جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

پیام برجامی ریابکوف به واشنگتن

چهارشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب: 624905
سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه با اعلام خبر برگزاری نشست روز جمعه کمیسیون مشترک برجام در سطح وزیران، تاکید کرد: هدف از این نشست، جلوگیری از فروپاشی توافق هسته‌ای و محافظت از منافع اقتصادی بازیگران آن است.
پیام برجامی ریابکوف به واشنگتن
به گزارش جهان نيوز، معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: نشست روز جمعه کمیسیون مشترک برجام با هدف جلوگیری از فروپاشی این توافق و تضمین منافع اقتصادی بازیگران آن است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه با اعلام خبر برگزاری نشست روز جمعه کمیسیون مشترک برجام در سطح وزیران، تاکید کرد: هدف از این نشست، جلوگیری از فروپاشی توافق هسته‌ای و محافظت از منافع اقتصادی بازیگران آن است.

ریابکوف ادامه داد: ما باید پیامی را به واشنگتن ارسال کنیم که نشان دهد چه اندازه موضع کشورهای باقیمانده در توافق با رویکرد دونالد ترامپ (رییس‌جمهور آمریکا) متفاوت است.

بنابراین گزارش، این نشست در حالی برگزار می‌شود که حسن روحانی رییس‌جمهور ایران در راس یک هیات سیاسی و اقتصادی در هفته جاری ابتدا به سوئیس و سپس به اتریش سفر کرده است. محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران نیز وی را در این سفر همراهی می‌کند.

گفته می‌شود هدف از این سفر، تضمین ادامه اجرای توافق هسته‌ای پس از خروج آمریکا از آن و تصمیم ترامپ برای بازگرداندن تحریم‌ها علیه تهران است.

منبع: ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


باز پای روسیه اومد وسط
Iran, Islamic Republic of
من یاد عهدنامه های ترکمنچای و گلستان افتادم. خدا به خیر بگذراند. از آمریکا یه جور باید واهمه داشت از این روسها یه جور. مانند لبه دو قیچی عمل می کنند.