شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
شهبازی در همایش «خستگی ممنوع»:

عاملان وضعیت موجود به بن‌بست رسیده‌اند نه انقلاب

سه شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۸
کد مطلب: 624634
دبیر اسبق جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: برخی می‌گویند کشور و انقلاب به بن رسیده ولی کشور امروز در بن بست نیست و کسانی در بن بست هستند که وضعیت فعلی را ایجاد کرد‌ه‌اند.
عاملان وضعیت موجود به بن‌بست رسیده‌اند نه انقلاب
به گزارش جهان نيوز، محمد صادق شهبازی دبیر اسبق جنبش عدالتخواه دانشجویی در همایش «خستگی ممنوع» که به همت بسیج دانشجویی هفت دانشگاه بزرگ تهران برگزار شد، گفت: سال 92 یک عده از جوانان متعهد دور هم جمع شدند و گفتند می توانیم کشور را با تکیه بر درون و توان داخلی اداره کنیم ولی در مقابل عاملان وضع موجود گفتند که نمی شود.

وی تصریح کرد: امروز کسانی که حقوق های نجومی می گیرند یا در باغ لواسان می نشینند و عادت کرده اند که در محافل سیاسی شرکت کرده و برجام را تبریک بگویند، می گویند کشور به بن بست رسیده است ولی کشور در بن بست نیست و آنها هستند که به بن بست رسیده اند.
شهبازی تاکید کرد: ما انقلاب نکردیم که خودمان جای یک عده دیگر بنشینیم، ما انقلاب کردیم که اصول و آرمان های اصلی دین و انقلاب را اجرا کنیم.

شهبازی در ادامه با اشاره به شایعه استعفای مسعود نیلی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقتصادی افزود. ما با امسال آقای نیلی خیلی کار داریم. امثال او عامل وضعیت موجود هستند. مگر یادمان رفته که آقای نیلی و دوستانش می گفتید قیمت دلار باید آزاد شود و وقتی قرار بود جلوی دلالی گرفته شود نگذاشتد.

وی با اشاره به وضع آشفته فعلی بازار و اقتصاد ادامه داد. ما طیف فکری‌ای که وضعیت امروز را ایجاد کرده‌اند را رها نخواهیم کرد نه آنها  و نه کسانی که نمی گذاشتند حتی به برجام اعتراض کنیم، مردم هم اینها را رها نخواهند کرد.

دبیر اسبق جنبش عدالتخواه دانشجویی ادامه داد: کشور امروز در بن بست نیست. کسانی در بن بست هستند که وضعیت فعلی را ایجاد کردند. 
وی گفت: کسانی که نامه می نویسند و می گویند کشور از دست رفته و انقلاب به بن بست رسیده، انگار یادشان رفته که خودشان کشور را به این روز انداخته اند. 

شهبازی ادامه داد: ما به عنوان نسل سوم و چهار انقلاب می گوییم کشور در بن بست نیست و ما نسخه شفا بخش اقتصاد مقاومتی را داریم که البته در این مدت اجرا نشده است.
وی گفت: اقتصاد مقاومتی اقتصاد ریاضتی نیست و به مردم فشار نمی آورد، اقتصاد ریاضتی چیزی است که این آقایان اجرا کردند و کشور را به این روز انداختند.

دبیر اسبق جنبش عدالتخواه دانشجویی تاکید کرد: عده‌ای هستند که سخنرانی انقلابی می کنند ولی از آن طرف در پشت پرده فشار می آورند که  fatf تصویب شود و سعی می کنند بگویند که رهبری چنین نظری دارد در صورتی که رهبر معظم انقلاب صریحا نظر خود را درباره این لایحه دادند.

شهبازی تصریح کرد: کسانی که می خواهند این لایحه استعماری را به ما بخورانند باید بدانند که مشکلات کشور با این لوایح حل نمی شود و اگر اراده ندارند به مردم بگویند خسته شده اند و کنار بروند ما حاضریم در ادامه این مسیر ایستادگی و مقاومت کنیم.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *