سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

کتاب «فلسفه از دیدگاه رهبر انقلاب» منتشر شد

سه شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۳
کد مطلب: 624615
«نردبان معرفت خدا؛ فلسفه از دیدگاه رهبر معظم انقلاب» به عنوان جدیدترین محصول موسسه فرهنگی تدبّر در قرآن و سیره روانه بازار کتاب شد.
کتاب «فلسفه از دیدگاه رهبر انقلاب» منتشر شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، موسسه فرهنگی تدبّر در قرآن و سیره کتاب «نردبان معرفت خدا؛ فلسفه از دیدگاه رهبر معظم انقلاب» را به عنوان جدیدترین محصول خود به قلم حجت‌الاسلام مهدی مقامی مدیر موسسه منتشر کرد.
 
این کتاب در قطع رقمی است و در چاپ نخست خود به تعداد 1000 نسخه چاپ شده است.
 
قیمت درنظر گرفته شده برای این کتاب، 8000 تومان است و علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند به وبگاهwww.book-tadabbor.ir مراجعه کنند یا با شماره‌های 09332514612 و 38552408-051 تماس بگیرند.
 
طبق گفته مدیر روابط عمومی این موسسه، این کتاب اجازه نشر از سوی دفتر مقام معظم رهبری را گرفته است.
 
عالمان متعهد و اسلام‌شناسانِ شرف‌ اندیش، با رصد مسائل مورد نیاز حال و آینده، با ارائه‌ سیاست‌‌ها و راهبردهای حیات‌‌بخش حوزه، عالمان و فاضلان به‌ ویژه طلّاب جوان را به عرصه‌ پاسخگویی به نیازها و سامان‌‌بخشی به وضعیت موجود خود و جامعه دعوت می‌کنند؛ از این‌ رو شایسته و بلکه بایسته است تا سیاست‌‌ها، اهداف و راهبردهای علوم عقلی و فلسفه‌ اسلامی از نگاه عالمان برجسته‌ عرصه‌ علم و عمل، تدوین و ارائه شود. حضرت آیت‌الله ­العظمی سیدعلی حسینی خامنه‌‌ای دام­ الله­ ظله که از برجستگان حوزه‌ علمیه‌ مشهد و قم به‌ شمار می‌رود، همواره بر ضرورت یادگیری و ترویج فلسفه‌ اسلامی توصیه کرده است.
 
نوشتار پیش‌ رو، مجموعه‌ مدوّنی از بیانات معظّم ­له است، که در تبیین اهمیت فلسفه اسلامی، جایگاه، چرایی، الزامات و آثار مترتب بر آن فراهم شده است. امید است با بهره‌‌گیری از مدل‌ های مفهومی برآمده از بیانات ایشان، اساتید، فضلا و مسئولان حوزه‌‌های علمیه را در راستای بهبود ترویج فلسفه‌ اسلامی و همچنین در تصمیم‌گیری‌ها یاری کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *