پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

آخرین اطلاعات از جاسوسی وزیر اسرائیلی برای ایران

چهارشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۲
کد مطلب: 624913
دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی مدعی است که وزیر انرژی اسبق این رژیم، در سفر به ایران، نام مأموران اطلاعاتی اسرائیل و محل قرارگیری تأسیسات مهم جنگی صهیونیست‌ها را به ایرانی‌ها لو داده است.
آخرین اطلاعات از جاسوسی وزیر اسرائیلی برای ایران
به گزارش جهان نيوز، بررسی اتهامات «گونن سگو» وزیر انرژی اسبق رژیم صهیونیستی از فردا در دادگاهی در قدس شریف آغاز می‌شود؛ وی متهم به برقراری ارتباط با مأموران اطلاعاتی «دشمن در زمان جنگ» و انتقال اطلاعات حساس به ایرانیان است.

این عضو اسبق کنست رژیم صهیونیستی که در خلال سال‌های 1992 تا 1995 به عنوان وزیر انرژی و زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی مشغول به کار بوده، بنا بر ادعای دستگاه‌های اطلاعاتی کشورش، از سال 2012 همکاری با مأموران اطلاعاتی ایرانی را آغاز کرده و طی این همکاری، اطلاعاتی حساس را در اختیار طرف ایرانی قرار داده است.

شین بت می‌گوید گونن سگو با اطلاع از اینکه اطلاعات در راستای کمک به ایران و ضرر رساندن به منافع اسرائیل مورد استفاده قرار می‌گیرد، آنها را در اختیار طرف ایرانی قرار داده است.

در گزارش جدید که هاآرتص از اتهامات این سیاستمدار سابق اسرائیلی منتشر کرده، آمده که اطلاعات منتقل شده به طرف ایرانی، در زمان تکیه زدن گونن سگو بر مسند وزارت به دست وی رسیده بوده و محل دقیق پایگاه‌ها و موسسات نظامی صهیونیست‌ها و نام افسران اطلاعاتی این رژیم را شامل می‌شده است.

هاآرتص گفته که ایرانی‌ها از گونن سگو خواسته بوده‌اند که به عنوان جاسوس برای آنها کار کند که وی این درخواست را پذیرفته است.

گونن سگو از سال 2005 به جرم واردات قرص‌های روان‌گردان زندانی شد و تا 2 سال پیش از شروع ارتباط ادعایی با مأموران اطلاعاتی ایران، پشت میله‌ها به سر می‌برد.
این سیاستمرد سابق صهیونیست در مراحل بازجویی مدعی شده که قصد داشته با قبول پیشنهاد جاسوسی برای ایرانی‌ها، به عنوان مأمور دوجانبه عمل کند و اطلاعاتی از طرف ایرانی برای رژیم متبوعش کسب کند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این عضو اسبق کنست رژیم صهیونیستی که در خلال سال‌های 1992 تا 1995 به عنوان وزیر انرژی و زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی مشغول به کار بوده، بنا بر ادعای دستگاه‌های اطلاعاتی کشورش؟؟؟!!!
اسرائیل که کشور نیست!
رژیم صهیونیستی است
رژیم اسرائیل از درون از بین رفتنی است نه از بیرون
Iran, Islamic Republic of
من به این رویدادها شک دارم. قضایا پیچیدگی خاصی پیدا کرده است. هوشیار باشیم.