جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

طرح استیضاح کرباسیان بررسی شد

سه شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۱
کد مطلب: 624626
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در جلسه امروز موضوع طرح استیضاح مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و رایی مورد بحث و بررسی نمایندگان قرار گرفت.
طرح استیضاح کرباسیان بررسی شد
به گزارش جهان نيوز، زهرا سعیدی مبارکه نماینده مردم مبارکه و سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست عصر امروز (سه‌شنبه) کمیسیون متبوعش،‌ اظهار داشت:‌ در جلسه امروز موضوع طرح استیضاح مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و رایی مورد بحث و بررسی نمایندگان قرار گرفت.

وی یکی از سوالات نمایندگان درخواست کننده استیضاح وزیر اقتصاد  را مسائل مربوط به شفافیت اقتصادی عنوان کرد.

سعیدی موضوع مربوط به وضعیت کسب و کار، گمرک، بازار سرمایه و نحوه اجرای اصل 44 قانون اساسی را از دیگر محورهای طرح استیضاح کرباسیان برشمرد و تصریح کرد: در ادامه جلسه، وزیر اقتصاد، معاونان وزیر، روسای سازمان های امور مالیاتی و گمرک توضیحاتی درباره این محورها ارائه کرده و ضمن آن به سوالات نمایندگان پاسخ دادند.   

وی در خاتمه اعلام کرد که از آ»جایی که کمیسیون اقتصادی باید در این رابطه گزارش کاملی ارائه کند،‌ مقرر شد نشست دیگری با محوریت بررسی استیضاح وزیر اقتصاد تشکیل شود.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *