پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

دستگیری۴۰ اوباش مسلح در اصفهان

پنجشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۲
کد مطلب: 624925
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: 40 اوباش استان اصفهان در عملیات ضربتی دیشب به همت پلیس خمینی‌شهر دستگیر و تعدادی سلاح گرم و سرد از آنان کشف شد.
دستگیری۴۰ اوباش مسلح در اصفهان
به گزارش جهان نيوز، سردار مهدی معصوم‌بیگی با اشاره به عملیات مرصاد که توسط نیروی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر اجرا شد، گفت: با اشراف اطلاعاتی بسیار خوبی که وجود دارد، شب گذشته مطلع شدیم که تعدادی از اراذل و اوباش استان در محلی جمع شده‌اند که با طراحی عملیاتی دقیق و منسجم در یک اقدام ضربتی همه اراذل و اوباش دستگیر شدند و با هماهنگی با مرجع قضایی نیز برخورد قاطع با این افراد صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: تحرک و تعرض اراذل و اوباش خط قرمز پلیس است و به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم که امنیت مردم را به خطر بیندازند که پلیس با قدرت با این افراد برخورد می‌کند و آرامش مردم و نظم در شهر برای پلیس بسیار مهم است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: اراذل و اوباشی که شب گذشته در این عملیات دستگیر شده‌اند حدود 40 نفر بوده که از شهرهای مختلف استان اصفهان هستند، دارای سلاح گرم و سرد و مقداری مشروبات الکلی بودند که با اقدام ضربتی پلیس خمینی‌شهر اجازه استفاده از سلاح گرم و سرد به آن‌ها داده نشد.

معصوم‌بیگی اضافه کرد: در بین این افراد دستگیرشده در عملیات شب گذشته، اراذل و اوباش مشهور و نشان‌دار با سابقه‌های کیفری در حوزه‌های مختلف حضور داشتند که همه این افراد با هماهنگی قضایی در اختیار پلیس هستند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...