شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

سنوات دانشجویان در مقاطع مختلف اعلام شد

شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب: 625377
معاون آموزشی وزارت علوم گفت: هیچ اتفاق جدیدی درباره قانون سنوات دانشجویی رخ نداده و بخشنامه هم به دانشگاه ها ابلاغ شده است.
سنوات دانشجویان در مقاطع مختلف اعلام شد
به گزارش جهان نيوز، مجتبی شریعتی نیاسر با اشاره به افزایش سنوات دانشجویی گفت: هیچ اتفاقی درباره قانون سنوات دانشجویی رخ نداده است.

وی ادامه داد:آیین نامه یکپارچه سازی قوانین و مقررات آموزشی دانشگاه‌ها را به دانشگاه ها ابلاغ کردیم که هیچ تفاوتی با گذشته نداشته است.

معاون آموزشی وزارت علوم افزود: دانشجویان کارشناسی تا ۱۰ ترم، دانشجویان کارشناس ارشد تا ۶ ترم و دانشجویان دکتری نیز تا ۱۰ ترم می توانند پیش روند، منتهی با مجوز دانشگاه محل تحصیلشان. مصوبه، همان مصوبه سابق است.  

شریعتی نیاسر افزود: هیچ اتفاق جدیدی رخ نداده است همه دانشجویان طبق روال گذشته به تحصیل خود ادامه دهند، بخشنامه هم به دانشگاه ها ابلاغ شده است.

از چندی پیش دانشجویان در مقاطع و دانشگاههای مختلف نسبت به قانون سنوات در دانشگاهها اعتراض دارند. زیرا پس از گذراندن دوره سنوات در صورت عدم تمام نشدن تحصیل باید شهریه بپردازند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *