جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۰
۴

سفارش رهبر انقلاب به مجری چادری تلویزیون

شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۶
کد مطلب: 625225
سودابه آقاجانیان که هم‌اکنون اجرای برنامه آفاق را از شبکه افق به‌عهده دارد،از ماجرای بازی در تئاتر و سینما و مجری‌گری در تلویزیون می‌گوید.
سفارش رهبر انقلاب به مجری چادری تلویزیون
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سودابه آقاجانیان مجری تلویزیون و بازیگر سابق سینما و تئاتر در بخشی از گفتگو با تسنیم، با اشاره به ورود خود به سازمان صداوسیما با هیبت کاملا محجبه و چادری، گفت: به غیر از همسرم، خانواده همسرم به شدت مخالف آمدن من به سازمان بودند. مذهبی شدید بودند، اولین بار است که به صراحت می‌گویم به شدت دعواهای عجیب و غریبی در خانه، در نبود من شد که حتی به همسرم این ایراد را می‌گرفتند که تو چطور اجازه می‌دهی همسرت برود جایی که مثلا اینگونه است و تصوری که از سازمان داشتند تصور خیلی عجیب و غریبی بود.

وی افزود: البته همسرم بسیار پشتیبان و همراه بودند و بعدا شکر خدا همین خانواده که آنقدر که مخالف بودند اعتقاد داشتند که بمان کار کن.

آقاجانیان ادامه داد: من بازیگری را زمانی که کار کردم، آقای سلحشور فقید زمانی که خواستند صبر ایوب را مقابل مقام معظم رهبری اجرا کنند، من در آن نمایش بودم. یادم است بعد از دو شبی که ما اجرا داشتیم، بعد از پایان نمایش آقا فرمودند بنشینید، ایشان می‌خواستند برایمان صحبت کنند. من همین را به ایشان گفتم که ما خیلی داریم مورد هجمه قرار می‌گیریم، ما خیلی حرف می‌شنویم، من از خانواده‌ام دارم حرف می شنوم، در سازمان حرف می شنوم، در عالم تئاتر می‌گویند یک عده گله‌ای فرستادند اینجا که فضا را عوض کنیم. ما چه کار کنیم؟

یک جمله که فرمودند که آن لحظه خیلی دلگرم کننده بود. فرمودند: بله شما مگر نمی‌دانستید وقتی وارد این کار می شوید با این شکل و شمایل، این اتفاق برایتان می‌افتد؟ اما لذتش همین است که صبر کنید و باقی بمانید و اثراتش را بعدا ببینید، هیچ دلسرد و ناراحت نشوید. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فاطمه
Iran, Islamic Republic of
آفرین برشما که حضور درعرصه هنر نتوانست بر اعتقادات ونوع نگاه شما تاثیر منفی بگذارد.ومثل خیلی ها همرنگ جماعت نشدید.انشاءالله پاینده باشی جهادگر
Iran, Islamic Republic of
یکی اینجور یکی هم مثل الهام صفوی زاده که با مدرک دیپلم و به لطف گوینده خبر بودن مادرش ...چادر سر کرد و الان که دیگه کارش تموم شده میگه از این به بعد میخوام خودم باشم و چادرش و برداشت اینکه چادری بود یا نبود یه تصمیم شخصی بود ولی اینکه اینهمه سال مردم و فریب داد دیگه به بقیه مردم هم ربط داره تویی که اینهمه سال به گفته خودت خودت نبودی شوهر و دخترت چطوری تحملت میکردن چون از همون اول بخاطر مادر گوینده ات و به زور پارتی مادر گوینده ات اومدی تو صدا سیما ‌و میتونستی چادرم نذاری مگه اونموقع مجری بی چادری نداشتیم ...
درود بر بانوی محجبه و صبور؛ سرکار خانم آقاجانیان و همسر گرامیشان
Iran, Islamic Republic of
خام آقاجانیان ارزش سیاهی چادر شما همسنگ سرخی خون شهدای انقلاب و مدافع حرم است.
درود بر شرفتان که میراث دار حضرت صدیقه طاهره سلا الله علیها و زینب کبری هستید.
نکته ای که هست اینکه شما به واقع و به تمام معنا چادری هستید؛ متین و سنگین و باوقار و باهیبت و کاملا محترم نه مثل بعضی ...ها ...