبود و اجاره ایست. وزرا ی اصلاحطلب بر روحانی تحمیل شدند
آدمیزاد
Colombia
احمدینژاد خوبی هایش به بدی هایش میچربید.
ح.ر.ق.1362
Iran, Islamic Republic of
هر چقدر بیشتر بگذرد مردم قدر کار کردن امثال احمدی نژاد،قالیباف،فتاح،نیکزاد،غضنفری،حسینی،بهمنی،قاسمی، و ...را بیشتر می فهمند، احمدی نژاد هم می توانست همین وزرا را بر سر کار بیاورد ، اما آنموقع چه کسی می توانست جواب خدا را بدهد. چه کسی می توانست جواب مردم مظلوم و مستضعفان را بدهد. و چه کسی برای آنها کار کرده بود.
Iran, Islamic Republic of
لطفا ضد ولایتی ها با ولایتیها قاطی ممنوع
Iran, Islamic Republic of
الفضل ما شهدت به الاعداء
برتری آن است که دشمنان به آن گواهی دهند
سعید
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف این اصلاح طلب.
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی نژاد مَرد به تمام معنا بود.
مهدی
Australia
باسلام
وماهم چندکلمه هم بگفته شما ، دکتر احمدی نژاد مَرد به تمام معنا بود.
وهست وانشاالله به امید خدای تبارک وتعالی رئیس جمهور ایران اسلامی
خواهدشد ودوباره شادی عزّت و سربلندی درهمه ضمینه ها برمیگردد.
به امید آن روز آقای احمدی نژاد پرکارترین و راستگوترین رئیس جمهور
ایران اسلامی البته بعد از رهبر بودند .
محمد
Iran, Islamic Republic of
ای خدا پدرت را بیامرزد فارس چهار ماه است مدیر کل اموزش و پرورش ندارد اصلاح طلبان نمی توانند یک مدیر کل انتخاب کنند قریب صد نفر هم برای این پست صف کشیده اند و کت وشلوار دامادی خریده اند
United Arab Emirates
درود بر احمدینژاد
مسعود
Iran, Islamic Republic of
هر سازندگی یک سری خرابی هایی داره که متاسفانه بعضی افراد سازندگی های و خوبی های احمدی نژاد رو ندیدند و نمی بینید اما خرابی هایی که در حد کم هست رو بزرگ می کنند.
زنده باد عدالت
زنده باد حمایت از مستضعفین
زنده باد رهبر
زنده باید احمدی نژاد
United States
او واقعآ مرد بود و مقتدرانه کشور را اداره می کرد.
Iran, Islamic Republic of
اقتدار احمدی نژاد به کارکردن و صداقت و نترسیدن از قدرتهای پوشالی بود نه به شعار و سیاه نمایی گذشته و سیاسی کاری و دم از کدخدا زدن
متهم که داره طلبکار میشه
United States
... واقعا چقدر مملکت نیاز به یک احمدی نژاد بدون بقائی و حاشیه را داره.
Iran, Islamic Republic of
بقایی مشکل داره؟ حاشیه داره؟
یک دادرسی عادلانه علنی مستند به قوانین و اسناد و مدارک!
کسی که در تنهاترین لحظه های احمدی نژاد حاضر نیست تنهاش بگذاره
هفت ماه انفرادی! فقط یه اعتراف کوچولو : بگو بعضی ها جاسوس بودند؛ خلاص شو!
حکم بقایی را بخوانید؛ فیلم خبرگزاری میزان را ببینید، دفاعیات خودش و وکلایش را بخوانید، یکصد روز اعتصاب غذا را تصور کنید.
احمدی نژاد طبق دستورالعمل پدرخوانده های اصولگرا، رفتار سیاسی و اجرایی نمی کند؛ در غیر این صورت فرقی با خیلی های دیگر ندارد!
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
بقایی مظلوم واقع شد و کسانی که به او ظلم کردند، طبق وعده ی الهی زمانی نمی گذرد که به سزای اعمالشان خواهند رسید و خار و ذلیل خواهند شد...
بقایی مظلوم واقع شد، چون هدف از زدن بقایی، زدن احمدی نژاد و دولت احمدی نژاد بود که با ایستادگی بقایی و عدم اعتراف اجباری ایشان، نقشه های شومشان نقش بر آب شد.
و پس از مقاومت قهرمانانه بقایی، پرونده های جعلی و کذایی را برایش درست کردند و خداوند ظالمان را نابود خواهد کرد...
کارنشناس
Iran, Islamic Republic of
وهدف از زدن احمدی نژاد زدن رهبری و فرمایشاتشان و زدن ریشه های انقلاب اسلامی است ؛ که امثال جهان نیوز نادانسته ....
delaram
Iran, Islamic Republic of
اشکال کاردولت وشما ازهمین نوشته معلومه بحران اقتصادی اجتماعیو مطرح میکنی بعد بجای راه حل منویات حزبیتو وسط میکشی .این همه مشکل دارن مردم .تو....
Iran, Islamic Republic of
دلم برای یک مدیریت انقلابی استکبار ستیز، شجاع و نترس و وقف مردم مثل احمدی نژاد تنگ شده
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
من دلم برای امیر کبیر تنگ شده
Iran, Islamic Republic of
اشتباه شما در اين ديدگاه است . وزرا و كار گزاران دولت بي تدبير و اميد همه از يك طيف اشرافي هستند كه دل مشغولي آنها حفظ و افزايش سرمايه هاي باد آورده و از راه رانت و تباني گرد آوري شده خود است . نه خدمت به كشور و مردم .....
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژآد
مردی از جنس عشق که بدخواهان نتوانستند رابطه او و مردم را که بسیار ملموس بود ببینند
آزادگی نشان مردان بزرگ است
Iran, Islamic Republic of
اصول گرایان باید بدانند ، اگر احمدی نژاد نباشد در انتخابات آتی باخت حتمی ست ! حتی در مقابل افرادی مثل کواکبیان!!!
Iran, Islamic Republic of
بلکه حتی در مقابل "چوب خشک"!!
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد هیچ نیازی به اصولگراها و دیگر احزاب شاخ شکسته نداره، و این اصولگراها هستند که به احمدی نژاد نیاز دارند...
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد خیلی حسنات داشت اما خیلی ازچپ وراستها مخصوصا راستیااا بخاطرمنافعشون فقط زدنش وانتقادکردن
خدا ازشون نگذره
دیگه تمومه ماجرا
Iran, Islamic Republic of
دقیقا درست می فرمایید، چون اصولگراها از احمدی نژاد سهم خواهی می کردند، اما احمدی نژاد اهل سهم دهی و زد و بند و معامله نبود، به همین دلیل شروع کردند به تخریب احمدی نژاد و خدا هم در این مدت شش هفت سال حسابشان را کف دستشان گذاشت و ذلیلشان کرد...
اصلاح طلب ها هم که بدتر از اصولگراها...
عباس گودرزی
سلام اصلاحان از زمان خاتمی و با انابیت اختلاف ها و فتنه ها را در جامعه کلنگ زد و اقتدار را تخریب و زمینه هرج و مرج را مهیا نمود و نفوذی های خائن را در دولت خود جای داد وبا حمایت از فتنه 88 دوقطبی را بوجود آورد که باعث نفوذ ضد انقلاب در این جریان گردید لذا یک نوع خود زنی برای اصلاح طلب ایجاد شده که درمان آن غیر ممکن یا بسیار دشوار است . و مردم دیگر باید هوشیار بوده وتنها پیرو ولایت فقیه باشند تا به مملکت آسیبی نرسد . ...
علی
Iran, Islamic Republic of
مثل احمدی نژاد از نظر اقتدار درونی در جمهوری اسلامی پیدانمیشه
Iran, Islamic Republic of
باز یه مرد راستگو در اصلاح طلبا پیدا شد
Iran, Islamic Republic of
مثل آقای احمدی نژاد پیدا نمی شه و نخواهد شد حیف که خیلی اذیتش کردن..
امیر
Australia
سلام
برای اینکنه برای رفاه ملّت صبح تاشب کار میکرد برای همین هم
دشمن زیاد داشت جلوی دوزدهای نجومی راگرفته بود جلوی اسرائیل
وآمریکا ایستاده بود بهیچ عنوان باج نمیداد ودزمان آقای دکتر احمدی نژاد
بودکه علم درتمام ضمینه ها پیشرفت کرد حقوق کارگران احیا میشد.
اصلاً احترام خاصی برای کارگر داشت وداره خلاصه اینکه آقای دکتر
احمدی نژاد امیرکبیر قرن 21 ایران است
الآن هم همان آدمهای که رگ امیرکبیر را زدند . همان هاهم باتمام قوا
درصدد این هستند تا رگ آقای احمدی نژاد را بمراتب بدتر ،از سر راه
خودشان بردارند.
Iran, Islamic Republic of
اینو من به چشم دیدم واقعا درزمان احمدی نژاد ایران قدرتمند بود که کشورها رو به میز مذاکره کشوند
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد نیاز به تعریف و تمجید شما و دار و دسته تان و رسانه هایی چون جهان و دیگر رسانه ها ندارد!!
جهان هم برای چسباندن احمدی نژاد به اصلاح طلبان و یا بالعکس و تخریب چهره ی احمدی نژاد این خبر را پوشش داده و الا دشمنی جهان و رسانه های زنجیره ای دولت مخفی با دکتر احمدی نژاد چند سال است که محرز شده...
Iran, Islamic Republic of
مرد روز های سخت یادت بخیر
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد کجا و شما کجا؟ او در قلب مردم است.
Iran, Islamic Republic of
کوچکترین اشاره او را به صدر اخبار می رساند. عزت و ذلت دست خدا است.
Iran, Islamic Republic of
البته اشكالات بزرگي هم داشت. يكي اينكه چنان تند و تحكم آميز با مديرانش برخورد مي كرد كه در مقابل تصميمات نسنجيده و تخلفات ريز و درشت او و حلقه اش، جز اطاعت چاره اي نداشتند.
مثلا همكاري با بابك زنجاني، تصويب احداث كارخانه فولاد در منطقه كم آب يا پتروشيمي در مناطق غير نفتي يا جاده در جنگل ابر و يا احداث سد و پل و مسكن مهر در مناطق نامناسب يا تاسيس دانشگاه ايرانيان و تصويب كمك به آن و يا...
Iran, Islamic Republic of
خوب، این یک ادعاست؛ و ادعایی گزاف!
الحمدلله همه وزرای احمدی نژاد - بخصوص مسئولان حوزه هایی که قید شده - حی و حاضرند و در دسترس ...
Iran, Islamic Republic of
خوب، اگر من اينجا 300 بار ادعا مي كردم بيش از 80 درصد ملت خواهان احمدي نژادند بعيد بود شما حتي يكبار مي گفتي اين ادعايي ست گزاف. اين از عدالت شما!
اما آن برخورد تند اتفاقا در دوره خود احمدي نژاد توسط نماينده دولت بيان شد. رسما در صدا و سيما گفتند از اينكه نمي توانيم جلسات هيئت دولت را مستقيما پخش كنيم پوزش مي طلبيم چون برخورد آقاي رييس جمهور با وزرا به گونه اي است كه امكان پخش مستقيم نيست! مثلا خواستند از اقتدار ايشان تعريف كرده باشند!
بازهم ادعای گزاف
Iran, Islamic Republic of
عزیز! خواستیدشاهد بیاورید مثلا؟؟
نماینده دولت در صدا و سیما گفت : برخورد رییس جمهور به گونه ای است که امکان پخش مستقیم نیست؟؟؟؟
خوب، آرشیو را برای همین مواقع ساخته اند که بزنید ادعای گزاف ما را شل و پل کنید دیگر .
تازه، جهان بیش از نصف عرایض بنده را قیچی کردکه یک استدلال عقلی بود!
Iran, Islamic Republic of
يعني چه؟ مثلا مي خواهيد سوءرفتار و گفتار احمدي نزادتان را كتمان كنيد؟ مگر يكي دو مورد بوده كه قابل انكار باشد...
پس در همان آرشيوي كه از آن دم مي زنيد رفتار موهن او با بهمني بانك مركزي در جمع هيئت دولت را ببينيد. رفتارش با خانم جوادي محيط زيست را همينطور. اينها از صدا و سيما پخش شده جناب قابل لاپوشاني نيست.
همچنان ادعای گزاف
Iran, Islamic Republic of
عزیز دل برادر! قربون اون شکل ماهت
عرض کردم آرشیو را برای این ساخته اند که امثال جنابعالی ادعاهایتان را با استناد به آن اثبات کنید و ادعاهای ما را شل و پل کنید . شما باز می فرمایید: فلان رفتارها از صدا و سیما پخش شده؟ خوب صدا و سیما سایت اینترنتی دارد و سایتش هم آرشیو . یک لینک بدهید و خلاص .
یعنی صدا و سیما- در زمان قدرت احمدی نژاد و وقتی که ادعا می شود با او همسو بوده - آن صحنه ای از جلسه هیئت دولت را پخش کرده که در آن احمدی نژاد با جناب بهمنی یا سرکار خانم جوادی رفتار موهن داشته و الان که هم بایکوتش کرده و هم سایه اش را با تیر می زند، آن را از آرشیو حذف کرده؟ از آن گذشته، هم جناب بهمنی حی و حاضر است و هم خانم جوادی؛ بازار مصاحبه علیه احمدی نژاد توسط عوامل دولتش هم که گرم گرم است!
خدایی اگربنده شبیه چنین ادعایی بکنم، جناب عالی تخطئه ام نمی کنی؟
Iran, Islamic Republic of
ببخشيد استاد، من تخصصي در لينك دادن ندارم اما كار شما تقليد روش احمدي نژاد و حلقه اش است كه حتي سخنان صريح رهبري را انكار كردند تا در نهايت به "اين هم از پشت بلندگو" منجر شد.

همچنان انكار كنيد!
کارنشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعاً هرچه دروغگویان رسانه دار بگویند شما باور میکنید؟؟
گاهی فشاری به آنچه درون کاسه سرتان است بیاورید شاید پس از بازشدن آکبندش ؛ نتیجه ای هم داد...
محمدامین
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژادحسن فراوان داشت عیب هم داشت هم ذاتی و...اماعیبش فراوان نبودعیبش دراسفندیارخلاصهمیشداما هیچ وقت پرداخته نشدعیب اسفندیارچه یاکه بودبصورت
کلی ازسالهای آخردولت ایشان گفته شده اماتابحال کسی
واردجزئیات نشده برای تاریخ نگاری وعبرت هم شده باید
به آن پرداخته شودپرداختی جامع که شامل جزئیات هم
باشد
علی محمدنصیری
Romania
دولتهای احمدی نژادافرادی چون ارژه ای,پورمحمدی,فتاح,صفارهرندی وحسینی داشت که برخلاف انحرافیون واقعن انقلابی عمل میکردن وتکنوکرات نبودندالان کابینه دولت کابینه تکنوکراتهاومرفهان بیدردهستن...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد یادت بخیررر
چه مدیرای اشرافیی رو خونه نشین کردی که حالا سردروردن خون مردمو کردن تو شیشه
یادت بخیر دکتر
United States
او بین مردم پایگاه دارد نیازی به تعریف سیاسیون ندارد.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
در همین حال میزان درآمد نفتی کشور بر اساس آماری که بانک مرکزی آن را در پایان هر سال اعلام می کند ۶۳۱ میلیارد دلار بوده است که شرح آن در زیر آمده است.



مطابق این آمار، ادعای درآمد ٧٠٠‌ میلیارد دلاری از نفت در دولت نهم و دهم نیز اشتباه می باشد. حال سوالی که مطرح می شود اینکه آیا تمامی این درآمد نفتی، صرف مصارف بودجه ای کشور می شود؟

بر اساس قانون از سال ۸۴ تا ۸۸، درآمد نفتی کشور به این شرح مصرف گردید:

۱۴.۵ درصد به وزارت نفت برای توسعه میادین نفتی + ۳٧.۶ درصد به حساب ذخیره ارزی + ٢ درصد اختصاص به مناطق محروم + ۴۶.۵ درصد برای مصارف بودجه ای

این قانون پس از انحلال حساب ذخیره ارزی و براساس ماده ۸۴ قانون برنامه پنجم توسعه به شرح زیر تغییر نمود:

۱۴.۵ درصد به وزارت نفت برای توسعه میادین نفتی + ۲۰ درصد به حساب توسعه ملی در سال ۱۳۸۹ و افزایش حداقل ۲ واحد درصد سالیانه به آن + ۲ درصد اختصاص به مناطق محروم + ۴۶.۵ درصد برای مصارف بودجه ای

و مطابق این قانون در ۵ سال ۸۴ تا ۸۸ مبلغ ۱۳۳ میلیارد دلار به حساب ذخیره ارزی و از سال ۸۹ تا ۹۱ مبلغ ۵٧ میلیارد و ۴۶۰ میلیون دلار به حساب صندوق توسعه ملی واریز گردید. از درآمدهای نفتی کشور در دو دولت نهم و دهم تنها مبلغ ٢۳۵ هزار میلیارد و ۴۳۴ میلیون تومان جهت مصارف بودجه ای اختصاص داده شده و از این درآمد افسانه ای! تنها این مقدار به مصارف بودجه اختصاص داده شده است در حالیکه از همین مقدار ۱۵۱ هزار میلیارد تومان (۶۴ درصد) جهت پروژه های عمرانی مصرف شده است.
United States
مردم او را خوب می شناسند شما را هم خوب! می شناسند. نیازی به اظهار نظر شما وجود ندارد.
United States
اگر مطلبی در مورد احمدی نژاد نداشته باشید سایت شما تعطیل می شود.
United States
چقدر از او وحشت دارند!!!!
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد حداقل درمیان افراد منتخب شورای نگهبان حسن زیادی داشت واونایی که باهاش کارکردن میدونن که جلورانت خواری خیلی هاروگرفت ومتاسفانه خود اصولگراها بیشتربهش تاختن تادیگران
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد در صدر اخبار است.